quote:'Jammer dat interesse Ajax niet concreet was'
Gianni Zuiverloon (21) werd dit seizoen meerdere malen gelinkt aan Ajax. De rechtsback van SC Heerenveen lijkt nu echter een overstap naar Ajax te kunnen vergeten, omdat de Amsterdammers in de winterstop Bruno Silva van FC Groningen overnamen. Dat vindt de jeugdinternational jammer, zo zegt hij tegenover Ajax Kick Off.
"Dat vond ik leuk om te horen, maar ik heb me dit seizoen alleen geconcentreeerd op Heerenveen", zegt Zuiverloon over de interesse. "Wat daarna komt, zie ik dan wel weer. Ik vond het alleen wel jammer dat de interesse van Ajax nooit concreet geworden is. Het is altijd leuk om gevolgd te worden door een topclub. Want Ajax is en blijft - ondanks de nivellering - een stapje hoger dan SC Heerenveen."
Tjezusquote:Zuiverloon vertrekt naar Engeland
AMSTERDAM - EXCLUSIEF Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon staat op het punt om een 3-jarig contract bij de Engelse promovendus West Bromwich Albion te tekenen. Met de overgang zou een transfersom en vier miljoen euro gemoeid zijn.
En komend jaar degradatie denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon een promotie natuurlijk
Alleen de promotie komt niet op zijn cv.quote:
Tuurlijk niet. Maar of het sportief ook een vooruitgang is, is maar de vraag. Hij mist de lengte voor de positie centraal achterin en het loopvermogen om te spelen als Engelse back of als middenvelder.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen speler van Heerenveen zou WBA laten lopen als de top 3 geen interesse heeft
In principe kan hij sowieso wat meer geld verdienen en hij kan zich natuurlijk makkelijker in de schijnwerpers spelen als het goed gaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen speler van Heerenveen zou WBA laten lopen als de top 3 geen interesse heeft
Tuurlijk, maar een beetje sportief perspectief is ook niet slecht. En de kans op sportief succes is bij een club als WBA erg klein.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kan hij altijd nog naar de Championship of naar de Duitse bundesliga en verdient ie nog meer dan bij Heerenveen
Je strijdt wel voor Europees voetbal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof je met Heerenveen wel kampioen wordt.
Sportief succes is niet per definitie succes. Ver komen in Europa (overwinteren) of een bekerfinale/winst is ook sportief succes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof je met Heerenveen wel kampioen wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |