Mira aan willekeurig 18 jarige puber: Val je op een van deze meisjes?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:27 schreef mira_love het volgende:
Met dit onderzoek willen wij aantonen of een mens op een bepaald type valt.
Ja, ga nu ineens even kritisch doen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mira aan willekeurig 18 jarige puber: Val je op een van deze meisjes?
Willekeurige 18-jarige puber aan mira: ja op nummer 4.
Goh, dan hebben we nu bewezen dat een mens op een bepaald type valt.
al geregeld...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Je bent een t vergeten in het adres![]()
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:33 schreef Shark.Bait het volgende:
ik neem aan dat ik niet hoef deel te nemen aan deze onzin dit onderzoek? Ik neem aan dat het gaat om 4 vriendinnen die willen kijken wie van hen het lekkerst populairst zijn..
Hoe kan je liefde nou gaan testen op basis van een paar foto's en 10 vragen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:34 schreef mira_love het volgende:
[..]
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:37 schreef TukkerBart1965 het volgende:
allemaal hopelose vrouwen die geen kerel kunnen vinden?:P
Je gaat de foto's nog publiceren ook!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:34 schreef mira_love het volgende:
als je het zo wilt zien... ga je gang:) maar het is wel een echt onderzoekje en alles komt strakr gewoon op internet te staan (de resultaten dan) met de rest van het profielwerkstuk....
nee, we gaan de foto niet pubiceren hoor!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat de foto's nog publiceren ook!?!?!?!?!?!
Psychlogisch onderzoek heeft aangetoond dat men de neiging heeft om op iemand te vallen die het meest op zichzelf lijkt qua uiterlijk, of op 1 van de ouders.
neigin he, dat betekent niet dat het altijd zo is
nummer 1 is wel de lekkerste meest interessanste van de dames...
Subtielquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Nummer 1 had alleen wat leuks met het haar moeten doen, dat strak naar achteren staat zo stomquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:39 schreef Shark.Bait het volgende:
het kan ook uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:38 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou ja, als we bijna allemaal al een vriendje hebben.....(ik hoef er niet nog eentje bij hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |