Leo was vreemd gegaan in Afrika.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef Aventura het volgende:
Hoe zijn Grace en Leo uit elkaar gegaan eigenlijk? Dat heb ik helemaal gemist (ik kijk heel onregelmatig).
Ik weet het niet, ik denk dat we dat deze aflevering te zien krijgen? Grace was al wel 'geinsemineerd'.. Alleen of ze zwanger is moet nog blijken dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef zeeuwse het volgende:
hoe zit dat met die zwangerschap dan? Of is de inseminatie mislukt?![]()
ehhe jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Your tits are so small, Will will have to do the brestfeeding.
Kan ik me ook aanmelden soms?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef Nory het volgende:
Hmm, helaas. Nouja, misschien gaan ze het nog een keer proberen? Of Grace doet het gewoon met die dokter
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 2 komt in Augustus op DVD, Seizoen 3 verschijnt ook nog in 2005.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaalde schuld van die stomme dokter! grrr
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenDan ziet Will er toch (hoewel gay, maar issie dat in't echt ook??) beter uit denk?
hij is inderdaad gewoon hetero. Ik dacht dat hij zelfs getrouwd was (en kinderen heeft).quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Dan wil ik toch ook wel eens weten of Jack echt homo is? Als hij het NIET is zet ie wel een hele knappe rol neer danquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef zeeuwse het volgende:
dat wou ik net zeggen...Ik kan me Eric wel als hetero voorstellen, maar Sean dus echt niet.
Ik heb 'm ook nog nooit 'als zichzelf' horen praten, misschien ligt het daaraan.
Ze praat "normaal" wel een stuk leuker om aan te horenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
Ik vind dat ze wel iets minder uit haar neus praat, maar nog niet echt 'normaal' hoor.. Ik vind haar normale stem nog wel steeds apart.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |