Ik heb het gelezen tot:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef rudeonline het volgende:
Ik vind jullie tegenargumenten wel wat slapjes.....
Maar goed, gelukkig hebben jullie er wel plezier in om mijn posts te lezen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef rudeonline het volgende:
Je moet je voorstellen dat het heelal een soort centifuge is
Ik krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef rudeonline het volgende:
Ik denk niet dat 'plezier' het woord is wat ik zochtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef rudeonline het volgende:
Daarom begrijp je er waarschijnlijk zo weinig van. Dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen tot:
[..]
Rude, je bent echt hilarisch; je zou komiek moeten wordenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:55 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Daarom begrijp je er waarschijnlijk zo weinig van. Dat is wel een beetje jammer.
Jij hebt nooit de trompet-theorie gelezen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:55 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Daarom begrijp je er waarschijnlijk zo weinig van. Dat is wel een beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Dan is het toch geen zwaartekracht? Dan is het middelpuntvliedende kracht.quote:Je moet je voorstellen dat het heelal een soort centifuge is waarbij wij tegen de wand worden gedrukt. (zwaartekracht?)
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de trompet-theorie gelezen?
Heb je überhaupt ooit weleens van superstrings gehoord?Dit heeft verder ook niets met de supersnaren theorie te maken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
Nou ja, toch wel een beetje enzo.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:01 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dit heeft verder ook niets met de supersnaren theorie te maken hoor.![]()
Dat was gewoon een idee van mij, omdat de ruimte krom zou kunnen zijn ( het licht vertoond bepaalde kromming) dacht ik dat wij misschien zwaartekracht zouden ondervinden omdat wij met 300.000 km/sec in een enorme bocht vliegen. Zwaartekracht zou dan eigenlijk ook een soort centrufigaalkracht kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:59 schreef Fries het volgende:
[..]
Dan is het toch geen zwaartekracht? Dan is het middelpuntvliedende kracht.
Of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |