Puhleeese. Get. A. Grip.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:48 schreef Compile het volgende:
Dit zegt al zoveel gewoon! Het feit dat ze een onschuldige poll vervalsen, kan je nagaan hoe dat is met GL op landelijk niveau in Den Haag.
Beetje laf en leugenachtig, maar dat zijn we wel gewend van Links bolwerk hier in Nederland
Ja, vooral onder LPF'ersquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:15 schreef Cheiron het volgende:
Zoals ik zei, GL bashen is "in"..
Waar zeg ik datquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:33 schreef Compile het volgende:
Leuk om te lezen dat je gelijk een LPFer bent als jeje niet kan vinden in linkse partijtjes
Jij bent dommer als ik al vermoedequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat
V.
Dommer DAN, imbeciel.quote:Jij bent dommer als ik al vermoede
Begrijpelijk schrijven is er bij jou ook niet met de paplepel ingegoten, dunkt mij.quote:BEGRIJPEND lezen is jou onbekend?
Ohjee, we gaan opeens dure woordjes gebruiken als 'dunkt me'. Zozo, jij maakt echt indruk op me. Als jouw posts door een spellingschecker word gehaald, dan overleef je dit niet stakkerquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef Speth het volgende:
[..]
Dommer DAN, imbeciel.
[..]
Begrijpelijk schrijven is er bij jou ook niet met de paplepel ingegoten, dunkt mij.
vrij ironisch dat je een van de meer rechtse users beschuldigt van het verdedigen van z'n linkse vriendjes.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:57 schreef Compile het volgende:
[..]
Ohjee, we gaan opeens dure woordjes gebruiken als 'dunkt me'. Zozo, jij maakt echt indruk op me. Als jouw posts door een spellingschecker word gehaald, dan overleef je dit niet stakker
Nog iets zinnigs te melden dan alleen reacties te plaatsen omdat je toch van mening bent dat rechts zuigt, en jeje linkse vriendjes moet verdedigen?
You're so easy dude
Mensen die vaker met mij in discussie gaan weten dat "dunkt mij" voor mij een volkomen normale term is.quote:Ohjee, we gaan opeens dure woordjes gebruiken als 'dunkt me'. Zozo, jij maakt echt indruk op me. Als jouw posts door een spellingschecker word gehaald, dan overleef je dit niet stakker
Ik ben VVD'er.quote:Nog iets zinnigs te melden dan alleen reacties te plaatsen omdat je toch van mening bent dat rechts zuigt, en jeje linkse vriendjes moet verdedigen?
"als jouw posts door een spellingschecker worden gehaald, dan overleef je dit niet, stakkerquote:Als jouw posts door een spellingschecker word gehaald, dan overleef je dit niet stakker
Tja, weetje, je hebt mensen die zich iets aanmeten maar heel wat anders zeggen en uitstralen. Zie het als "nee hoor, ik ben geen homo!", maar gewoon hun kontje naar achteren gooien als er een leuke knul langsloopt :')quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
vrij ironisch dat je een van de meer rechtse users beschuldigt van het verdedigen van z'n linkse vriendjes.
Sterktequote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef Speth het volgende:
[..]
Mensen die vaker met mij in discussie gaan weten dat "dunkt mij" voor mij een volkomen normale term is.
[..]
Ik ben VVD'er.
Het wordt mensen dan ook niet moeilijk gemaakt iets te vindenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:15 schreef Cheiron het volgende:
Zoals ik zei, GL bashen is "in"..
Oh ja: verdwijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef Compile het volgende:
[..]
Tja, weetje, je hebt mensen die zich iets aanmeten maar heel wat anders zeggen en uitstralen. Zie het als "nee hoor, ik ben geen homo!", maar gewoon hun kontje naar achteren gooien als er een leuke knul langsloopt
Daar zorgt Maxima wel voorquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:05 schreef Speth het volgende:
[..]
Oh ja: verdwijn.
Dat zegt Verbal niet. Hij stelt slechts dat vooral LPF-ers zich kwijten in het bashen van GroenLinks doch komt verder niet met een onderbouwing van die aanname. Mogelijk heeft hij gelijk, mogelijk niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:33 schreef Compile het volgende:
Leuk om te lezen dat je gelijk een LPFer bent als jeje niet kan vinden in linkse partijtjes
Zeg, ben jij niet die knakker die ze vergeten te waren unbannen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef Compile het volgende:
Wat Verbal wel of niet zegt zal me eigenlijk een worst zijn. Mij is iig duidelijk geworden dat deze knakker gewoon niet deugt, zo links als de pest is, en zich thuis laat onderdrukken door zijn vrouwtje
Integendeel. JIJ bent dommer dan je zelf vermoedde, en ik zou zelf eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:39 schreef Compile het volgende:
[..]
Jij bent dommer als ik al vermoedeBEGRIJPEND lezen is jou onbekend?
Nee hoor. Ik distantieer mij alleen van jouw verkeerde voorstelling van zakenquote:x zegt dit, jij zegt dat, allemaal in dezelfde context, insinueren dat bashen van GL vooral groot is onder LPF'ers, en vervolgens op een laffe wijze (als je word aangesproken) je proberen te verschuilen.
Houd eens op met dat alwetende toontje van je. Ik heb schokkend nieuws voor je: je weet niet alles.quote:Je bent voorspelbaar
Verbal of Wouter van GroenLinks?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef Compile het volgende:
Wat Verbal wel of niet zegt zal me eigenlijk een worst zijn. Mij is iig duidelijk geworden dat deze knakker gewoon niet deugt, zo links als de pest is, en zich thuis laat onderdrukken door zijn vrouwtje
Da's jouw probleem, inderdaad. Jij weigert te luisteren naar mensen van wie je wat zou kunnen opsteken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef Compile het volgende:
Wat Verbal wel of niet zegt zal me eigenlijk een worst zijn.
Het zal mij worst wezen wat een randdebiel allemaal 'duidelijk' is.quote:Mij is iig duidelijk geworden dat deze knakker en zich thuis laat onderdrukken door zijn vrouwtje
Ah, jij weet natuurlijk alles? Ohnee dat zeg je ook niet. Nee van jou kunnen we ehh kan ik nog wat leren!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:15 schreef Verbal het volgende:
Houd eens op met dat alwetende toontje van je. Ik heb schokkend nieuws voor je: je weet niet alles.
Sterker nog, ik verdenk je ervan bitter weinig te 'weten'. Dat denk je alleen maar.
V.
Ik denk Verbal, want verder is meneer niet geinteresseerd in de discussie an sich.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verbal of Wouter van GroenLinks?
jammer dat je ervoor kiest de aanval op diskwalificerende wijze te zoeken. Je roept juist daarmee een kritische belichting af over hetgeen je zelf produceert. In relatie tot het woord dom dat je gebruikte wordt het zo voor degenen die je aanvalt wel erg gemakkelijk gemaakt om je te ridiculiseren.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:39 schreef Compile het volgende:
[..]
Jij bent dommer als ik al vermoedeBEGRIJPEND lezen is jou onbekend?
Of Verbal al dan niet voor jou voorspelbaar is lijkt me geen issue als je eigen verhaal onderuit gehaald wordt op trivialiteiten als foutieve spelling. Uit de postgeschiedenis van Verbal blijkt overigens ook al niet dat deze de methodiek van laffe verschuiling hanteert in geval hij wordt aangesproken.quote:x zegt dit, jij zegt dat, allemaal in dezelfde context, insinueren dat bashen van GL vooral groot is onder LPF'ers, en vervolgens op een laffe wijze (als je word aangesproken) je proberen te verschuilen.
Je bent voorspelbaar
Ja, je kent die lui wel, zeggen dat ze ergens voor staan maar ondertussen stiekum wat anders stemmen. Meelopersquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verbal of Wouter van GroenLinks?
Dat klopt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:17 schreef Compile het volgende:
[..]
Ah, jij weet natuurlijk alles? Ohnee dat zeg je ook niet.
Inderdaad. Maar jij zou van een vlo nog wat kunnen leren, dus dat zegt erg weinig.quote:Nee van jou kunnen we ehh kan ik nog wat leren!
Jij bent in ieder geval een pijnlijk voorbeeld, inderdaad.quote:Leuk zeg, iemand die je probeert de les te lezen. Ach, ik denk dan bij mezelf, lekker laten gaan. Want er lopen meer gekken rond dan er vast zitten dunkt me*kuch*
Whoa, wordt dit soort gedrag getolereerd als je in een proeftijd zit?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:20 schreef nikky het volgende:
Compile mag ik je eraan herinneren dat je een proeftijd hebt
Nope, ik stem GroenLinks.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Ja, je kent die lui wel, zeggen dat ze ergens voor staan maar ondertussen stiekum wat anders stemmen. Meelopers
Uit het Pieter Baan Centrum zo te zien. Kan er echt geen touw aan vast knopen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:20 schreef nikky het volgende:
Compile mag ik je eraan herinneren dat je een proeftijd hebt
Misschien is het wel zo dat degenen die mijn zogenoemde diskwalificerende aanvallen als hinder ervaren (nouja, what's in a name) gewoon niet snappen en denken op een simpele doch laffe wijze te laten blijken dat ze het toch beter weten. Ik denk dus eerder dat degene die hier op ingaat dommer is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:18 schreef sjun het volgende:
[..]
jammer dat je ervoor kiest de aanval op diskwalificerende wijze te zoeken. Je roept juist daarmee een kritische belichting af over hetgeen je zelf produceert. In relatie tot het woord dom dat je gebruikte wordt het zo voor degenen die je aanvalt wel erg gemakkelijk gemaakt om je te ridiculiseren.
Ik hoef nergens op te letten, en laat me door jou, jij snotneus zeker niet de les lezenquote:Let bijvoorbeeld eens op de zinsneden:dommer als: Even als, meer dan... dus: dommer dan. ik al vermoede:Het gaat hier om een werkwoor din de verleden tijd dus: ik al vermoedde
Jij insinueert hiermee dat ik alleen maar aanval? Ach jongen, lees nou eensquote:Het komt mij voor dat je een dergelijke belichting niet wenst te bewerken. Kies daarom voor een wat andere inkleding van de mening die je naar voren wilt brengen dan de persoonlijke aanval.
Misschien ben je dan gewoon blind, of een maatje van Verbal, of gewoon iemand die eveneens er op uit is hetzelfde te doen als hetgeen waar Verbal al de hele tijd mee bezig is.quote:[..]
Of Verbal al dan niet voor jou voorspelbaar is lijkt me geen issue als je eigen verhaal onderuit gehaald wordt op trivialiteiten als foutieve spelling. Uit de postgeschiedenis van Verbal blijkt overigens ook al niet dat deze de methodiek van laffe verschuiling hanteert in geval hij wordt aangesproken.
Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik mij dien te gedragen, danwel te communiceren op een niveau die jij als sfeerbevorderend ziet? Als jij dit als je roeping ziet wil ik je verwijzen naar vacature@fok.nlquote:Wat minder wijzend en meer vragend communiceren veraangenaamt naar mijn idee niet enkel de sfeer op ons prachtige subforum maar zal ook bijdragen aan jouw reputatie op dit subforum en daarmee aan de uitwerking van de werkelijkheidsbeleving die je verkondigt. Waarom zou je het niet eens proberen?
Nee hoor, je hebt ook gewoon geen gelijk. Echter, je zoekt nu opnieuw een ingang naar een discussie, teneinde feedback op jouw mening te ontvangen die je meer aanstaat, die zal niemand je hier bieden.quote:Ik hoef nergens op te letten, en laat me door jou, jij snotneus zeker niet de les lezen Ik heb een hekel aan taalpuristen, dit zijn letterneukertjes en zoeken dus gewoon een kritisch punt een ander onderuit te halen omdat ze zelf hun verhaal niet fatsoenlijk weten te onderbouwen, jij bent hier een van.
Ik weet het niet zeker, maar jij gaat eindeloos door met zeurenquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:32 schreef Verbal het volgende:
Sjun, ik weet het niet zeker, maar volgens mij wil hij je niet snappen...![]()
V.
Keer het eens om, dan begrijp je dat het andersom ook weinig zin heeft. Maar zover was je nog niet begrijp ik?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:34 schreef Speth het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook gewoon geen gelijk. Echter, je zoekt nu opnieuw een ingang naar een discussie, teneinde feedback op jouw mening te ontvangen die je meer aanstaat, die zal niemand je hier bieden.
Tsja, da's jouw kwalificatie. Met wat meer introspectie zou je misschien de term 'zeuren' en 'eindeloos' wat minder vrijelijk richting anderen gebruiken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:34 schreef Compile het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar jij gaat eindeloos door met zeuren
Wie zegt dat ik me druk maak? Heb je jezelf al bezig gezien, hier?quote:Als ik het niet wil snappen, waar maak jij je druk over dan?
Er is inderdaad nog een hoop werk te verzetten, zie ik.quote:Damn zeg, word leraar!
Tja, da's jouw visie en jouw mening. Ik gebruik de woorden zoals ik dat wil. Jij hebt dus een probleem, niet ik.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, da's jouw kwalificatie. Met wat meer introspectie zou je misschien de term 'zeuren' en 'eindeloos' wat minder vrijelijk richting anderen gebruiken.
Uit jouw reacties maak ik dat wel op, anders had je niet gereageerd.quote:Wie zegt dat ik me druk maak? Heb je jezelf al bezig gezien, hier?
Zozo, mooi gezien dan. Nu vrolijk met je leven verderquote:Er is inderdaad nog een hoop werk te verzetten, zie ik.
V.
We leven in een vrij land waar ieder in de gelegenheid gesteld wordt de eigen vermogens publiek te presenteren... Indien zij met deze vermogens een inbreuk maken op een lokale policy zal de lokale koddebeier zulks van een passende reactie voorzien.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:32 schreef Verbal het volgende:
Sjun, ik weet het niet zeker, maar volgens mij wil hij je niet snappen...![]()
V.
'koddebeier'quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:56 schreef sjun het volgende:
[..]
We leven in een vrij land waar ieder in de gelegenheid gesteld wordt de eigen vermogens publiek te presenteren... Indien zij met deze vermogens een inbreuk maken op een lokale policy zal de lokale koddebeier zulks van een passende reactie voorzien.
Je geeft in ieder geval aan dat je talenten bezit voor veroordeling van mensen die je niet kent. Ik vrees dat dergelijke talenten je weinig bijval zullen opleveren omdat er weing opbouwends van uitgaat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:29 schreef Compile het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat degenen die mijn zogenoemde diskwalificerende aanvallen als hinder ervaren (nouja, what's in a name) gewoon niet snappen en denken op een simpele doch laffe wijze te laten blijken dat ze het toch beter weten. Ik denk dus eerder dat degene die hier op ingaat dommer is.
[..]
Ik hoef nergens op te letten, en laat me door jou, jij snotneus zeker niet de les lezenIk heb een hekel aan taalpuristen, dit zijn letterneukertjes en zoeken dus gewoon een kritisch punt een ander onderuit te halen omdat ze zelf hun verhaal niet fatsoenlijk weten te onderbouwen, jij bent hier een van.
Ik lees aardig wat af en er komen me met regelmaat stukken onder ogen die ik leerzamer vind.quote:Jij insinueert hiermee dat ik alleen maar aanval? Ach jongen, lees nou eens :')
Je zou je eens in mijn postgeschiedenis verdiepen voordat je tot je wel erg vlot gebrachte veroordelingen komt. Ik kan me echter voorstellen dat jouw in deze draad gedemonstreerde spanningsboog je verhindert al te genuanceerd op zaken in te gaan.quote:Misschien ben je dan gewoon blind, of een maatje van Verbal, of gewoon iemand die eveneens er op uit is hetzelfde te doen als hetgeen waar Verbal al de hele tijd mee bezig is.
Waarom zou je jezelf niet eens kritisch te spiegelen in jouw eigen bovenstaande woorden. Om een verhelderende opbouwende communicatie te bewerken helpt een luisterend oor al een heel eind op weg.quote:Als jij niets kan afleiden uit een geschiedenispost van iemand (wat eigenlijk voor mij wel zo duidelijk is), of denkt hieruit iets te kunnen concluderen is dit jouw zwakte. Jammer dat jeje zwakte probeert op mij te projecteren. :')
Ik ben die ik ben en nodig je slechts uit je mogelijkheden te gebruiken voor een wat opbouwender wijze van converseren. In de gevoerde uitnodiging zit geen dwang want ik besef mezelf zeer wel dat niet ieder dezelfde mogelijkheden gegeven zijn.quote:Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik mij dien te gedragen, danwel te communiceren op een niveau die jij als sfeerbevorderend ziet?
Naast FOK! leef ik een heel leven. Ik zie het zelfs niet als roeping verdoolden een pad aan te reiken dat hen en anderen wat verder omhoog voert al kan ik dat zo nu en dan niet laten.quote:Als jij dit als je roeping ziet wil ik je verwijzen naar vacature@fok.nl
Ah, maar mag ik je er dan op wijzen dat jij dit indirect ook bij mij doet?quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:05 schreef sjun het volgende:
[..]
Je geeft in ieder geval aan dat je talenten bezit voor veroordeling van mensen die je niet kent. Ik vrees dat dergelijke talenten je weinig bijval zullen opleveren omdat er weing opbouwends van uitgaat.
Fijn dat je dit laat weten, echter ben ik daar niet zo geïnteresseerd in.quote:Ik lees aardig wat af en er komen me met regelmaat stukken onder ogen die ik leerzamer vind.
Hm, we hadden het toch echt over de postgeschiedenis van Verbal, en nu gaat het over jouw postgeschiedenis. Kan ik hieruit concluderen dat je niet helemaal bij de les bent? Of je probeert de aandacht op jezelf te vestigen? Maar zoals ik al eerder heb aangegeven: ik ben niet geïnteresseerd in jou, je komt onsympathiek over, dus je moeite om toch een bepaalde sympathie te wekken is verspilde tijd.quote:Je zou je eens in mijn postgeschiedenis verdiepen voordat je tot je wel erg vlot gebrachte veroordelingen komt. Ik kan me echter voorstellen dat jouw in deze draad gedemonstreerde spanningsboog je verhindert al te genuanceerd op zaken in te gaan.
Misschien is het wel zo dat jij nog steeds niet begrijpt hoe bepaalde opmerkingen en topics van mijn hand in elkaar steken? Jij werpt je nu op als een soort van psycholoog en denkt iets te 'zien' omdat mijn postgedrag jou en je maatjes storen. Het past niet binnen jouw lijn, niet in de lijn van hoe jij met mensen zou communiceren. Opzich is het niet verkeerd dat je dan iemand probeert te 'corrigeren'. Maar misschien is dit toch een tikje autoritair en ook een beetje arrogant. Ik bedoel het in de zin van dat jij met jouw mening over zaken, jouw kijk op de wereld, en je mening over mijn postgedrag en andere gedragingen mij wel ff denkt te 'verbeteren'? Jammer, want ik denk dat dit echter toch verspilde tijd is. Ik wil niet eens 'gecorrigeerd' worden.quote:Waarom zou je jezelf niet eens kritisch te spiegelen in jouw eigen bovenstaande woorden. Om een verhelderende opbouwende communicatie te bewerken helpt een luisterend oor al een heel eind op weg.
Nouja, zoals ik hierboven net al opmerkte, ik zie toch wel een bepaalde vorm van opdringen.quote:Ik ben die ik ben en nodig je slechts uit je mogelijkheden te gebruiken voor een wat opbouwender wijze van converseren. In de gevoerde uitnodiging zit geen dwang want ik besef mezelf zeer wel dat niet ieder dezelfde mogelijkheden gegeven zijn.
Aha, een bevestiging van hetgeen wat ik al tot 2 maal toe heb aangehaald in deze post. Bedankt voor deze openlijke bevestiging hiervan.quote:Naast FOK! leef ik een heel leven. Ik zie het zelfs niet als roeping verdoolden een pad aan te reiken dat hen en anderen wat verder omhoog voert al kan ik dat zo nu en dan niet laten.
Ben je al weg?quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:39 schreef Compile het volgende:
[..]
Ah, maar mag ik je er dan op wijzen dat jij dit indirect ook bij mij doet?Dankje.
[..]
Fijn dat je dit laat weten, echter ben ik daar niet zo geïnteresseerd in.
[..]
Hm, we hadden het toch echt over de postgeschiedenis van Verbal, en nu gaat het over jouw postgeschiedenis. Kan ik hieruit concluderen dat je niet helemaal bij de les bent? Of je probeert de aandacht op jezelf te vestigen? Maar zoals ik al eerder heb aangegeven: ik ben niet geïnteresseerd in jou, je komt onsympathiek over, dus je moeite om toch een bepaalde sympathie te wekken is verspilde tijd.
[..]
Misschien is het wel zo dat jij nog steeds niet begrijpt hoe bepaalde opmerkingen en topics van mijn hand in elkaar steken? Jij werpt je nu op als een soort van psycholoog en denkt iets te 'zien' omdat mijn postgedrag jou en je maatjes storen. Het past niet binnen jouw lijn, niet in de lijn van hoe jij met mensen zou communiceren. Opzich is het niet verkeerd dat je dan iemand probeert te 'corrigeren'. Maar misschien is dit toch een tikje autoritair en ook een beetje arrogant. Ik bedoel het in de zin van dat jij met jouw mening over zaken, jouw kijk op de wereld, en je mening over mijn postgedrag en andere gedragingen mij wel ff denkt te 'verbeteren'? Jammer, want ik denk dat dit echter toch verspilde tijd is. Ik wil niet eens 'gecorrigeerd' worden.En zeker niet door jou.
[..]
Nouja, zoals ik hierboven net al opmerkte, ik zie toch wel een bepaalde vorm van opdringen.Misschien is dit iets onbewust, maar het komt wel erg autoritair over. Ik herhaal mezelf, lees even terug.
En ik converseer zoals ik dat wil. Wellicht zelf even in die spreekwoordelijke spiegel kijken?
[..]
Aha, een bevestiging van hetgeen wat ik al tot 2 maal toe heb aangehaald in deze post. Bedankt voor deze openlijke bevestiging hiervan.En ja, iedereen leeft zijn eigen leven naast fok, niet iets wat de moeite is om te vermelden? Of wil je hiermee de indruk wekken dat jij wel een leven hebt en ik niet? Achnee, aangezien jij de moeite neemt mij te 'verbeteren', zal ik deze conclussie hier niet meer aan verbinden.
Bedankt voor je reactie. Ik krijg echter wel de neiging in je mond te deficeren als ik je reactie lees. No offence
Nope, en jij ook nog niet zo te zien?quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:45 schreef Speth het volgende:
[..]
Ben je al weg?
dat magquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:39 schreef Compile het volgende:
[..]
Ah, maar mag ik je er dan op wijzen dat jij dit indirect ook bij mij doet?Dankje.
Ik vermoedde het alquote:Fijn dat je dit laat weten, echter ben ik daar niet zo geïnteresseerd in.
Dat kan. Ik deel je conclusie echter niet al gun ik je best je verzetje.quote:Hm, we hadden het toch echt over de postgeschiedenis van Verbal, en nu gaat het over jouw postgeschiedenis. Kan ik hieruit concluderen dat je niet helemaal bij de les bent?
Dat zal het vast zijn...quote:Of je probeert de aandacht op jezelf te vestigen?
Een prachtige demonstratie van egocentrisme.quote:Maar zoals ik al eerder heb aangegeven: ik ben niet geïnteresseerd in jou, je komt onsympathiek over, dus je moeite om toch een bepaalde sympathie te wekken is verspilde tijd.
Ik ben nu eenmaal dom geboren en heb nooit veel bijgeleerd.quote:Misschien is het wel zo dat jij nog steeds niet begrijpt hoe bepaalde opmerkingen en topics van mijn hand in elkaar steken?
Ik spreek slechts voor mezelf. De door jou toegeschreven maatjes en ik verschillen met meer dan enige regelmaat van mening. Wellicht moet je eens een psycholoog gaan bezoeken dan kom je erachter dat mijn reacties op jouw proza nauwelijks met psychologisering van doen hebben.quote:Jij werpt je nu op als een soort van psycholoog en denkt iets te 'zien' omdat mijn postgedrag jou en je maatjes storen.
Inderdaad. niettemin staat het je vrij je eigen-wijze van communicatie ter lering en vermaak te handhaven.quote:Het past niet binnen jouw lijn, niet in de lijn van hoe jij met mensen zou communiceren.
Welnee. Waarom zou ik aan een dood paard gaan trekken?quote:Opzich is het niet verkeerd dat je dan iemand probeert te 'corrigeren'. Maar misschien is dit toch een tikje autoritair en ook een beetje arrogant. Ik bedoel het in de zin van dat jij met jouw mening over zaken, jouw kijk op de wereld, en je mening over mijn postgedrag en andere gedragingen mij wel ff denkt te 'verbeteren'?
Je was al wat voorspelbaar geworden... al meende ik aanvankelijk dat ik over die subjectieve toeschrijving moest heenstappen.quote:Jammer, want ik denk dat dit echter toch verspilde tijd is. Ik wil niet eens 'gecorrigeerd' worden.En zeker niet door jou.
Ik zal je wijze raad ter harte nemen.quote:Nouja, zoals ik hierboven net al opmerkte, ik zie toch wel een bepaalde vorm van opdringen.Misschien is dit iets onbewust, maar het komt wel erg autoritair over. Ik herhaal mezelf, lees even terug.
En ik converseer zoals ik dat wil. Wellicht zelf even in die spreekwoordelijke spiegel kijken?
Niemand is te oud om wat bij te leren.quote:Aha, een bevestiging van hetgeen wat ik al tot 2 maal toe heb aangehaald in deze post. Bedankt voor deze openlijke bevestiging hiervan.En ja, iedereen leeft zijn eigen leven naast fok, niet iets wat de moeite is om te vermelden? Of wil je hiermee de indruk wekken dat jij wel een leven hebt en ik niet? Achnee, aangezien jij de moeite neemt mij te 'verbeteren', zal ik deze conclussie hier niet meer aan verbinden.
Maak van je hart geen moordkuil.quote:Bedankt voor je reactie. Ik krijg echter wel de neiging in je mond te deficeren als ik je reactie lees. No offence
quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:53 schreef Dagonet het volgende:
Kunnen de heren dit gekibbel en gekift op een andere plek (bijv. het SC topic) voortzetten?
Ik hoopte al dat er wat wijsheid in je school dat zich met een goed gekozen toonhoogte zou gaan manifesteren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:03 schreef Compile het volgende:
Amen, ontopic
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |