Onderbouw je mening eens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:18 schreef Jesuz het volgende:
Wat een kwakzalver...
werd dat met een mega spuit en warm water gedaan?Zo werd dat bij mn vriend nl gedaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb vandaag weer mijn oren moeten uitspuiten, de derde keer al in een paar jaar tijd.
Nu heb ik vandaag maar meteen aan de doc gevraagd waarom dat ik mijn oren steeds moet laten uitspuiten, ze zij dat mijn oren steeds verstopt raken omdat bij de eerste keer dat je je oren uitspuiten je je haartjes in je oren de andere kant op duwt, dit hersteld zich wel weer, maar als je ze daarna nog een keer uitspuit dan herstellen ze zich niet meer. Wat er dus bij mij is gebeurdNatuurlijk produceert de ene ook meer oorsmeer als de andere.
Deze haartjes zijn ervoor om je oorsmeer naar buiten te werken.
Naja![]()
Maar ik vroeg me nu af of dit niet schadelijk is om steeds mijn oren te laten uitspuiten? Vergeten aan de doc te vragen![]()
Zou me niet verbazen. Dat is wel gebruikelijk namelijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Mamayoke het volgende:
[..]
werd dat met een mega spuit en warm water gedaan?
...
ow ok,had het tot voor kort nog nooit gezien.Misschien zijn er andere manierenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:29 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen. Dat is wel gebruikelijk namelijk.
Nee dat moet je nu juist nooit doen, dan duw je de prut juist meer naarbinnen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef blieblie het volgende:
Gewoon je oren schoonhouden met wattenstaafjes.
Of is dat ook niet correct?
Dat had ik ook. Had een hele tijd een piep in mijn oren, was net naar concerten geweest en dacht dat het daar van kwam. Maar soms klapte hij ook dicht, dus toch maar naar de huisarts. Ik wist niet wat me overkwam. Alles hoorde ik. Het kraken van een papiertje klonk alsof iemand zijn gitaarplug uit de versterker trok terwijl die nog aan stond. Maar gelukkig was de piep uit mijn oren verdwenen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:19 schreef bbrother het volgende:
Ik heb 1x mn oren laten uitspuiten, en die dag hoorde ik alles 200x gevoeliger. Echt heel wazig. Ik hoorde dat iemand een paar kamers verderop in zn thee zat te roeren ofzo..
Anyhow, dat gevoelige is nu weg en ik hoor weer normaal. De reden dat bij mij uitgespoten werd, was omdat mn oor dicht bleef zitten als ik em dicht drukte.. zeg maar. Alleen is mij ook niet duidelijk of het schadelijk is. Misschien voor die haartjes
Ik gebruik dagelijks wattenstaafjes om m'n oren mee schoon te maken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef Xanthe het volgende:
Het schijnt ook erg slecht te zijn als je met wattenstokjes je oren schoonmaakt.
Hiermee duw je nl. het meeste oorsmeer weer terug je oor in , waardoor dat op den duur een propje veroozaakt die alleen verwijderd kan worden dmv. uitspuiten.
Als je het niet goed doet wel ja...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee dat moet je nu juist nooit doen, dan duw je de prut juist meer naarbinnen.
Da's om al die stakkers die het niet kunnen tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:07 schreef Aventura het volgende:
Elke arts zal je vertellen dat gepeur met wattenstaafjes uit den boze is. Mja, zelf weten.
Er is een speciale spray om je oren te reinigen op de markt gekomen. Ik weet alleen de naam niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:07 schreef Aventura het volgende:
Elke arts zal je vertellen dat gepeur met wattenstaafjes uit den boze is. Mja, zelf weten.
Dit misschien...?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Er is een speciale spray om je oren te reinigen op de markt gekomen. Ik weet alleen de naam niet.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik gebruik Audispray om m'n oren schoon te houden, volgens mij werkt het wel. Toch vraag ik me af of het de kans op oorontstekingen of beschadigingen niet vergroot; de aptoheek zegt in ieder geval van niet...
Doet dat pijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb vandaag weer mijn oren moeten uitspuiten, de derde keer al in een paar jaar tijd.
Nu heb ik vandaag maar meteen aan de doc gevraagd waarom dat ik mijn oren steeds moet laten uitspuiten, ze zij dat mijn oren steeds verstopt raken omdat bij de eerste keer dat je je oren uitspuiten je je haartjes in je oren de andere kant op duwt, dit hersteld zich wel weer, maar als je ze daarna nog een keer uitspuit dan herstellen ze zich niet meer. Wat er dus bij mij is gebeurdNatuurlijk produceert de ene ook meer oorsmeer als de andere.
Deze haartjes zijn ervoor om je oorsmeer naar buiten te werken.
Naja![]()
Maar ik vroeg me nu af of dit niet schadelijk is om steeds mijn oren te laten uitspuiten? Vergeten aan de doc te vragen![]()
Juist.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Dit misschien...?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |