Ben je niet bang dat je dan de hele tijd aan die piercing gaat zitten frunniken en dat het gaat ontsteken zodat bloed en pus eruit spuiten en je oor eraf valt?!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef morgane het volgende:
Ik heb alvast een beloning bedacht, wil al heel lang een piercing bovenin mn oor (gewoon in de buitenrand) en als ik een hele tijd mooie handen heb vind ik dat ik m wel verdiend heb.
Nu moet ik het nog doen, valt niet mee want ik zit al jaren te frunniken.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Maar nee! Ik heb gisteravond de hele tijd met roze ovenwanten aan gezeten
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
Het ging vandaag goed!! niet 1 keer aan gezetenKerst here we come
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:24 schreef MisterO het volgende:
Het ging vandaag goed!! niet 1 keer aan gezetenKerst here we come
Bartje?! Maar jij bent toch helemaal niet zo'n pulkerd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:07 schreef Bravebart het volgende:
* meldt ook
Maar ik ga er ook wat aan doen, zet me maar op de guestlist
Jawel, maar ik een APquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Bartje?! Maar jij bent toch helemaal niet zo'n pulkerd?
Helaas.. je hebt als het ware je nagel losgetrokken, en hij zal niet meer uit zichzelf hoger aanhechten. Ik heb door het bijten 1 nagel die helemaal scheef is, linkerkant zit een halve centimeter lager los dan rechts.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef Nad-ja het volgende:
Bij mij gaat het ook goed! Sommige nagelriemen zijn wel nog een beetje rood (hoop dat het wel wegtrekt!), maar de rest ziet er een stuk gezonder uit. Wat ik me wel afvraag; mijn nageltop (het witte randje) begint al best laag op de nagel, lager dan gebruikelijk in ieder geval. Volgens mij komt dat doordat ik ook jarenlang nagels gebeten heb. Weet iemand of dit ooit nog bijtrekt? Dus dat het witte randje iets hoger begint (zoals het 'hoort').
Een wat?quote:
Gelukkig begint mijn nageltop niet heel erg laag, maar had hem graag iets hoger zien beginnen. Toch jammer!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas.. je hebt als het ware je nagel losgetrokken, en hij zal niet meer uit zichzelf hoger aanhechten. Ik heb door het bijten 1 nagel die helemaal scheef is, linkerkant zit een halve centimeter lager los dan rechts.
Je kan natuurlijk wel een keer een manicure laten doen als het allemaal wat beter eruit ziet. En wat helpt (geldt voor iedereen) is nagelriemolie gebruiken. Hou je het ook gezond en soepel mee.
Ga er eens met je cursor op staanquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef warrel het volgende:
[..]
Een wat?
Hier gaat het nog goed, maar m'n rechterduim heeft ook van die harde velletjes..
Komt voor elkanderquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
@ Bravebart, ik heb je toegevoegd, dus vanaf nu van je vingers afblijven en dat 40 dagen zien vol te houden, anders mag jij jezelf geen beloning geven
Saaa, zoietszulks heb ik nog nooit op fok gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga er eens met je cursor op staan
ionquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Saaa, zoietszulks heb ik nog nooit op fok gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |