Nee, natuurlijk niet, dat zou echt van de gekke zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:31 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Eerst zekerheid! Ik ga niet zomaar douchen.
tja, ben er nog hoor,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:31 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Eerst zekerheid! Ik ga niet zomaar douchen.
nou, bij zonsondergang/opgang.........quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef Bioslock het volgende:
He, Miranda, hou je ook van grote glooiende weides met uitzicht op een meer en heel veel bier?
Ik zal 'jou' even toevoegen, mon amour, schatteboutje, lieferling.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, ben er nog hoor,
voeg 'mij' even toe dan: werkstuk_chemie@hotmail.com
Heyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Icey1986 het volgende:
Ik zet wel eventjes iets moois met mysql in elkaar, lijkt me makkelijker dan zo'n word/mail onderzoekje...
Ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, bij zonsondergang/opgang.........
Welke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, als jij dat lekkertje bent......:)
oe! "mij", dit is mn kans om nummer 4 te pakken te krijgen, die gebruiken dat adres allemaal gok ik zo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, ben er nog hoor,
voeg 'mij' even toe dan: werkstuk_chemie@hotmail.com
Sjoerd tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
ANTENTIE::::
SJOERD!!!!!!!!!!!! JE HEBT EEN LEEG FORMULIER GESTUURD!!!!!!!!! HEB IK NIKS AAN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
SJOERD!!!!!!!!!!!! JE HEBT EEN LEEG FORMULIER GESTUURD!!!!!!!!! HEB IK NIKS AAN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
Er zijn inderdaad minder aangename manieren te bedenken om de vrijdagochtend door te komenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:35 schreef Bioslock het volgende:
[..]!
! Ik lig helemaal dubbel. Wát een topic.
Leren voor F&A tentamen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad minder aangename manieren te bedenken om de vrijdagochtend door te komen
idd, ze hebben al een keikleine mailbox en dan ga jij die volspammen met lege berichten!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef Ripley het volgende:
Godverdomme sjoerd, wat ben je toch een eikel
Of werkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef _Denker het volgende:
Leren voor F&A tentamen bijvoorbeeld.
He snoezepoes, ik ga even iets te bikken in elkaar zetten. Tot straks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:38 schreef mira_love het volgende:
A.J.B
STUUR INGEVULDE FORMULIEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a, ties voel je maar aangesproken!!)
Eén vingerknip van jou en de Fok! knokploeg is onderweg hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:38 schreef mira_love het volgende:
A.J.B
STUUR INGEVULDE FORMULIEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a, ties voel je maar aangesproken!!)
ja hallo, u schreeuwt zoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef Ripley het volgende:
HALLO, ZIJN JULLIE DOOF MENSEN??? JA JULLIE, A EN TIES!!! INGEVULDE FORMULIEREN ZEG ZE TOCH!!! AAN LEGE HEP ZE HELEMAAL NIKS!!!! ANTENTIE MENSEN!!![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
He snoezepoes, ik ga even iets te bikken in elkaar zetten. Tot straks..
*proest* 'pronte borstjes'!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
*zucht.
Die BH.. Die pronte borstjes.
verrek, zie ik daar nou de auto van mn buurman staan op de achtergrond?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
*zucht.
Die BH.. Die pronte borstjes.
Goed he, gelijk dat rotsvaste hunebed karakter van BS om weten te turnen naar een koosnaampje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef mira_love het volgende:
[..]
(don't stay away to long huny!!)
Dat je die klootzakken nog llieve schatjes noemt zeg, ze blijven maar lege formulieren opsturen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
liefje schatjes, en dan bedoel ik even sjoerd, ties en pascal, stuur me alsjeblieft een INGEVULDE forumier met een foto (en niet alleen een foto; met of zonder een niet ingevulde forumier)
Dude, je hebt het wel over de vriendin van BS ja. Eeen beetje respect graagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef boebiedoe het volgende:
Die foto's.. Wat een creeps.
.
De hufters.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
liefje schatjes, en dan bedoel ik even sjoerd, ties en pascal, stuur me alsjeblieft een INGEVULDE forumier met een foto (en niet alleen een foto; met of zonder een niet ingevulde forumier)
Neem nou een voorbeeld aan Jaap!!!! (niet dat er er heel lekker uitziet, maar goed, daar gaat het niet om! Sorry jaap, niet mn typ en je had op 4 gestemd dus...)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
nou, hoeft niet hoor!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef JaWi het volgende:
Ik ben groot geschapen, is dat en probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |