De grootste belg aller tijdenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:37 schreef VoreG het volgende:
Dutroux!
Ik ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:38 schreef JaWi het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
.
Ikke ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:38 schreef JaWi het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen![]()
.
We hangen dan een heel groot spandoek op met:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:43 schreef JaWi het volgende:
Anders ik wel.
Wanneer we kampioen worden, spreken we af op het leidsche, en dan drinken we een biertje op cultheld.
Whehehehquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hangen dan een heel groot spandoek op met:
"Fok! VBL Ajacieden groeten Cultheld en Spideyman"
Echt waar?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:47 schreef JaWi het volgende:
Klopt. Erg vaag.
Ik hoor het trouwens wel vaker.
Heb je niet ergens fok open laten staan zonder uit te loggen?? Lijkt me de nog meest logische verklaring voor dit....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar?
Post dat dan daar
Tijdens wedstrijden van psv gaan trollen is wel leuk af en toe, alleen golfer verpest het vaakquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:48 schreef JaWi het volgende:
Spideyman is nog best okay en kan soms nog wel een rationeel denken.
Cultheld kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit.
Wat kan ik me daar aan ergeren.
Nou ja. Ik ben niet meer zo helder.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar?
Post dat dan daar
Idd met Spidey en die Okee6 heb ik wel eens wat ruzie omdat ze anti-ajax zijn enzo. Beetje pesten over en weer. Maar die Cultheld die kraamt echt de grootste onzin uit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:48 schreef JaWi het volgende:
Spideyman is nog best okay en kan soms nog wel een rationeel denken.
Cultheld kraamt echt de grootst mogelijke onzin uit.
Wat kan ik me daar aan ergeren.
En dan gaan onbekende personen naar fok, naar je profiel en sexlinks invoerenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb je niet ergens fok open laten staan zonder uit te loggen?? Lijkt me de nog meest logische verklaring voor dit....
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd met Spidey en die Okee6 heb ik wel eens wat ruzie omdat ze anti-ajax zijn enzo. Beetje pesten over en weer. Maar die Cultheld die kraamt echt de grootste onzin uit.
Maar we kunnen Spidey wel vervangen door LoekB op het spandoek
Jahquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dan gaan onbekende personen naar fok, naar je profiel en sexlinks invoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |