Ben toch wel benieuwd welke andere clubs dat zijn geweest. Wel goed over nagedacht denk ik; op deze manier kun je langzaam aan het spel in Engeland wennen.quote:Zuiverloon: 'Ik had meer opties in de Premier League'
Voor Gianni Zuiverloon is West Bromwich Albion de ideale plaats voor zijn ontwikkeling. De verdediger verkoos The Baggies daarom boven andere Premier League-clubs.
'Mijn zaakwaarnemer vertelde me dat er aanbiedingen waren van andere clubs uit de Premier League en Europa', vertelde Zuiverloon bij zijn presentatie. De verdediger van SC Heerenveen koos bewust voor West Bromwich Albion als volgende station in zijn carrière. The Baggies waren bereid bijna drie miljoen euro te betalen voor Zuiverloon.
'Ik heb voor West Bromwich Albion gekozen vanwege hun manier van spelen', vertelde Zuiverloon bij zijn presentatie. 'En ik wil ook spélen. De kans dat ik regelmatig in actie kom is hier groter dan bij de andere clubs.'
'Dat is wat ik wil', aldus de jeugdinternational, die voor drie jaar tekende bij West Bromwich Albion. 'Ik ben 21 jaar en wil mezelf verbeteren. En dat kan ik alleen als ik speel.'
Best gunstig. Komt Jong Oranje goed uit met het oog op de Olympische Spelen.quote:Zuiverloon krijgt van coach extra vrijaf voor Spelen
Gianni Zuiverloon krijgt een extra week vakantie van Tony Mowbray, de trainer van West Bromwich Albion. Als The Baggies komende zondag beginnen met een trip door Nederland en Duitsland is de rechtsback vrij.
Mowbray besloot Zuiverloon vrijaf te geven omdat de verdediger zich een week later op 20 juli moet melden in het trainingskamp van Jong Oranje, dat in augustus deelneemt aan de Olympische Spelen van Peking.
'Hij is vrij laat gestopt met voetballen. Ik heb hem een week of vier geleden nog zien spelen met Oranje Onder-21', verwijst Mowbray naar het oefentoernooi dat de ploeg van bondscoach Foppe de Haan afwerkte in Zweden. 'Hij krijgt een week vrij en mag zich dan gaan voorbereiden voor Peking.'
Mowbray laat via de website van WBA weten erg gelukkig te zijn met Zuiverloon. 'Hij voelt zich op zijn gemak in één-tegen-één-situaties door de manier waarop Nederlandse verdedigers meestal moeten verdedigen tegen buitenspelers. Ik denk dat we dat in de Premier League kunnen gebruiken.'
'Ik heb in het verleden met een paar Nederlanders gewerkt. Ze hebben een bepaalde branie, maar als je daarmee overweg kunt, haal je het beste uit hun. Wat mij aan Gianni bevalt is zijn zelfvertrouwen. Tegelijkertijd is hij een erg jonge knul. Hij is iemand die voor vandaag is gehaald, maar ook voor morgen. Ik ben ervan overtuigd dat hij zal wennen aan het Engelse voetbal.'
Valt mee. Hiariej is niet minder dan Zuiverloon.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Best gunstig. Komt Jong Oranje goed uit met het oog op de Olympische Spelen.
Gewaagde uitspraak.. Tom Hiariej viel me vorig seizoen na de winterstop positief op, misschien wel beter dan Sepp de Roover wat ik er van heb gezien. Maar als offensieve back, de rol waarin Gianni het beste tot z'n recht komt, kan Hiariej nog lang niet aan 'm tippen. Verdedigend gezien zal 'ie ongetwijfeld sterker zijn, net als qua 'concentratievermogen'/nonchalance.. Fantastische wedstrijden afwisselen met de stomste dekkingsfouten/blundersquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:52 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Valt mee. Hiariej is niet minder dan Zuiverloon.
Blijkbaar wel, in Oranje.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcellis maar dat zijn geen rechtbacks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |