nee bouwvakkers, ze hebben net 2 flats gebouwd voor me huis, (dat duurde heeeel lang)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:23 schreef huupke het volgende:
dat zijn geen bouwvakkers dat zijn stratenmakers
lijken mij toch echt stratenmakers, oranje broeken. bouwvakkers hebben meestal eigen kloffie aanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee bouwvakkers, ze hebben net 2 flats gebouwd voor me huis, (dat duurde heeeel lang)
en nu moeten ze het afwerken..
deze niet ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:28 schreef huupke het volgende:
[..]
lijken mij toch echt stratenmakers, oranje broeken. bouwvakkers hebben meestal eigen kloffie aan
wat jij wil het zijn stratenmakersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
deze niet ja!
kutnerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:31 schreef huupke het volgende:
[..]
wat jij wil het zijn stratenmakers
beter als een kontebonkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kutnerd
beter een kontebonker dan een jij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:32 schreef huupke het volgende:
[..]
beter als een kontebonker
vent dit zijn stratemakers die bantjes aan het zetten zijn ... doh !!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
deze niet ja!
Wat zijn ze aan het zetten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:42 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
vent dit zijn stratemakers die bantjes aan het zetten zijn ... doh !!
bantjes - stoeprand ... die ene kerel heeft een schaar in ze hand , die is om het bantjes op te pakken en te plaatsen ( doen ze met ze 2en ) .. en daarnaast ligt een zaag om het bantje op maat te zagen ... zware krengen ... en die " n" .. boeiendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het zetten?
En je bent de tussen-n vergeten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:46 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
in ze hand
doe us niet zo zielig .......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
Ja, als ik nu slechts een circusartiest zou zijn...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:51 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
doe us niet zo zielig .......
ik zou je eigenlijk moeten neukenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, als ik nu slechts een circusartiest zou zijn...
Ter uwer informatie:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:55 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
ik zou je eigenlijk moeten neuken
dan zal je wel knap lelijk zijn ... maar ach zak over je hoofd vlag in mijn hand .. en neuken voor het vaderlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ter uwer informatie:
Ik onthoud mij in het algemeen van elke vorm van seksueel contact.
ik open topicsquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:15 schreef Doodmetaal het volgende:
Jij bent misschien geen bouwvakker Sietze, maar je doet ook niet veel.
"ff kijken of het bad goed ligt. Mot ook gebeure"quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:47 schreef dingendoener het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:33 schreef LSS het volgende:
Ik denk dat het bouwvakkers zijn, want ze hebben niet van die kneepads om hun broekjes te beschermen tegen het altijd op je knieën zitten. Hoewel de 2e kerel van rechts wel zo'n grijper in zijn hand heeft waarmee je bakstenen pakt, die gebruiken ze bij stratenmaken.
ooit gehoord van knielappen ?? .. damn !quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:33 schreef LSS het volgende:
Ik denk dat het bouwvakkers zijn, want ze hebben niet van die kneepads om hun broekjes te beschermen tegen het altijd op je knieën zitten. Hoewel de 2e kerel van rechts wel zo'n grijper in zijn hand heeft waarmee je bakstenen pakt, die gebruiken ze bij stratenmaken.
Dat zijn wel degelijk bouwvakkers, wegenbouwers om precies te zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:23 schreef huupke het volgende:
dat zijn geen bouwvakkers dat zijn stratenmakers, en als je al een paar uur met die betonbanden hebt lopen sjouwen dan mag je ook wel af en toe stil staan
En wat als er ineens een windvlaag komt of zo, kieperen ze dan allemaal naar beneden?quote:
your wrongquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:46 schreef Robertje het volgende:
Ik dacht dat deze dicht was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |