Ey, er zijn heel veel Gamedemon's.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:59 schreef Gamedemon het volgende:
He nlboy ik ga nu ff CSen voeg me maar toen aan je friendslist : Gdemon of Gamedemon is me tag...dunno precies
niemand een idee?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef Fresyl het volgende:
Hej mensen,
na een tijdje Cs source spelen begint mijn beeld wat raar te doen, letters kan ik half niet lezen soms krijg ik allemaal rare grote stukken kleuren door mijn beeld zodat ik haast niet meer zie! (soort artifects)
Ik heb dit probleem bij andere spellen niet.
iemand een idee wat het kan zijn?
( ik heb de nieuwste drivers)
[afbeelding]
voorbeeld
bij allebei zitten ze...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:36 schreef pekel het volgende:
Vraagje:
Zit CS: Source standaard in bij Half Life 2, of moet je daarvoor de Half Life 2- Special Edition - Metal Tin kopen?
die is bovendien goedkoperquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij allebei zitten ze...
dus je kan de standaard editie kopen
Die friends list van Steam is niet echt stabiel heb ik ook vaak last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:41 schreef Euvermaniac... het volgende:
ik had 2 vraagjes oover Counter Strike Source:
1. Weet iemand hoe het zit met die Friends list met Steam?? steeds zijn je vrienden eruit verwijderd
en als ze er in staan, staat er steeds van Status, Off-Line terwijl ze wel on-line zijn.![]()
2. onder het spelen van CSS hoor ik sommigen het wel eens hebben over de
auto sniper ofzo hebben?? wtf welke gun is dat?![]()
das die duurste magnum geloof ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die friends list van Steam is niet echt stabiel heb ik ook vaak last van
En een Autosniper is volgens mij een snipegun die meerdere kogels achterelkaar kan
Dus niet dat je na 1 kogel ff moet wachten
ja, bij ct kun je 20 kogels en bij t 30 kogels achter elkaar afschieten zonder te reloaden (en zonder te wachten idd).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die friends list van Steam is niet echt stabiel heb ik ook vaak last van
En een Autosniper is volgens mij een snipegun die meerdere kogels achterelkaar kan
Dus niet dat je na 1 kogel ff moet wachten
Je bent niet de enige, Steam is gewoon waardeloos. Zelfs MS presteerde het niet met Windows ME om zoveel problemen met, in of rond de programmatuur te creeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:48 schreef nlboy het volgende:
Wat heb ik en m'n neefje toch een hekel aan steam zeg
IK: M'n Favorieten raak ik steeds kwijt, wat kan het probleem zijn?
Neefje: Had z'n pc even geformat en wilt nu Steam updaten, maar hij krijgt de laatste 8% niet binnen. Weet iemand misschien wat hij kan doen? Is die updates ook te downloaden via een site?
(P.S. Looking for a clan?www.clanamd.tk)
Bij mij zijn opeens ook de Favorieten opeens wegquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:48 schreef nlboy het volgende:
Wat heb ik en m'n neefje toch een hekel aan steam zeg
IK: M'n Favorieten raak ik steeds kwijt, wat kan het probleem zijn?
Neefje: Had z'n pc even geformat en wilt nu Steam updaten, maar hij krijgt de laatste 8% niet binnen. Weet iemand misschien wat hij kan doen? Is die updates ook te downloaden via een site?
(P.S. Looking for a clan?www.clanamd.tk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |