Ohw, jij beweert dat Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid of Bayern ooit Sneijder of Vd Vaart zullen aantrekken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Okee, weer iemand die van de lijst van serieus te nemen mensen gestreept kan worden.
Stpan
dat ligt niet aan die wedstrijdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Waarom denkt iedereen dat wij na 1 overwinning op Maccabi weer helemaal super zijn??
Nu begin ik toch te twijfelen of je wel Ajacied bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Wij gaan gewoon verliezen van het weekend!
Waarom denkt iedereen dat wij na 1 overwinning op Maccabi weer helemaal super zijn??
Wat een gezwets zeg. Het zit ze even niet mee en er begint al weer iemand te zaniken dat ze helemaal niks zijn. Ik zou er gewoon bijna medelijden mee krijgen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:55 schreef Stpan het volgende:
Ohw, jij beweert dat Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid of Bayern ooit Sneijder of Vd Vaart zullen aantrekken?
Ze zijn het soort speler die in hun handen mogen klappen als ze ooit hun zakken bij Middelbrough of Fenerbahce hun zakken mogen vullen. Het wordt tijd dat Ajax zich weer eens met topspelers gaat versterken of er weer echte toppers a la Davids en Seedorf door zullen doorstromen vanuit de jeugd.
Sneijder en Vd Vaart zullen nimmer zo een carriere doorlopen als netgenoemden, en ook nimmer een Champions League winnen.
Kutlampquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef sugarnieuws het volgende:
Wij gaan gewoon verliezen van het weekend!
MACCABI![]()
14-11-2004 dat wordt de dag jongens!
Ik beweer het al maanden, voor NL-Schotland, na NL-Schotland, voor het EK, tijdens het EK, na het EK. Maar goed, zo heel interessant vind ik het nu ook weer niet. Ik wou alleen even melden in het Ajax topic dat Ajax voorlopig Europees niks kan klaarmaken met deze 2 lichtgewichtjes. (hoewel, die Vd Vaart.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een gezwets zeg. Het zit ze even niet mee en er begint al weer iemand te zaniken dat ze helemaal niks zijn. Ik zou er gewoon bijna medelijden mee krijgen.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:06 schreef F1Bas het volgende:
Wordt het bestuur dan toch verstandig en halen ze Jaap Stam
Ajax = De mooiste club van de wereld.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:27 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zou Jaap Stam naar Ajax komen als hij momenteel bakken met geld verdient bij een betere club Milan die bovendien wel nog in race is voor de volgende ronde in de CL en die nog wel kampioen kan worden van een beter en aantrekkelijker voetballand?
En nou niet aankomen omdat Ajax de mooiste club dan de wereld is, want die post maken 90% van het Ajax topic.
Sinds wanneer ben jij voor PSV?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:32 schreef The_Hives het volgende:
De overwinning zal zoet smaken
En o ja: Ajax is de mooiste club van de wereld
sinds Ajax zo loopt te kloten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |