Maar in hoeverre is het het werk geweest van GL zelf? Iedereen kan een poll verneuken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:23 schreef Compile het volgende:
Uiteraard
Oke, ik blijf van mening dat de vervalsing van GL te Nijmegen 'niet netjes' was.
En dan druk ik me nog zacht uit.....
Haha leuk geprobeerd vriendelijke vriend, maar dat gaat er bij ons niet in. Die gasten van GL hebben zelf dat kreng lopen vervalsen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is het het werk geweest van GL zelf? Iedereen kan een poll verneuken.
Alsof de poll nog representatief was. Wanneer alle rechts-georienteerde logs hun leden gaan oproepen om Nee te stemmen hebben die logs em al gesloopt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha leuk geprobeerd vriendelijke vriend, maar dat gaat er bij ons niet in. Die gasten van GL hebben zelf dat kreng lopen vervalsen.
Maar je hebt wel gelijk wat betreft 1 ding, als je moet voorkomen vanwege een digitaalmisdrijf dan moet je altijd ontkennen en dan kom je er mee weg
En hoe weet jij dat zo zeker? Jji hebt een lijst met alle ip-adressen die gestemd hebben?quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha leuk geprobeerd vriendelijke vriend, maar dat gaat er bij ons niet in. Die gasten van GL hebben zelf dat kreng lopen vervalsen.
Dat geldt ook voor die linkse logs.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:29 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Alsof de poll nog representatief was. Wanneer alle rechts-georienteerde logs hun leden gaan oproepen om Nee te stemmen hebben die logs em al gesloopt.
GS is grotendeels rechts georienteerd, ja... Maar of ze moedwillig zoiets op zouden zetten? Neuh... Dat geloof ik niet... En ik denk de meeste mensen hier niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo zeker? Jji hebt een lijst met alle ip-adressen die gestemd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |