abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57768914
Een van die drie is de aanvoerder inderdaad, maar dan lijkt het me sterk dat hij Zuiverloon ineens laat vallen als basisspeler, dat bedoelde ik.
pi_58595905
quote:
'Jammer dat interesse Ajax niet concreet was'

Gianni Zuiverloon (21) werd dit seizoen meerdere malen gelinkt aan Ajax. De rechtsback van SC Heerenveen lijkt nu echter een overstap naar Ajax te kunnen vergeten, omdat de Amsterdammers in de winterstop Bruno Silva van FC Groningen overnamen. Dat vindt de jeugdinternational jammer, zo zegt hij tegenover Ajax Kick Off.

"Dat vond ik leuk om te horen, maar ik heb me dit seizoen alleen geconcentreeerd op Heerenveen", zegt Zuiverloon over de interesse. "Wat daarna komt, zie ik dan wel weer. Ik vond het alleen wel jammer dat de interesse van Ajax nooit concreet geworden is. Het is altijd leuk om gevolgd te worden door een topclub. Want Ajax is en blijft - ondanks de nivellering - een stapje hoger dan SC Heerenveen."
pi_58596107
Achteraf toch blij dat Silva is gekomen en niet Zuiverloon. Silva is aanvallend veel beter en ik vind Zuiverloon nog redelijk vaak fouten maken. Veroorzaakt ook vaak strafschoppen en overtredingen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58596134
En een gigantisch aantal gele kaarten. Had van mij vorig jaar zomer wel mogen komen, maar dit seizoen is ie flink door het ijs gezakt.
pi_58596140
Klopt, Zuiverloon is een stuk minder dan Silva. Maakt nog veel te veel fouten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59835133
quote:
Zuiverloon vertrekt naar Engeland

AMSTERDAM - EXCLUSIEF Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon staat op het punt om een 3-jarig contract bij de Engelse promovendus West Bromwich Albion te tekenen. Met de overgang zou een transfersom en vier miljoen euro gemoeid zijn.
Tjezus .
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:54:10 #107
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59835219
Hmmz.
Niet naar Viola dus. Had hem graag in de Serie A zien groeien.
Maar geld is ook wat natuurlijk.
pi_59835295
WBA, hoezo zonde.

Wel veel geld zeg.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:00:19 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59835348
Misschien heeft MacDonald hem wel over gehaald.

PL is wel geweldig natuurlijk en hij zal er ook veel gaan leren.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:11:55 #110
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59835615
Bevestiging op de clubsite

Veel geld voor een nog 1 jaar doorlopend contract. Toch jammer dat hij vertrekt, ik heb veel op 'm afgegeven afgelopen seizoen, maar het blijft een groot talent. Nu maar eens zien of er nog een vervanger (Janmaat) aangetrokken wordt of dat Svec/Popov dat moet worden..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59835707
4 miljoen! Mag ik lachen pfaf?
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:24:31 #112
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator woensdag 2 juli 2008 @ 13:17:38 #113
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59840088
Wat een golddigger, verpieter maar lekker!
pi_59875706
Gewoon een promotie natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59877610
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon een promotie natuurlijk
En komend jaar degradatie denk ik.
pi_59877637
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

En komend jaar degradatie denk ik.
Alleen de promotie komt niet op zijn cv.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59877677
Geen speler van Heerenveen zou WBA laten lopen als de top 3 geen interesse heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59877751
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen speler van Heerenveen zou WBA laten lopen als de top 3 geen interesse heeft
Tuurlijk niet. Maar of het sportief ook een vooruitgang is, is maar de vraag. Hij mist de lengte voor de positie centraal achterin en het loopvermogen om te spelen als Engelse back of als middenvelder.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_59877760
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In principe kan hij sowieso wat meer geld verdienen en hij kan zich natuurlijk makkelijker in de schijnwerpers spelen als het goed gaat.
Gaat het minder dan is een plaats in de anonimiteit ook zo te pakken.
pi_59877793
Dan kan hij altijd nog naar de Championship of naar de Duitse bundesliga en verdient ie nog meer dan bij Heerenveen
pi_59877847
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan hij altijd nog naar de Championship of naar de Duitse bundesliga en verdient ie nog meer dan bij Heerenveen
Tuurlijk, maar een beetje sportief perspectief is ook niet slecht. En de kans op sportief succes is bij een club als WBA erg klein.
pi_59877864
Net alsof je met Heerenveen wel kampioen wordt.
pi_59877890
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je strijdt wel voor Europees voetbal.
Bij WBA zal hij voornamelijk tegen degradatie vechten.
En vergeet niet dat clubs als SCH en Twente steeds dichter bij de traditionele topclubs komen.
pi_59877893
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sportief succes is niet per definitie succes. Ver komen in Europa (overwinteren) of een bekerfinale/winst is ook sportief succes.
pi_59878106
League Cup en FA Cup is toch leuker dan 2 rondjes UEFA Cup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')