Done!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
NEEEE doe de Hanse.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:40 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Done!.
En voor diegene die het einde van het vorige deel hebben gemist : Porsche GT3 special op de Nordschleife.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga eens naar mijn vader toe.
.
Gokje: verkoper / monteur bij een alfa dealer?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:12 schreef Bond het volgende:
Hoi
Weer een nieuw topic, ik weet het ik heb een abnormaal goed opmerkings vermogen![]()
Nu weet ik alleen nog niet wat voor werk Alfisti doet. Nog steeds geen antwoord![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
heb je gisteren nog wat gehad aan die links?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:17 schreef Bond het volgende:
[..]
SorryIk heb geen links gezien
![]()
Ik ga het vorige topic wel ff nazoeken, ze gaan ook zo hard. Ik mis meestal de helftquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gokje: verkoper / monteur bij een alfa dealer?
heb je gisteren nog wat gehad aan die links?
Leg het probleem eens ff goed voor, kunnen we je misschien helpen met beslissen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma is![]()
Ik wordt helemaal gek van het uitzoeken van een opleiding, die dingen zijn onmogelijk te vergelijken, zelfs als je zekerweten dezelfde opleidingen hebt
leuk he?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je BoJo straks vragen als die weer uit z'n coma is![]()
Ik wordt helemaal gek van het uitzoeken van een opleiding, die dingen zijn onmogelijk te vergelijken, zelfs als je zekerweten dezelfde opleidingen hebt
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leuk he?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flikker toch op manik snap nu ook waarom er zo weinig mensen van t mbo doorstuderen.
Geef em eens een flinke schop, zodat hij wakker wordt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:30 schreef D-Devil het volgende:
Mijn vader vindt dat hij teveel moet betalen voor de Audi A3 1.8 Turbo van ABT hij wil er geen 6450 op toeleggen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:42 schreef Xtreem het volgende:
* PeuRac is iets nuttigs doen
Ga 'n Pride rijdenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoi, gaat alles nog goed met de eend?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er ook weer eens
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:47 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoi, gaat alles nog goed met de eend?![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga 'n Pride rijden
Arthur ligt op mn bureauquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:47 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoi, gaat alles nog goed met de eend?![]()
lolquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:05 schreef BazzoS het volgende:
Oké dat was PeuRac's coming out
Ga je bij hem op de koffie?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb geen zin meerMaar dinsdag heb ik een gesprek met mn decaan
hij is een zij, en ik moet al vrij snel een vervolg opleiding kiezen. Ik wil nl in eind januari stoppen met deze opleiding.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:15 schreef Bond het volgende:
[..]
Ga je bij hem op de koffie?![]()
Of gaat het om iets dat wat minder fijn is?
Eind januari heb ik de opleiding klaar, maar dan moet ik eigenlijk nog stage lopen tot de zomer, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:19 schreef BazzoS het volgende:
Hoelang moet je nog voor je deze afgerond hebt?
dus krijg je je diploma niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eind januari heb ik de opleiding klaar, maar dan moet ik eigenlijk nog stage lopen tot de zomer, maar daar heb ik geen zin in.
Als dat zo is, waarom laat je dat diploma dan liggen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus krijg je je diploma niet?
Ik ga dinsdag vragen hoe dat nu precies allemaal zit, maar ws krijg ik dan mn diploma niet, of niet helemaal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus krijg je je diploma niet?
Omdat ik helemaal genoeg heb van het vakgebied, de opleiding en de school.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:26 schreef Bond het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom laat je dat diploma dan liggen?
Thanks.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen Peu.
Welke opleiding heb je gevolgd / volg je? (Dit is een verhoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mezelf ook helemaal opgevreten tijden mn stage vorig jaarDamn, wat een ellende was dat... Werkn bij de overheid: nooit doen
Afgelopen zomer mijn diploma Transport en Logistiek management ontvangenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:57 schreef Bond het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gevolgd / volg je? (Dit is een verhoor)
Auto's verkopen is een feestquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mezelf ook helemaal opgevreten tijden mn stage vorig jaarDamn, wat een ellende was dat... Werkn bij de overheid: nooit doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's verkopen is een feestooit vond ik t leuk, maar nu vind ik er geen flikker meer aan
![]()
Waar heb je die gehaalt? Toch niet toevallig in Apeldoorn he?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zomer mijn diploma Transport en Logistiek management ontvangen
(verhoord worden is gaaf)
Nee, ik doe BMM geen VMMquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Jij autoverkoperopleiding! Die zta bij ons in hetzelfde pand
Allemaal van die haarkamjochies
VMM = VerkoopManagment Motorvoertuigen (deze opleiding doet Ultimora)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
VMM is BMM zonder haarverzorgingsproducten?
ik denk het laatstequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat verklaart een hoopJij wilde dus kammenuitdleer worden
Is Fok bij iedereen zo traag of is deze computer het weer aan het begeven?
Ja, dat wou ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat verklaart een hoopJij wilde dus kammenuitdleer worden
Is Fok bij iedereen zo traag of is deze computer het weer aan het begeven?
wat hij zegt... helemaal mee eens en heb ik ook al gezegd tijdje geleden....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:27 schreef Xtreem het volgende:
Peu.... zou je het niet kunnen regelen dat je iets anders gaat doen als stage? Het is nogal zonde om zo kort voor je diploma af te haken... (stel dat de volgende opleiding tegenvalt, dan kun je helemaal niet kappen, want je hebt geen diploma of wat dan ook.......)
Mijn suggestiefix een leuke stage die door je opleiding geaccepteerd wordt, haal dat diploma ff, en begin in september met een leuke studie
Dankzij onze klote regering, zijn alle stages die eerst wel mochten, en welke erg leuk zijn, nu niet meer geldigquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:27 schreef Xtreem het volgende:
Peu.... zou je het niet kunnen regelen dat je iets anders gaat doen als stage? Het is nogal zonde om zo kort voor je diploma af te haken... (stel dat de volgende opleiding tegenvalt, dan kun je helemaal niet kappen, want je hebt geen diploma of wat dan ook.......)
Mijn suggestiefix een leuke stage die door je opleiding geaccepteerd wordt, haal dat diploma ff, en begin in september met een leuke studie
hij is nogal hardleersquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat hij zegt... helemaal mee eens en heb ik ook al gezegd tijdje geleden....![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hij is nogal hardleers
Luister dan ook sletquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
(maar dat betekent niet dat ik jullie goede advies niet apricieer)
Ik luister,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Luister dan ook slet
Hij belt die dealer op en legt hem wat prijzen voor, maar hij wil er nog 1000 euro vanaf, naar zijn idee krijgt hij net iets te weinig voor de Peugeot en is de audi aan de hoge prijs. Dus dat wordt nooit watquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef em eens een flinke schop, zodat hij wakker wordt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik luister,
en hoor jullie,
maar blijf eigenwijs
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
maandag treinen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Maandag auto'tje, om 6u 's ochtens weg en niet voor 23;30u weer thuis
...? waar de hel moet je heen dan? of ergens op wachten?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Maandag auto'tje, om 6u 's ochtens weg en niet voor 23;30u weer thuis
Wat denk je van schoolquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
...? waar de hel moet je heen dan? of ergens op wachten?
maar met die ritten moet je blij zijn! zoveel uren
en wat voor 'n autootje? Rio dit keer?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk je van schoolen daarna een afspraakje in utc
en ik moet op 3 plekken zijn, alle 3 aan een andere kant van t centrumquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in utreg? whehe... kut stad
3 dates tegelijk moet je ook niet doen... dat weet je toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en ik moet op 3 plekken zijn, alle 3 aan een andere kant van t centrum![]()
utc is zeker een klote stad om in te rijden, maar om in uit te gaan is t een top stad.
t is 1 date, maar 1st eten bij mn broertje (die mazzelpik woont bijna midden in t centrum), dan ophalen bij UTC CS, en daarna pas de date.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
3 dates tegelijk moet je ook niet doen... dat weet je toch?
'k heb er volgende week vrijdag een borrel.... 'k zal 'ns kijken of het wat is
en rijden is er kut ja.... was er nog nooit geweest, en moest daar m'n rijtest doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is 1 date, maar 1st eten bij mn broertje (die mazzelpik woont bijna midden in t centrum), dan ophalen bij UTC CS, en daarna pas de date.
Doordat mn broertje er woont ken ik t centrum nu wel een beetje, t is allemaal 1 richtingsverkeer, als je ergens een foutje maakt kost t je zo 10-15min.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het koste me ruim 45 minuten voor ik in het door mij gezochte zijstraatje van de biltstraat was
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Kon je je niet voorbereiden? En anders had je niet zo hard moeten rijden
Jij rijdt je voorbereiding? Of alleen toen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]gelukkig was dat m'n voorbereiding... de rit zelf ging daarom (qua route) vlekkeloos
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt je voorbereiding? Of alleen toen?
ohja, kloptquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik heb geen auto, remember?
Alleen voor de solicitatie rit.... een stuk van de route was opgegeven (zodat je kon voorbereiden)... dat is de eerste en laatste keer dat ik proef gereden heb.....
naja, tijdens de opdracht, in wachttijd enzo is het ook wel makkelijk om ff een keer proef te rijden naar de snelweg ofzo... maar niet vooraf nee....
je mag er maar vanaf 1 kant in hèquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het koste me ruim 45 minuten voor ik in het door mij gezochte zijstraatje van de biltstraat was
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tilburg de gekstuhhhhhhhhhhhh
Wat boeit jou dat, je woont toch in Rotterdamquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
doordeweeks ja... in het weekend bij Utrecht... heb ik jaren gewerkt enzo.....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat, je woont toch in Rotterdam
Utrecht is topquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
doordeweeks ja... in het weekend bij Utrecht... heb ik jaren gewerkt enzo.....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:41 schreef Bond het volgende:
[..]
Utrecht is top(Je kan er best goed uitgaan
)
Woon jij er of dat niet? Ik nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeker te weten ja!!!!
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:47 schreef Bond het volgende:
[..]
Woon jij er of dat niet? Ik nietHeel gekloot om terug te komen
Meeste wonen ook in utrecht dus kan niet mee rijden
)
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
doordeweeks ja... in het weekend bij Utrecht... heb ik jaren gewerkt enzo.....
Dan blijf je toch gewoon ergens pitten? Dat doe ik ook altijd als ik flink ga stappen, helemaal als t niet in de buurt is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:47 schreef Bond het volgende:
[..]
)
De nachtbus doet er 15 min's over naar mijn huis...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:47 schreef Bond het volgende:
[..]
)
lo-gischquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan blijf je toch gewoon ergens pitten? Dat doe ik ook altijd als ik flink ga stappen, helemaal als t niet in de buurt is.
Lekker, mijn laatste trein gaat om 11:20 naar huisquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De nachtbus doet er 15 min's over naar mijn huis...![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:54 schreef Bond het volgende:
[..]
Lekker, mijn laatste trein gaat om 11:20 naar huis
Klopt is Lo-gisch, maar om iedere keer die moeders te vragen of je mag blijvenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lo-gisch![]()
Precies, dat vind ik ook altijd belangrijkerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en de eerste?
11:20 's avonds sorry dus om 23:20 uur okee, sorry hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en de eerste?
Eerste gaat om 6:50 naar utrecht toequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik ook altijd belangrijker![]()
Hoezo vragen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef Bond het volgende:
[..]
Klopt is Lo-gisch, maar om iedere keer die moeders te vragen of je mag blijven(Nee gewoon thuis blijven wonen
)
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo vragen?![]()
![]()
Ik zeg altijd dat ik ergens anders blijf pitten, of ik zeg t niet, en dan merken ze t de volgende middag pas, als ik dan nog niet uit bed ben
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo vragen?![]()
![]()
Ik zeg altijd dat ik ergens anders blijf pitten, of ik zeg t niet, en dan merken ze t de volgende middag pas, als ik dan nog niet uit bed ben
Jij hebt geld? Ik ben blut, en krijg over 2wkn pas weer loon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:03 schreef BazzoS het volgende:
@Peu, vanavond RS?
Dus jij betaalt!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:14 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb wel geld ja
Waar gaan we stappen danquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:14 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb wel geld ja
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is weer aangeschoten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
Ik werk toch ook, ik werk de laatste tijd best veel zelfs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:33 schreef BazzoS het volgende:
euh, regel je eigen geld, werken zul je
okequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk toch ook, ik werk de laatste tijd best veel zelfs.
Jij hebt werk, mijn call centrum baan is weer klaar. Project is stopgezetquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk toch ook, ik werk de laatste tijd best veel zelfs.
Dankje dat je t voor mij betaaldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
oke
ik ga dus wel stappen vanavond, RS
ik begin je steeds aardiger te vindenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:51 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga altijd op de fiets
nu pas.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:43 schreef Ballebek het volgende:
Als het goed is komt zo de DVD van Ghostrider III deze kant op
Als ik ga stappen, that isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik begin je steeds aardiger te vinden
Ga je nu al weg? de deuren gaan pas over 1.5u openquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:19 schreef BazzoS het volgende:
En nu ga ik er weer vandoor![]()
what's commercial television? leeching my way around...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
* Thermo is wederomblij dat hij geen commerciele TV heeft op zn Teeveetje
oud dude, volg je het filmpjes topic niet, stond er 1,5 maand terug ofzo..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
check this filmpje,![]()
206 GTI
www.erborrico.com/206raba.wmv
Zou ik em dan hier posten?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
oud dude, volg je het filmpjes topic niet, stond er 1,5 maand terug ofzo..![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Jou kennende wel ja
Nou lieve pijpsletjes van meIk ga weer naar huis.
tot ooit
Jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:16 schreef PeuRac het volgende:
verveel jij je ook zo?
hoi peuquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:16 schreef PeuRac het volgende:
hey mutz
Wat jij zegt, zat ik me al te bedenken... En ik heb besloten dat ik zo echt ga...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:20 schreef PeuRac het volgende:
ik zeg net al op msn tegen iemand, als ik me nog erger ga vervelen, ga ik onmenselijk vroeg naar bed.
je ondertitel in de praktijd brengen valt niet onder actief bezig zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
* PeuRac is actief bezich
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je ondertitel in de praktijd brengen valt niet onder actief bezig zijn![]()
dit is een test. ik herhaal dit is een test. Raak niet in paniek want dit is een testquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:18 schreef Bond het volgende:
[..]
![]()
Is fok ook zo raar bij jullie, die tekens van quoten enzo die bakl daar lijkt wel eens stukje van de bovenkant te missen bij mij![]()
trusten ook_gekquote:Op zondag 24 oktober 2004 04:07 schreef ook_gek het volgende:
* nikky is slapen
Ik ben erquote:Op zondag 24 oktober 2004 10:38 schreef MutZ het volgende:
Tis stil hier...
Dat zeg ik... Tis stil hier...quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:39 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik ben er![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Tis stil hier...
En dat zeg jijquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:29 schreef Bond het volgende:
[..]
![]()
Snelle reactie![]()
Mogguhquote:Op zondag 24 oktober 2004 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ken jij dat niet..? Vrienden?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? de deuren gaan pas over 1.5u openover ruim 2u is er pas volk
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:31 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben zo fit als een hoentje
K heb vannacht mn broertje uit een droogstaande sloot moeten halen
ja nee niet jammer, want dan was ie waarschijnlijk verzopenquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
altijd mooi zulke dingen, jammer alleen dat die sloot droog stond![]()
ik bedoelde een klein laagje waterquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja nee niet jammer, want dan was ie waarschijnlijk verzopen
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:31 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben zo fit als een hoentje
K heb vannacht mn broertje uit een droogstaande sloot moeten halen
Nr 15,5 was het de vorige keer toch??quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:40 schreef PeuRac het volgende:
ik wil een dvd kijken, maar weet niet welke
Service Pack 2 erop staan??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:26 schreef ook_gek het volgende:
niks aan het handje. Alleen als ik een reactie gedumpt hebt moet ik een keer op F5 rammen om de rest weer te zien![]()
Zoiets ja, maar dat gaat nu niet werken:quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nr 15,5 was het de vorige keer toch??
jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Service Pack 2 erop staan??
Die heb ik deze week al gezienquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:52 schreef MutZ het volgende:
22) The Last Samurai
Heb je de optie 'Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn' aan staan?? Die moet je dan uitzetten...quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja
Die kan ik dromen, zowel 1, 2 als 3quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:53 schreef BazzoS het volgende:
Ga een Peug 406 bekijken, taxi dus
Ik wil hem ook nog op dvd... Vind hem echt geweldig...quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik deze week al gezien![]()
een aanrader
ja, maar wel allemaal orgineel, en nieuw en dan zijn ze nogal prijzig, dus kan ik er niet elke week eentje kopenquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:54 schreef Hugster het volgende:
zo weinig dvd's maar?
Ik had em gekocht op aanraden van mn ex, en ik heb er nooit spijt van gehad. Het is echt een top film, je moet alleen wel van die vorm van films houden (nr 29 is ook zo'n soort film, maar dan met een huurmoordenaar als hoofdrol)quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:58 schreef MutZ het volgende:
@ook_gek: http://breuls.fok.nl/2004/09/29.html#a118
@PeuRac, Amelie heb ik vorig jaar op Flevo gezien
Ik ookquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:01 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:01 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BoJo![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bobby!![]()
![]()
want?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
Moguh
voel me echt geweldig![]()
![]()
nu al pizza?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:03 schreef BazzoS het volgende:
ik verveel me niet, die pizza smaakt goed
Bij jou? Ik heb geen controllers, maar heb wel zin om je van de Nürnburgring af te rijdenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:04 schreef BoJo het volgende:
Oke 4 die zich vervelen, wie heeft er nog 2 xbox controllers en bij wie gaan we xboxen ?![]()
Kunnen er maar 4quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:04 schreef BoJo het volgende:
Oke 4 die zich vervelen, wie heeft er nog 2 xbox controllers en bij wie gaan we xboxen ?![]()
Die heb ik vanacht al opquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:03 schreef BazzoS het volgende:
ik verveel me niet, die pizza smaakt goed
neej niet bij mij, m'n ouders zijn in een "gezellige" stemmingquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou? Ik heb geen controllers, maar heb wel zin om je van de Nürnburgring af te rijden
als je nog een xbox + link kabel + TV + nog een versie van PGR2 kunt regelen kunnen er nog 4quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:07 schreef Bond het volgende:
[..]
Kunnen er maar 4![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik vanacht al op![]()
Ik belde die kameel, uurtje of 03:00, ik zeg het moet wel snel heh! Ik heb honger !
Hoe lang gaat het duren? Nah 25 minuut half urr..
Staat ie na 10 minuten aan te bellen
Ik had het eerst niet in de gaten, kwam veel te laat benen, hij helemaal pissed![]()
Ik was schnell eh, waar was jij man?!![]()
jullie zijn allemaal welkom, ik heb de laatse games, en een paar tv's, neeem jij je box ook mee, hang ik hem hier in het netwerk, kunnen we multiplayerenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:04 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik vanacht al op![]()
Ik belde die kameel, uurtje of 03:00, ik zeg het moet wel snel heh! Ik heb honger !
Hoe lang gaat het duren? Nah 25 minuut half urr..
Staat ie na 10 minuten aan te bellen
Ik had het eerst niet in de gaten, kwam veel te laat benen, hij helemaal pissed![]()
Ik was schnell eh, waar was jij man?!![]()
Waar woont Huggie? * PeuRac autosleutels alvast paktquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal welkom, ik heb de laatse games, en een paar tv's, neeem jij je box ook mee, hang ik hem hier in het netwerk, kunnen we multiplayeren![]()
Kijk eens aanquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal welkom, ik heb de laatse games, en een paar tv's, neeem jij je box ook mee, hang ik hem hier in het netwerk, kunnen we multiplayeren![]()
uitgaan, veel bier, dag erna enzoquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
want?
* Bond geen auto heeftquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar was je gister man?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:13 schreef Hugster het volgende:
kom maar hoor, me ouders zijn wel op vakantie, dus je moet ff door de tyfuszooi heen kijken
Shame here , als je toch bezig benquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:18 schreef Xtreem het volgende:
Peu! pik mij ook ff op!
* Bond verveelt ook
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:18 schreef BoJo het volgende:
voor mij is het 30 km![]()
Srping in de bus naar DTC dan, of in die gare bak, dan kun je met me mee rijden (of bel ff)quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:18 schreef Xtreem het volgende:
Peu! pik mij ook ff op!
* PeuRac verveelt ook
bus naar dtc...quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Srping in de bus naar DTC dan, of in die gare bak, dan kun je met me mee rijden (of bel ff)
Zit je weer in Nieuwegein? of daar in de buurt vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Zoveel nog... ik denk voor mij maar 20
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:25 schreef Bond het volgende:
Kennen jullie elkaar hier ook allemaal alAangezien ervan uit word gegaan telefoon nummers te hebben
![]()
De rest niet, van de meet?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:27 schreef BoJo het volgende:
Ik ken alleen Rob & Rob
quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zit je weer in Nieuwegein? of daar in de buurt van![]()
in het echtquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:26 schreef BazzoS het volgende:
De enige die ik in het echt heb gezien is PeuRac, omdat hij 20 km van me af woont ofzo
Maar de meesten zullen elkaar wel kennen van meets, msn, e.d.
NEEquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:29 schreef Bond het volgende:
Ik ken niemand echt.
Bijna vol mag ik deel 302 maken? Dan ga ik er eens even wat voor zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |