Daar ga je weer. Wéér is per definitie de fout bij de bestuurder. Of de bestuurder wel of niet de schuld op zich neemt ("Ja, ik was fout"), jij gaat er op voorhand al vanuit dat de bestuurder zijn fout ontkent, én ook daadwerkelijk fout is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef Farao het volgende:
[..]
Ja, ik wijs naar de automobilist omdat die niet het gebrek bij zichzelf wil leggen, "ow ik zag en hoorde de ambulance niet, dat ligt aan de ding zelf, maar niet aan mij" ,maar dat alle andere auto's om hun heen die ambulance wél die gezien en gehoord hebben daar denken ze niet aan.
Het is altijd "ja die ambulance's rijden te hard, en ze letten niet op, en de sirene is te zacht" maar 't is nooit van "ja ik was niet op aan't letten", en daar irriteer ik me aan ja.
Hoe goed moet je opletten om zo'n ding te zien? 5 minuten om je heen kijken? Tien minuten met de motor uit en de radio uit, met de ramen open, luisterend naar een ambulance?quote:
En dat ik deze situatie niet kende maakt niet uit, feit blijft gewoon dat er niet goed opgelet is, omdat ze anders die ambulance en poltie met zwaailicht en sirene wel had gezien.
Je spreekt jezelf anders flink tegen met wat je hierboven zegt.quote:
En ik kijk niet neer op automobilisten die ons niet zien, maar ik irriteer me er wel aan, want er zijn er nog genoeg die gewoon helemaal niet reageren, niet opzij gaan, gewoon niet om hun heen kijken en niet in de spiegels kijken, terwijl dat gewoon wel moet gebeuren, en dat kost soms gewoon echt levens.
Nee een half uur om je heen kijken en 3 rondjes om je auto lopen nou goedquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:43 schreef Slarioux het volgende:
Hoe goed moet je opletten om zo'n ding te zien? 5 minuten om je heen kijken? Tien minuten met de motor uit en de radio uit, met de ramen open, luisterend naar een ambulance?
[..]
Ja daar blijf ik bij ja.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:23 schreef Slarioux het volgende:
Maar jij vind dus nog steeds dat ze die ambu/politie combinatie had moeten zien. Wanneer dan ook. Hoe dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |