Done!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
NEEEE doe de Hanse.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Done!.
En voor diegene die het einde van het vorige deel hebben gemist : Porsche GT3 special op de Nordschleife.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga eens naar mijn vader toe.
.
Gokje: verkoper / monteur bij een alfa dealer?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:12 schreef Bond het volgende:
Hoi
Weer een nieuw topic, ik weet het ik heb een abnormaal goed opmerkings vermogen![]()
Nu weet ik alleen nog niet wat voor werk Alfisti doet. Nog steeds geen antwoord![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb je gisteren nog wat gehad aan die links?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:17 schreef Bond het volgende:
[..]
SorryIk heb geen links gezien
![]()
Ik ga het vorige topic wel ff nazoeken, ze gaan ook zo hard. Ik mis meestal de helftquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gokje: verkoper / monteur bij een alfa dealer?
heb je gisteren nog wat gehad aan die links?
Leg het probleem eens ff goed voor, kunnen we je misschien helpen met beslissen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma is![]()
Ik wordt helemaal gek van het uitzoeken van een opleiding, die dingen zijn onmogelijk te vergelijken, zelfs als je zekerweten dezelfde opleidingen hebt
leuk he?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma is![]()
Ik wordt helemaal gek van het uitzoeken van een opleiding, die dingen zijn onmogelijk te vergelijken, zelfs als je zekerweten dezelfde opleidingen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |