waarvoor?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:39 schreef Litso het volgende:
met een beetje pech een krijgt mn moeder zelfs nog een boete
Omdat ze voorrang had moeten verlenen aan een politeauto met sirene aan. Het is haar fout.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:44 schreef gfree het volgende:
[..]
waarvoor?![]()
Ik heb geen idee, ik hoop t voor drquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:43 schreef Adfundum het volgende:
Dat is idd balen. Beetje goed verzekerd hoop ik?
Maar die eikels moeten wel uit hun doppen kijken, veilig rijden is belangrijker dan snel rijden, als ze onverwacht aan komen rijden moeten ze dat zelf ook weten en dat ook in de gaten houden, en extra opletten, enzo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ze voorrang had moeten verlenen aan een politeauto met sirene aan. Het is haar fout.
Hoe had ze die kunnen missen dan?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ze voorrang had moeten verlenen aan een politeauto met sirene aan. Het is haar fout.
Maar als ze de sirene aanhebben is het dus blijkbaar dringend, kan me voorstellen dat je dan haast hebtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar die eikels moeten wel uit hun doppen kijken, veilig rijden is belangrijker dan snel rijden, als ze onverwacht aan komen rijden moeten ze dat zelf ook weten en dat ook in de gaten houden, en extra opletten, enzo.
Dus dat politieagentje is gewoon een domme lul.
God, wat zou het toch leuk zijn als die agenten gewond zouden zijn. Echt dolle pret.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:39 schreef Litso het volgende:
Mn moeder en dr vriend zijn gelukkig niet gewond, de politie helaas ook niet.
Ja ik snap ook niet hoe ze die heeft gemist, maar ze zag en hoorde hem gewoon helemaa niet zegt zequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:49 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe had ze die kunnen missen dan?
Ik zie wel vaak politieauto's over de weg scheuren met alleen waarschuwingslichten. En dan doen ze sporadisch de sirene aan. Misschien dat dat hier ook het geval was...,
"gelukkig" hebben dan de politiewagen geraakt en niet de ambulance, dan had 't wel eens heel anders kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:39 schreef Litso het volgende:
Ze trokken op bij een groen licht, en de politiewagen kwam met sirene aan en een ambulance erachter van rechts maar ze hadden ze gewoon niet gezien of gehoord... met een beetje pech een krijgt mn moeder zelfs nog een boete
Nee een begeleid transport (dus van een ambulance) is altijd met zwaailicht en sirene, van begin van de rit tot aan't ziekenhuis.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:49 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe had ze die kunnen missen dan?
Ik zie wel vaak politieauto's over de weg scheuren met alleen waarschuwingslichten. En dan doen ze sporadisch de sirene aan. Misschien dat dat hier ook het geval was...,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |