Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze kan beter 10 kilo afvallen met dr vette reet
Jah, nog zoiets... Al die big-boob-babes zijn echt oud en lelijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.
Nog een reden waarom die bog boobs op hun tenen hangen. Ik vind dit echt heel viesquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jah, nog zoiets... Al die big-boob-babes zijn echt oud en lelijk
Dus als ze wat ouder zijn hoeven ze niks meer aan hun figuur te doen?quote:Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.
In de middeleeuwen waren de iets of wat stevigere vrouwen een schoonheidsideaal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus als ze wat ouder zijn hoeven ze niks meer aan hun figuur te doen?
Ook vrouwen van +20 kunnen naar een sportschool toe
het ging niet over grote borsten .. maar over HELE grote borstenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de middeleeuwen waren de iets of wat stevigere vrouwen een schoonheidsideaal.
En om eerlijk te zeggen, ik verkies liever een vrouw waar een beetje vlees aan zit (zonder een blub-figuur), dan een vrouw dat vel over been is. Smaken verschillen (en dat is maar goed ook).
Kan er een meid iets aan doen, dat ze geboren wordt met super-sized borsten.... ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:00 schreef coz het volgende:
het ging niet over grote borsten .. maar over HELE grote borsten![]()
nee wss niet .. en was imo niet de discussie ; zie TT ;extreem groot ; lees namaakquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan er een meid iets aan doen, dat ze geboren wordt met super-sized borsten.... ?
join the clubquote:Namaak = ordinair en heeft een vieze smaak in mijn mond.
puur natuur is altijd goed .. en dan komen we uit op smaak en wat de meid zelf wil enzenzquote:Puur natuur = cosmetische overweging waard, hangt van de vorm af.
Ik ben 15 kilo afgevallen. Ik ben nu ook supertevreden hoor. Heb er veel moeite voor gedaan, dus dan mag ik dat ook wel zijn van mezelf. Hier een plaatje van 15 kilo zwaarder (schrik niet)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan niet over je oordelen toen je D had maar aan je foto's te zien is er niks mis met je borsten
P.S. Heb je borsten overigens laten verkleinen omdat je er last van kreeg of omdat je het zelf wilde?
Oeps, heb jij een eetstoornis dan ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:45 schreef djenneke het volgende:
Ik ben 15 kilo afgevallen.
ik heb ze dus niet laten verkleinen, maar er keihard zelf voor gewerkt (applaus mag)
He he, nee hoor, heb er een half jaar voor getraind, gehouden aan 1200 kc per dag. Ondertussen eet ik al een jaar weer helemaal normaal, en kan er nog wat bij snoepen ook, blijf gewoon op gewicht..... gelukkig....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps, heb jij een eetstoornis dan ?![]()
Goed gedaan danquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
He he, nee hoor, heb er een half jaar voor getraind, gehouden aan 1200 kc per dag. Ondertussen eet ik al een jaar weer helemaal normaal, en kan er nog wat bij snoepen ook, blijf gewoon op gewicht..... gelukkig....
Toch zijn er heel veel mannen die mij dik mooier vonden.... mannen zijn raarquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:52 schreef heiden6 het volgende:Goed gedaan, dj.
Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is.
O ja, voor iemand anders hem inkopt: wat een lekkere grote tietuh zeg!
Nee, eigenlijk niet, maar ja.
misschien ook niet altijd .. maar dan kom je weer bij smaak of leeftijd of andere uitzonderingsgevallen oid uit ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:04 schreef Irris het volgende:
[..]
puur natuur altijd goed? ALTIJD????
Komt dat dan niet misschien omdat ik er dik een stuk vrolijker uitzie?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:16 schreef heiden6 het volgende:
Nou, heb ff geklikt daar onder je, en ik vind je er op deze foto ook leuker uitzien dan op de eerste twee in je fotoboek. Die andere twee vind ik wel leuk, die snookertafel en en die ene waarvan ik niet ben geschrokken zeg maar.
Raar he?
Ik vin de nieuwe Jenneke aantrekkelijker dan de oude, al vond ik de oude niet super dik en vond ik dat je het beste kon hebben. Je kon waarschijnlijk alleen wat minder (sexy, vrouwelijke) kleren dragen.quote:Toch zijn er heel veel mannen die mij dik mooier vonden....
Ik heb me nooit tegen laten houden in het dragen van vrouwelijke kleding hoor. Ik ging alleen niet met enorme inkijk rondlopen, maar dat is gewoon ook niet mijn stijl...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vin de nieuwe Jenneke aantrekkelijker dan de oude, al vond ik de oude niet super dik en vond ik dat je het beste kon hebben. Je kon waarschijnlijk alleen wat minder (sexy, vrouwelijke) kleren dragen.
Ben je overigens alleen afgevallen door te lijnen of ook door te sporten te bewegen.
Ik zal nog effe zelf wat over mijn eigen gewicht vertellenIk woog een paar maanden geleden ongeveer 88 kg(ben zelf 180) en weeg nu ongeveer 84. De kilo's zijn er af gegaan door wat meer te sporten en te bewegen en wat minder chips te eten. Ik wil er graag nog een kilo of 4 vanaf hebben en dat hoop ik te doen door een keer of 3 in de week te sporten en verder ga ik in december veel skieen en dat helpt ook wel.
P.S. Ik wist niet dat je (veel) kleinere borsten kon krijgen door af te vallen, dus weer wat geleerd![]()
Tsja, kon het maar niet... Ik was een paar kilo te zwaar, maar ik sportte ook niet, dus ben maar weer begonnen. Tot mijn grote schrik vind ik het leuk en het is aan me af te zien, ik ben weer ontzettend slank. Alleen, mijn met trots verworven b-cup is ook weer een a-cup geworden, baal! Borsten bestaan voor het grootste deel uit vet, dus tsja, dat wil wel mee schommelen met de rest van het gewicht...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Ik wist niet dat je (veel) kleinere borsten kon krijgen door af te vallen, dus weer wat geleerd![]()
Tenten afdeling bij Perry Sport ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Shalbo het volgende:
waar-o-waar vinden die mensen in godsnaam BH's?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tenten afdeling bij Perry Sport ?
Claudia Schiffer ook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het blijft een Duitse
Waarschijnlijk dragen ze van die half doorgesneden traktorbanden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Shalbo het volgende:
waar-o-waar vinden die mensen in godsnaam BH's?
Nee jij! Het gaat er hier juist over dat grote borsten eigenlijk helemaal niet sexy zijn... Zie topictitel "wat is daar in godsnaam sexy aan"... lijkt mij niet dat het dan betekend dat grote borsten geweldig zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2004 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zit in de verkeerde topic!!!!!!!
ze zien er mooi uit ja, maar ze voelen niet lekker aan denk ik...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:33 schreef Limbofreak het volgende:
[afbeelding]
Wat dan te bedenken van Tina Angel een Duitse actrice, presentatrice en fotomodel. Voorzien van een imposantie voorgevel met cupmaat 75J.
Persoonlijk vindt ik dit dus een geslaagde vorm van borstvergroting, mooi rond, mooi gevormd etc.
![]()
met dikke tietenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:30 schreef Tazziegirl het volgende:
ik heb liever een slank mooi meisje...:P
wel on-topic blijven hequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:30 schreef Tazziegirl het volgende:
ik heb liever een slank mooi meisje...:P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |