quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo speelkwartiertje is weer voorbij... Offtopic puber geneuzel verwijderd.
nou, gaat tot nu toe wel oke hoor. Iemand met wie ik het samen doe kijkt elke dag of er nog reacties zijn en dan haalt ze die er gelijk af. Maar bedankt hoor!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:34 schreef -Xerxes- het volgende:
Verkeerde been uit bed gestapt HeatWave?![]()
![]()
OT: wat Icey zegt lijkt me ook handiger, hoegroot is dat word document? En dan met een foto nog erbij, en met een max van 2 MB op je hotmail accountje. Dat gaat natuurlijk net werken ofzo.
Ik heb nog wel wat invites over voor een gmail adresje (1000MB gratis) Interesse?
Die ene was nog best te doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
BS en ik lagen te kutten
Die met diequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:36 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Die ene was nog best te doen.
Ik had het over die lolita. Maar die posts waren ook okay.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:37 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Die met diesmiley bedoel je? Of die over creampies?
jup helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:36 schreef piere het volgende:
nummer 4![]()
nee hoor! er kunnen zo 15 reacties in!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:38 schreef -Xerxes- het volgende:
TS: interesse in een gmail account? Dat hotmail adresje zit vol als er 2 man reageren denk ik zo
Wow! 15!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:39 schreef mira_love het volgende:
[..]
nee hoor! er kunnen zo 15 reacties in!!!
Daar heb ik zeker interesse in jahquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:34 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb nog wel wat invites over voor een gmail adresje (1000MB gratis) Interesse?
ow.......jij runt zeker ook ineens een onderzoek he?!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Jason23 het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker interesse in jah
take is easy!!!!!!!!!! Het is echt heeeeeeeeeeel ardig van je hoor, maar: nee!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:40 schreef -Xerxes- het volgende:
Graag of niet
En kan de rest de foto's afzeikenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Pompiedom het volgende:
*vragen*
Nu kan iedereen online invullen
mobiel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Viper_74 het volgende:
Nr 4
Heb je d'r nummer
ow okayquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:42 schreef mira_love het volgende:
[..]
take is easy!!!!!!!!!! Het is echt heeeeeeeeeeel ardig van je hoor, maar: nee!!!!
ja, nummer 4 is wel de favoriet!!!!!!! maar het gaat meer om het invullen van de vragen hoor!!! Al vinden jullie de foto's veeeeeeeel leuker natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:42 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En kan de rest de foto's afzeiken
hey achteraan sluiten hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Viper_74 het volgende:
Nr 4
Heb je d'r nummer
en waarom zou ik dat zeggen? mijn foto isd trouwens niet zo mooi geworden. Ik had liever een andere foto van mij erop gezet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:44 schreef Bioslock het volgende:
Ja, TS. Welk nummer ben jij?
Ben jij die dikke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:45 schreef mira_love het volgende:
[..]
en waarom zou ik dat zeggen? mijn foto isd trouwens niet zo mooi geworden. Ik had liever een andere foto van mij erop gezet.
welke numer is dat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij die dikke?
Anything dudequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:43 schreef mira_love het volgende:
[..]
mobiel?
2. Met die krentenbaard.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:46 schreef mira_love het volgende:
[..]
welke numer is dat?
je bedoelt 2?? NEEEEEE!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij die dikke?
BS!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ben jij die dikke?
tuurlijk, die zetten we later op het net!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef jagermaster het volgende:
wil wel mee werken hoor, maar krijg ik het resultaat van het onderzoek ook?
Welke dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef mira_love het volgende:
[..]
je bedoelt 2?? NEEEEEE!!!!!!!
Nummer 3 dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef mira_love het volgende:
[..]
je bedoelt 2?? NEEEEEE!!!!!!!
ik ben nummer 1 ja, maar zeg nou eerlijk, ik vindt die foto helemaal niks!!!!! IK heb veel leukere foto/s van mijzelf hoor!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
BS!!!!:D:D
![]()
![]()
![]()
!!!!!11111!!!!!!!!
![]()
bioslock[at]hotmail.comquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef mira_love het volgende:
[..]
ik ben nummer 1 ja, maar zeg nou eerlijk, ik vindt die foto helemaal niks!!!!! IK heb veel leukere foto/s van mijzelf hoor!!!
en? heb je al gerukt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Ben jij dit? Dan kan ik je BH zien.
ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
Ben jij dit? Dan kan ik je BH zien.
Nee, joh, gekkie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef piere het volgende:
[..]
en? heb je al gerukt?
Moet ik het écht eerlijk zeggen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef mira_love het volgende:
[..]
ik ben nummer 1 ja, maar zeg nou eerlijk, ik vindt die foto helemaal niks!!!!! IK heb veel leukere foto/s van mijzelf hoor!!!
Wat moeten je ouders wel niet denken!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja, ik weet het![]()
Ik geloof je niet helemaal, laat eens zien dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef mira_love het volgende:
[..]
als het maar positief isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Moet ik het écht eerlijk zeggen?
Laat ik het subtiel brengen: Het is me geen ban waard zegmaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef mira_love het volgende:
[..]
als het maar positief is(nee hoor, kan wel tegen kriteik..)
nou, das dan jouw mening!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Laat ik het subtiel brengen: Het is me geen ban waard zegmaar
Zeg eens eerlijk, hoeveel reacties heb je al binnen die NIET voor nummer 4 gingen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, das dan jouw mening!!!
+2 Didactisch.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, das dan jouw mening!!!
Nummer 2 doet haar nummer eer aan. Ze telt er voor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoeveel reacties heb je al binnen die NIET voor nummer 4 gingen?
een andere foto?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof je niet helemaal, laat eens zien dan?
Joh.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef -Xerxes- het volgende:
ow fuck!!!! Ik zie ineens dat dit topic helemaal niet in OvjL staat?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11
Ja, eentje die je wel mooi vindt. Of sexyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef mira_love het volgende:
[..]
een andere foto?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:51 schreef Bioslock het volgende:
Oh maar miranda, ik heb wel zin om een keer met je uit te gaan hoor.
En dan mag je van mijn liefdesnectar drinken..
Om te beginnen wel ja. Anders zou het onderzoek natuurlijk een vertekend beeld kunnen geven.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef mira_love het volgende:
[..]
een andere foto?
nou, al 15 (van de 33) waarvan 5 ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, hoeveel reacties heb je al binnen die NIET voor nummer 4 gingen?
tja, ik weet het niet hoor..... ik weet nmiet of ze het wel zo leuk vindt...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper® wacht nog steeds op het nr van 4
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:57 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, ik weet het niet hoor..... ik weet nmiet of ze het wel zo leuk vindt...
Ach joh, het gaat toch om dequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:57 schreef mira_love het volgende:
[..]
Ik breng haar wel langs een een rol bolletje als ik klaar met haar benquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:57 schreef drugsgebruiker het volgende:
Met nummer 4 zou ik wel een beschuitje willen eten
nee !!! niet deze!!!! is van 4 jaar geleden!!!quote:
[ img ] http://www.hetplaatje.jpg [ /img]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef mira_love het volgende:
[..]
nee !!! niet deze!!!! is van 4 jaar geleden!!!
(shit, hoe vor je een afbeelding in hierzo?????)
[img] hier de url [/img]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef mira_love het volgende:
[..]
[ img ] http://127.0.0.1/plaatje.jpg [ / img ]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef mira_love het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal warm van binnen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:00 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat is fok toch een leuk forum om gezellgi te babbelen enzo
oke!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:59 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[ img ] http://www.hetplaatje.jpg [ /img]
Maar dan zonder spaties
Zonder spaties zei ik, muts!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:02 schreef mira_love het volgende:
[..]
oke!!
of![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:02 schreef mira_love het volgende:
[..]
oke!!
[ img ]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/Ff31s737zvLHv4M5UX05.jpg[ /img]
of
[ img ]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/31689.jpg[ /img ]
(WAT HEB IK NOU WEER FOUT GEDANN???????)
ja, ja, tuurlijk!!!! en waarom dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef Anonymizer het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik jou wel stukken leuker dan die nr 4![]()
Ohhhhh, jammer, en je bent er zo goed inquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef Bioslock het volgende:
Oooohh, ik moet me inhouden niet te gaan photoshoppen.
nou, wil je wel mn msnnummer geven hoor, maar verder nog niks.....;)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef -Xerxes- het volgende:
OMG OMG OMG!!!!![]()
![]()
![]()
Vergeet dat telbr van nummer 4 maar, wat is jouw nummer?
Kutzak.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:06 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ohhhhh, jammer, en je bent er zo goed in![]()
Omdat je een leuk koppie hebtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja, ja, tuurlijk!!!! en waarom dan?
Kom maar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:06 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, wil je wel mn msnnummer geven hoor, maar verder nog niks.....;)
ik wil je wel mn msnnummer geven, maar verder nog niet...;)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef -Xerxes- het volgende:
OMG OMG OMG!!!!![]()
![]()
![]()
Vergeet dat telbr van nummer 4 maar, wat is jouw nummer?
Waarom zei je dat 2x?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef mira_love het volgende:
[..]
ik wil je wel mn msnnummer geven, maar verder nog niet...;)
Een emmer vol. Toe PS het effe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef -Xerxes- het volgende:
The word "bukakke" just popped up in my head, no idea why tho
Waarom zei je dat 2x?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef mira_love het volgende:
[..]
ik wil je wel mn msnnummer geven, maar verder nog niet...;)
ja, sorry1 ging eve verkeerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:08 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Waarom zei je dat 2x?![]()
Ik ga nakend met je cammen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:08 schreef mira_love het volgende:
oke hier mn msnummer:
mirandajager@hotmail.com
Hou anders gewoon eens op met die krampachtige pogingen om "leuk" te doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:05 schreef Bioslock het volgende:
Oooohh, ik moet me inhouden niet te gaan photoshoppen.
Lamme zak, dat staat gewoon in haar profielquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Kom maar.
Ik ben nooit leuk, bijzettafeljosti.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:09 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Hou anders gewoon eens op met die krampachtige pogingen om "leuk" te doen.
Hm.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lamme zak, dat staat gewoon in haar profiel
Later is ze je er dankbaar voor, trust mequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:57 schreef mira_love het volgende:
[..]
Ja BS! Het is helemaal niet leuk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:09 schreef ArcticBlue het volgende:
[..]
Hou anders gewoon eens op met die krampachtige pogingen om "leuk" te doen.
Ik zou snel dat MSN nummer geven Mira, wat BS isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:09 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik ga nakend met je cammen..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja BS! Het is helemaal niet leuk!
Dit meiske is bezig met een serieus onderzooeawahahahaaha, sorry
al gedaan hoor!!!!!:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou snel dat MSN nummer geven Mira, wat BS is![]()
![]()
![]()
Ow kut, ik was even wat anders aan het doen. Mira, wil je de nakende camshots van BS forwarden naar ripley@fok.nl?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:11 schreef -Xerxes- het volgende:
Ripley. Muts. Dat staat er al lang.
En, hoe vorderen de onderzoeksresultaten? Schiet het al lekker op?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:12 schreef mira_love het volgende:
[..]
al gedaan hoor!!!!!:)
Ik wil ook wel nakend met jou cammen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow kut, ik was even wat anders aan het doen. Mira, wil je de nakende camshots van BS forwarden naar ripley@fok.nl?
Female anatomy research.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:12 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En, hoe vorderen de onderzoeksresultaten? Schiet het al lekker op?
Ik weet niet of ik al die mannelijke pracht wel aan kanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:13 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik wil ook wel nakend met jou cammen.
MWOAHAHAHA, ik verslik me in mn bier!!!!!!!1quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al die mannelijke pracht wel aan kan![]()
Uitrusten kan altijd nog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al die mannelijke pracht wel aan kan![]()
Onzin je voor Leven?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:14 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey BS, denk je dat HW nog een opruimactie gaat houden, of denk je dat het zo naar OjvL gaat?
nou, heb nog maar 2 reacties gekrefen vandaag...........quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:12 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En, hoe vorderen de onderzoeksresultaten? Schiet het al lekker op?
Ik hoop dat HW wordt opgeruimt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:14 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey BS, denk je dat HW nog een opruimactie gaat houden, of denk je dat het zo naar OjvL gaat?
Ow, dus je hebt je onderzoek ook nog op andere sites gepost?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, heb nog maar 2 reacties gekrefen vandaag...........
ooo, wat zijn we werleuk bezig.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef Bioslock het volgende:
mira_love -> geluk is het negatieve onderdrukken door het positieve zegt:
van mijzelf? ik weet niet of ik nog wel een paar op mn comp heb staan, maar zal eve kijken....
bioslock zegt:
Doe dat maar, schatteboutje.
]
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef mira_love het volgende:
[..]
Volgens mij is het een verkapte partnerzoekpogin Mirandaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef mira_love het volgende:
[..]
To be continued....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef Bioslock het volgende:
van mijzelf? ik weet niet of ik nog wel een paar op mn comp heb staan, maar zal eve kijken....
bioslock zegt:
Doe dat maar, schatteboutje.
]
R&P dan toch zeker wel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:14 schreef -Xerxes- het volgende:
ja, op scholieren.com en leerlingen.com maar is helemaal niks daarzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:17 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ow, dus je hebt je onderzoek ook nog op andere sites gepost?
Wel een gezellig topique, vind je ook niet?
* Grijns * waarvan 1 van mij hahaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef mira_love het volgende:
[..]
Of S&Squote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
R&P dan toch zeker wel?
Idd, dat zijn stomme sites waar niemand serieus reageertquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:18 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja, op scholieren.com en leerlingen.com maar is helemaal niks daarzo
ja, zou je denken, maar niet dus.....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:17 schreef Viper_74 het volgende:
2 maar
Je zou er meer verwachten kijkend naar het aantal reacties hier
:').quote:bioslock zegt:
Heb je er nog meer?
alleen hele domme, maar die laat ik lekker niet zien (zijn beetje hetzelfde die je al gezien hebt op forum)
bioslock zegt:
Een domme foto?
bioslock zegt:
Dat kan toch niet.
en waarom dan nie???
bioslock zegt:
Omdat een foto niet kan nadenken!
oooooo!!!!!! hahaah!!!!
en dat in de ochtend.....
Jamaar hij is ook nog niet zo heel lang open he.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:20 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja, zou je denken, maar niet dus.....
tja......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:20 schreef Bioslock het volgende:
[..].
nee, ach ja, 2 is al meer dan niks, niewaar!!!!!:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Jamaar hij is ook nog niet zo heel lang open he.
Op fok duurt het altijd ff. Zeker in General Chat, want dat subforum loopt voor geen meter, maargoed, dat kon jij nog niet weten natuurlijk
Ik zet al mijn pricipes aan de de kant en ik ga gewoon trouwen! En een huis kopen! Met een wit hek.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:21 schreef Ripley het volgende:
Wat een sprankelende conversatie, volgens mij passen jullie heel goed bij elkaar!
Dat kán haast geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef Ripley het volgende:
Wat grappig trouwens, BS zegt ook altijd: "geluk is het negatieve onderdrukken door het positieve"![]()
![]()
Keep the soul alive!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef mira_love het volgende:
[..]
nee, ach ja, 2 is al meer dan niks, niewaar!!!!!:)
En ik denk ook altijd dat foto's kunnen denken!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef Ripley het volgende:
Wat grappig trouwens, BS zegt ook altijd: "geluk is het negatieve onderdrukken door het positieve"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef mira_love het volgende:
[..]
love u boys!!! ( die heben meegedaan aan het onderzoekje dan he!!!!)
nou, zo af en toe, ja, hoezo???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:23 schreef Ripley het volgende:
Miranda, drink je bier?
Game, set en Match. Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:23 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, zo af en toe, ja, hoezo???
Hoezo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:23 schreef mira_love het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:23 schreef mira_love het volgende:
[..]
Hou je ook van mij?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:22 schreef mira_love het volgende:
[..]
love u boys!!! ( die heben meegedaan aan het onderzoekje dan he!!!!)
Je ziet toch niet onder Bioslock's duiven te schieten he?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:25 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hou je ook van mij?![]()
tja, heb ik ook nog niet gegeven.... als je me een foto stuurd, dan zal ik haar di even aan haar laten zien en dat zou zij wel zeggen of zehaar msnnummerfozo wilt geven, zo afspreken??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:24 schreef Viper_74 het volgende:
Nou Bioslock is gematched, nou ik nog
Sorry Mira_love, ik heb volgens mij het nummer van nr 4 gemist
Of had je hem nog niet gezegd toevallig
Wat is er nou mis met bigamie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je ziet toch niet onder Bioslock's duiven te schieten he?
Blijf van mijn meisje af, betonhomo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:25 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hou je ook van mij?![]()
Betonhomoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:27 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Blijf van mijn meisje af, betonhomo!
Geld dat voor iedereen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, heb ik ook nog niet gegeven.... als je me een foto stuurd, dan zal ik haar di even aan haar laten zien en dat zou zij wel zeggen of zehaar msnnummerfozo wilt geven, zo afspreken??
Ik krijg opeens een superidee: mischien kunnen jullie dan wel gaan dubbeldaten! Dat zou echt gaaf zijn, niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, heb ik ook nog niet gegeven.... als je me een foto stuurd, dan zal ik haar di even aan haar laten zien en dat zou zij wel zeggen of zehaar msnnummerfozo wilt geven, zo afspreken??
Superlief!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een superidee: mischien kunnen jullie dan wel gaan dubbeldaten! Dat zou echt gaaf zijn, niet?![]()
nou, als jij dat lekkertje bent......:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:25 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hou je ook van mij?![]()
Dan is ze onderweg naar jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef Bioslock het volgende:
Ze heeft zich afgemeld op MSN.
ja, sorry anders kon ik niet op mn hotmail pagina komen van mn andere e0mail adres, maar je kunt me wel op dat msnadres spreken hoor,als je wilt...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef Bioslock het volgende:
Ik denk dat het een faker wasquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef Bioslock het volgende:
Eerst zekerheid! Ik ga niet zomaar douchen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan is ze onderweg naar je
Snel douchen man
Welk adres?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:31 schreef mira_love het volgende:
[..]
ja, sorry anders kon ik niet op mn hotmail pagina komen van mn andere e0mail adres, maar je kunt me wel op dat msnadres spreken hoor,als je wilt...
Nee, natuurlijk niet, dat zou echt van de gekke zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:31 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Eerst zekerheid! Ik ga niet zomaar douchen.
tja, ben er nog hoor,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:31 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Eerst zekerheid! Ik ga niet zomaar douchen.
nou, bij zonsondergang/opgang.........quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef Bioslock het volgende:
He, Miranda, hou je ook van grote glooiende weides met uitzicht op een meer en heel veel bier?
Ik zal 'jou' even toevoegen, mon amour, schatteboutje, lieferling.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, ben er nog hoor,
voeg 'mij' even toe dan: werkstuk_chemie@hotmail.com
Heyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef Icey1986 het volgende:
Ik zet wel eventjes iets moois met mysql in elkaar, lijkt me makkelijker dan zo'n word/mail onderzoekje...
Ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, bij zonsondergang/opgang.........
Welke?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, als jij dat lekkertje bent......:)
oe! "mij", dit is mn kans om nummer 4 te pakken te krijgen, die gebruiken dat adres allemaal gok ik zo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:33 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, ben er nog hoor,
voeg 'mij' even toe dan: werkstuk_chemie@hotmail.com
Sjoerd tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
ANTENTIE::::
SJOERD!!!!!!!!!!!! JE HEBT EEN LEEG FORMULIER GESTUURD!!!!!!!!! HEB IK NIKS AAN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
SJOERD!!!!!!!!!!!! JE HEBT EEN LEEG FORMULIER GESTUURD!!!!!!!!! HEB IK NIKS AAN!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:34 schreef mira_love het volgende:
Er zijn inderdaad minder aangename manieren te bedenken om de vrijdagochtend door te komenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:35 schreef Bioslock het volgende:
[..]!
! Ik lig helemaal dubbel. Wát een topic.
Leren voor F&A tentamen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad minder aangename manieren te bedenken om de vrijdagochtend door te komen
idd, ze hebben al een keikleine mailbox en dan ga jij die volspammen met lege berichten!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef Ripley het volgende:
Godverdomme sjoerd, wat ben je toch een eikel
Of werkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef _Denker het volgende:
Leren voor F&A tentamen bijvoorbeeld.
He snoezepoes, ik ga even iets te bikken in elkaar zetten. Tot straks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:38 schreef mira_love het volgende:
A.J.B
STUUR INGEVULDE FORMULIEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a, ties voel je maar aangesproken!!)
Eén vingerknip van jou en de Fok! knokploeg is onderweg hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:38 schreef mira_love het volgende:
A.J.B
STUUR INGEVULDE FORMULIEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a, ties voel je maar aangesproken!!)
ja hallo, u schreeuwt zoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef Ripley het volgende:
HALLO, ZIJN JULLIE DOOF MENSEN??? JA JULLIE, A EN TIES!!! INGEVULDE FORMULIEREN ZEG ZE TOCH!!! AAN LEGE HEP ZE HELEMAAL NIKS!!!! ANTENTIE MENSEN!!![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
He snoezepoes, ik ga even iets te bikken in elkaar zetten. Tot straks..
*proest* 'pronte borstjes'!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
*zucht.
Die BH.. Die pronte borstjes.
verrek, zie ik daar nou de auto van mn buurman staan op de achtergrond?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
*zucht.
Die BH.. Die pronte borstjes.
Goed he, gelijk dat rotsvaste hunebed karakter van BS om weten te turnen naar een koosnaampje!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef mira_love het volgende:
[..]
(don't stay away to long huny!!)
Dat je die klootzakken nog llieve schatjes noemt zeg, ze blijven maar lege formulieren opsturen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
liefje schatjes, en dan bedoel ik even sjoerd, ties en pascal, stuur me alsjeblieft een INGEVULDE forumier met een foto (en niet alleen een foto; met of zonder een niet ingevulde forumier)
Dude, je hebt het wel over de vriendin van BS ja. Eeen beetje respect graagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef boebiedoe het volgende:
Die foto's.. Wat een creeps.
.
De hufters.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
liefje schatjes, en dan bedoel ik even sjoerd, ties en pascal, stuur me alsjeblieft een INGEVULDE forumier met een foto (en niet alleen een foto; met of zonder een niet ingevulde forumier)
Neem nou een voorbeeld aan Jaap!!!! (niet dat er er heel lekker uitziet, maar goed, daar gaat het niet om! Sorry jaap, niet mn typ en je had op 4 gestemd dus...)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef mira_love het volgende:
nou, hoeft niet hoor!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef JaWi het volgende:
Ik ben groot geschapen, is dat en probleem?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:47 schreef mira_love het volgende:
[..]
Neem nou een voorbeeld aan Jaap!!!! (niet dat er er heel lekker uitziet, maar goed, daar gaat het niet om! Sorry jaap, niet mn typ en je had op 4 gestemd dus...)
Maar wel bedankt dat je het goed hebt ingevuld. Goed man.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef Bioslock het volgende:
Jaap, vuile hufter! Mijn vriendin is de mooiste!
Daarom juist.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, je hebt het wel over de vriendin van BS ja.
Ok, dan wil ik graag mee doen. Wat levert het opquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:48 schreef mira_love het volgende:
[..]
nou, hoeft niet hoor!!!
Hallo, mooiheid zit van buiten hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef Bioslock het volgende:
Jaap, vuile hufter! Mijn vriendin is de mooiste!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:47 schreef mira_love het volgende:
[..]
Neem nou een voorbeeld aan Jaap!!!! (niet dat er er heel lekker uitziet, maar goed, daar gaat het niet om! Sorry jaap, niet mn typ en je had op 4 gestemd dus...)
Je bent gewoon jaloers, sjoerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarom juist.
ja big deal, homo 100 enzo, de hele dag zulke kut muziekquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ter perfectie van de enscenering... 'Samen zijn' van Willeke Alberti op de radio!
*zwaait met aansteker!
Dus als jij een mooi mokkeltje hebt met een kutkarakter die jou de heledag commandeerd dan vind jij het best ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:51 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hallo, mooiheid zit van buiten hoor
tja, wat wil je???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik graag mee doen. Wat levert het op?
Wie heeft het over relaties? HEt gaat hier toch over neukscharrels?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:52 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Dus als jij een mooi mokkeltje hebt met een kutkarakter die jou de heledag commandeerd dan vind jij het best ?
Dat werkt toch niet
Ik vond het gewoon een heel mooi toeval.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:52 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja big deal, homo 100 enzo, de hele dag zulke kut muziek
Dat is een gevaarlijke vraag, Mirandaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, wat wil je???
Nog meer foto's van jou natuurlijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, wat wil je???
A2 --> E5quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef basjeP24 het volgende:
iemand zin in een potje schaken???![]()
Vrouwen zijn toch ook neukscharrels. Relaties zijn om de schijn op te houden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wie heeft het over relaties? HEt gaat hier toch over neukscharrels?
En dan nog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wie heeft het over relaties? HEt gaat hier toch over neukscharrels?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Door dit topic wil je toch niets liever dan 'samen zijn' met iemand?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijke vraag, Miranda
Creampie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, wat wil je???
Whehehehe!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:56 schreef JaWi het volgende:
Ik trek mij
het nr. van nummertje 4quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef mira_love het volgende:
[..]
tja, wat wil je???
Whehehee je zei trek.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:56 schreef JaWi het volgende:
Ik trek mij terug.
je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me zo alleen opeens
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Whehehee je zei trek.
Ik zal je verwarmen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:57 schreef mira_love het volgende:
[..]
je bent niet de enige...![]()
Lul! 1 is Miranda!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:58 schreef JaWi het volgende:
Bij gebrek aan beter.
das heel lief van je...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik zal je verwarmen..
Dé Miranda?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Lul! 1 is Miranda!
Flexquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef mira_love het volgende:
[..]
Kom op met die logs!!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:26 schreef Ripley het volgende:
Misschien hebben Bioslock en Miranda van d egelegenheid gebruik gemaakt om elkaar eens nakend beter te leren kennen?
Wil jij met mij 'samen zijn'?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:48 schreef HeatWave het volgende:!
Je bent ff aan het werk en dan dit:')
.
tvp als post nummer 299 posten, snuggerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:53 schreef mrkanarie het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |