ohja, die ook.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:00 schreef knowall het volgende:
knowall.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:00 schreef knowall het volgende:
knowall.
nee man... henk is vet tof. arie das pas een sukkelquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
en henk.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:07 schreef Lolalala het volgende:
Helemaal niemand. Niemand die aan alle eisen voldoet om een rasechte kutsukkel te kunnen zijn.
PPquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:09 schreef FlyingFox het volgende:
Denk eens góéd na.
Als iemand heel veel scoort om het bijna te worden, dan scoort ie vast ook nog wel iets op "grappig" of "eigenzinnig" of "vervelend". DUS, dan kan ie niet een RAS ECHTE KUTSUKKEL zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hoe poldermodel !
dus een rasechte kutsukkel is gewoon niet mogelijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Als iemand heel veel scoort om het bijna te worden, dan scoort ie vast ook nog wel iets op "grappig" of "eigenzinnig" of "vervelend". DUS, dan kan ie niet een RAS ECHTE KUTSUKKEL zijn.
Dan is ie nog meer, en niet volledige een RAS ECHTE KUTSUKKEL.
Dus ja.
ritueel in een kuil gegooidquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:13 schreef Lolalala het volgende:
Maar soms, dan zijn ze echt heeeeeeel erg, en dan zorg ik dat er een grote kuil gegraven wordt, en daar gaan ze dan in.
Onder een groot en lang gejuich van de rest van het dorpje.jeee!! alle FAKKERS weg!!
Dat eerste klopt ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ritueel in een kuil gegooid![]()
regendans doet
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:09 schreef FlyingFox het volgende:
Denk eens góéd na.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:16 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ja.
O, en ik loog.
Ik vind mijn oud collega wel een ras echte kutsukkel.
Storing op t forum!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
het ruist hier
waar ik zie geen kanarie ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:17 schreef Lolalala het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist over een gele kanarie?
Op de rest van de ONZ topics wel, let maarop, hij komt hier straks ook.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar ik zie geen kanarie ?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:20 schreef FlyingFox het volgende:
En toen meneer Brompot z'n excuses aan iedereen had aangeboden, gaven de inwoners van Hartje-stad, elkaar een lange, warme knuffel.
Einde.
Neen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waar is dat ookalweer van ... troetelbeertjes ofzo
Dat is een heel ander einde dan mijn kuil waarin ze 5 fakkers gingen stoppen ondr luid gejubel en gejuichquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:20 schreef FlyingFox het volgende:
En toen meneer Brompot z'n excuses aan iedereen had aangeboden, gaven de inwoners van Hartje-stad, elkaar een lange, warme knuffel.
Einde.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen.Dexter's Lab.
Tja, [hippiebus.jpg].quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:23 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Dat is een heel ander einde dan mijn kuil waarin ze 5 fakkers gingen stoppen ondr luid gejubel en gejuich![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:23 schreef junkiesietze het volgende:
offtopic, ontopic plz
PP is een kutsukkel.
en homo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:23 schreef junkiesietze het volgende:
offtopic, ontopic plz
PP is een kutsukkel.
Hey, how about.. hou je bek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey ga in je eigen slowchat topic zitten ofzo !
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tja, [hippiebus.jpg].
unbann me ff danquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo stoer?
AH! Dus daar draaide het alle tijd om! En wij maar ontopic blijven verdulleme!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
unbann me ff dan
nee joh,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
AH! Dus daar draaide het alle tijd om! En wij maar ontopic blijven verdulleme!
Jep.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee joh,
het gaat er gewoon om dat PP $%^&* moet.
idd open dan gewoon het topic "PP kutsukkel unban me ! "quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
AH! Dus daar draaide het alle tijd om! En wij maar ontopic blijven verdulleme!
nuut!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast een ander forum ofzo.
he' s gay.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:30 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Jep.
there is only fok!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast een ander forum ofzo.
Dat is echt een mongooltje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:31 schreef Lolalala het volgende:
Bring_Me_Da_Dope
hoezo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd open dan gewoon het topic "PP kutsukkel unban me ! "
Zodat onze levenloze slowchat-freaks ergens anders over kunnen zeuren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoezo?
naamtopics zijn okay!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoezo?
dat gun ik jou niet homo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
naamtopics zijn okay!
OMG usualsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:32 schreef Litso het volgende:
(dwz. Kreator, Uilerz, Luigi enzo)
Nee dat klopt, dat doe je niet nee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:32 schreef Ruis het volgende:
ik ga heel FH2 hier toch ook niet bij naam noemen Lolalalalaalala?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:32 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Zodat onze levenloze slowchat-freaks ergens anders over kunnen zeuren.
1 word.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:33 schreef Fwnk het volgende:
knowall
Xebro
Ruis
enzo
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Stuaars/Megummie
Bovenstaande namen zijn fictief.
Ik zei toch dat ie langs kwam?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja die gast die de hele tijd kanaries post is ook een kutsukkel !
Ow god, allemaal GC diehards?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
1 word.
Gamecity 1.5
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja die gast die de hele tijd kanaries post is ook een kutsukkel !
waar dan ? ik zie hem nog niet !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:36 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie langs kwam?
Hey weetje waar ik gister achter kwamquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Stuaars/Megummie
Bovenstaande namen zijn fictief.
ken je de <[Dildeau]> Clan nog?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow god, allemaal GC diehards?
*vlucht
www.lethalnijntjes.com punt
Vroegah.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow god, allemaal GC diehards?
*vlucht
www.lethalnijntjes.com punt
Nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:38 schreef Lolalala het volgende:
Hm, I wonder, zal ik een mannelijke kloon maken?
En dan of heel tof doen, of heel vervelend worden.........
En heel mannelijk doen natuurlijk, met mn pik enzo. O nee, dat zie je niet.
Maar wel heel mannelijk doen, en heel tof worden, en naamtopics krijgen.
En dan worden er andere jongetjes jaloers op mij, omdat ze er niet zelf op gekomen zijn om zo tof te worden of om met zo'n kloon te beginnen, en/of omdat ze nèt te laat waren met het in de gaten hebben dat er zo'n leuk nieuw iemand op fok is.
En dan, dan krijg je dus ras echte kutsukkels.
jij hebt steeds teveel text,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:38 schreef Lolalala het volgende:
En dan worden er andere jongetjes jaloers op mij, omdat ze er niet zelf op gekomen zijn om zo tof te worden of om met zo'n kloon te beginnen, en/of omdat ze nèt te laat waren met het in de gaten hebben dat er zo'n leuk nieuw iemand op fok is.
Nee, ik kwam 2 jaar geleden ongeveer in GC Soul, met MartelNijN en Jappie enzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ken je de <[Dildeau]> Clan nog?
Dude..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:38 schreef Lolalala het volgende:
de kloon ... Lohohohoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:38 schreef Lolalala het volgende:
Static is wel okay.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik vergeet static.
jappie ken ik ja, Soul was admin van GC 4 als ik het goed hebquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee, ik kwam 2 jaar geleden ongeveer in GC Soul, met MartelNijN en Jappie enzo
Niemandquote:Uw zoekbewerking - wie vind ijsmeis een kutsukkel? - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
Bioslock! Moment.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:39 schreef Bioslock het volgende:
Lolalala! Post eens een foto van jouw piemel.
Klopt, ik kwam in januari 2003 in NijN, net na Elitelan geloof ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jappie ken ik ja, Soul was admin van GC 4 als ik het goed heb
Was je ook op de elite-lan?
ninja nijn was daar wel
Dat is niet erg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij hebt steeds teveel text,
je zal wel iets te vertellen hebben maar ik neem de moeite niet om die shit te lezen
Ik ben nog geen jongen hoor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:40 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dude..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik ben nog geen jongen hoor.
mijn stem krijg je ook ... een voetbal in je icoonquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:45 schreef knowall het volgende:
Tussenbalans: 4 stemmen![]()
oooooeeeh yeah
NU zie ik het, ik wist al niet wat het voor moest stellenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mijn stem krijg je ook ... een voetbal in je icoon!
Ik zie nu pas dat je hem op twee manieren kan opvatten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Bij deze dan.
parodie op..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mijn stem krijg je ook ... een voetbal in je icoon!
Vereeuwig die tieten op een internet-forum, trut.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik ben nog geen jongen hoor.
Oke.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:48 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Vereeuwig die tieten op een internet-forum, trut.
No offence enzo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:48 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Vereeuwig die tieten op een internet-forum, trut.
Wil je graag winnen? Dan mag je mijn stem ook wel hebben!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:45 schreef knowall het volgende:
Tussenbalans: 4 stemmen![]()
oooooeeeh yeah
Dat ga je nu geven.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef Lolalala het volgende:
Ha, zoek nu maar eens uit op welk internet-forum, dooie pijp
Krijg je hem niet omhoog?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef Lolalala het volgende:
Bioslock, het lukt niet en Erodome wil me niet meer helpen.
Jammer dus.
Ik kan de foto niet vinden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Krijg je hem niet omhoog?
Trek je broek dan omlaag en ga op het kopieerapparaat zitten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik kan de foto niet vinden.
Tof. Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja lolalala Voor iedereen die de grote kanarie hype heeft gemist !
Nee, want die staat op de hal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Trek je broek dan omlaag en ga op het kopieerapparaat zitten.
Dag schoone.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:53 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee, want die staat op de hal.
Ik moet gaan! Doei!!
6...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil je graag winnen? Dan mag je mijn stem ook wel hebben!
Ik kom net onder de douche vandaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dag schoone.
Ik doe alleen maar mee omdat ik me verveel, ik heb geen flauw idee wie je bent namelijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:54 schreef knowall het volgende:
[..]
6...
En dan te bedenken dat ik maar 1 dag nodig heb gehad om zoveel mensen tegen me te krijgen, ik ben echt goed![]()
Toch bedankt voor je stemquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee omdat ik me verveel, ik heb geen flauw idee wie je bent namelijk.
Ben je weer kaal?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan.
Ik wel!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:00 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben je weer kaal?
jij bent al helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:00 schreef jackson het volgende:
Overigens lekker belangrijk wat jullie van iemand vinden
Ik beweer dat dan ook nergensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij bent al helemaal niet boeiend.
ik bevestig het alleen maar evenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik beweer dat dan ook nergens
Hoe kan je nou iets bevestigen als niemand het er over gehad heeft behalve jijquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik bevestig het alleen maar even
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik mag ze ook niet, die smerige FP'ers...
houd je bek nouquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets bevestigen als niemand het er over gehad heeft behalve jij
knuppelquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
houd je bek nou
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:25 schreef WK-FREAK het volgende:
hehe TOPIC VERNEUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had je maar heel hard "JA" moeten roepen toen de hersenen werden uitgedeeld.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik vergeet static.
Dan had ik eerst langs de "irritante, grote bek" rij moeten staan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:26 schreef static het volgende:
[..]
Had je maar heel hard "JA" moeten roepen toen de hersenen werden uitgedeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |