quote:Wanneer gaan jullie verder met 'Will & Grace'?
Het is helaas nog niet bekend wanneer we in 2005 verder gaan met de nieuwe afleveringen van deze serie.
Subtiel schopje!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:02 schreef mineo39-76 het volgende:
Joepie! Net 5 begint weer met nieuwe afleveringen!!!![]()
Woensdag 16 februari 2005 - Net 5 - 21.30 uur
Seizoen 6 - Aflevering 20: "Fred Astaire and Ginger Chicken"
Plot Synopsis:
Smitten with his new boyfriend Vince, Will puts his relationship to the test introducing him to the overly critical Grace for her approval. However, when Grace abruptly cuts the introduction short, Will is convinced of her disapproval of Vince and thus begins to question his own feelings. Meanwhile, Karen drops a bombshell on Jack, revealing that after her upcoming wedding their friendship will be forever changed, forcing him to begin casting calls for her replacement.
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb net de aflevering bekeken (ik had het opgenomen), maar viel bij jullie het geluid ook sosm weg?
Ik vind de afleveringen toch wel minder zonder haar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:39 schreef Little_Acorn het volgende:
En Grace is in de hele uitzending niet te zien geweest, waarschijnlijk stond ze op het punt van bevallen.
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:36 schreef MadGuy het volgende:
Volgens de episode guide op deze site krijgen we nog één aflevering voordat ze aan het nieuwe seizoen gaan beginnen. Dus nog één aflevering geduld voor we Grace Adler weer te zien krijgen!
Net 5 kennende zal er wel meer in geknipt zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:06 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |