Heb ik je twee maanden terug toen 'ie gratis en voor niks kon komen ook nooit horen opperen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:35 schreef popolon het volgende:
Ik vind hem beter dan Andre: no nonsense, weg = weg, de beuk er in.
Ik mis dat een beetje bij Ajax, en dan zitten Grygera en Escude op de bank, ook al zo'n succes.
Bruggink, ideale speler.
Zou kunnen, uit beeld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik je twee maanden terug toen 'ie gratis en voor niks kon komen ook nooit horen opperen.
En doen ze er ook niet al te moeilijk overquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bruggink hebben ze te makkelijk laten gaan.
Misschien Mutu halen? In Amsterdam is er coke zat...
Arnold onderschatte zichzelf ook. Aan zulke spelers heb je niets.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou kunnen, uit beeld.
Maar een aantal jaren geleden heb ik al gepost dat PSV Arnold onderschat.
Sessie met Ted Troost en klaar is Kees.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Arnold onderschatte zichzelf ook. Aan zulke spelers heb je niets.
hij is de spits hij hoort te scoren hij is toch een goede *afronder*! en volgens mij had ajax 0 doelpunten..quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?![]()
quote:KERKRADE, 24 oktober 2004 16:22 - Bij Ajax zal men zich nog wel eens achter het oor krabben over de deze zomer afgeketste transfer van Roda-aanvaller Aruna Koné. Week in week uit bewijst de 20-jarige dat hij een geweldige speler is. Zo ook vandaag. Bijna in zijn eentje -met drie doelpunten- rolde hij FC Den Bosch op.
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
Och mag best, de laatste jaren blinken de aangekochte spelers nou niet echt uit.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...
Kritiek? Dit is pure leedvermaak man!quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Vind je best lef hebben, als Feyenoorder kritiek geven op het transferbeleid van andere clubs...
Voor leedvermaak moet je zeker bij feyenoord zijn, wegwezen dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
Kritiek? Dit is pure leedvermaak man!![]()
Mutu is uiteraard onhaalbaar voor ons.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:13 schreef RedGuy het volgende:
Mutu wil weer terug naar Italië.
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
24/10/2004 - Eerste diagnose: gekwetste binnenband knie voor Lobont
(Van onze verslaggever P.)
Voordat Lobont behandeld werd weigerden de PSV-ers de bal over de lijn te schoppen, maar werd er heel "sportief" op jacht naar de 3-0 gegaan.
Bij lobont was het niet onsportief nee dat PSV doorging, iets later in de wedstrijd, toen Maxwell geblesseerd was daarentegen wel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |