Inderdaad, dat was toch van die stoepkrijt imbeciel?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:24 schreef bojaaper het volgende:
Die spray met die put is tof
Welke stoepkrijt imbeciel?quote:Op maandag 1 november 2004 06:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was toch van die stoepkrijt imbeciel?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of je koopt het spel gewoon,.
Jouw probleem,quote:Op zondag 7 november 2004 02:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]Creditcard purchase mijn reet
Jankzak jankzak jankzak jankzakquote:Op zondag 7 november 2004 02:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jouw probleem,.
Verder; zie FAQ.
Jankzak.
Voor elk probleem is een oplossing!quote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef MaddoxX het volgende:
maar het werkt wel weer
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:15 schreef Game-Freak het volgende:
-verhaal-
Als je gekilled wordt moet je tijdens je death periode iemand flamen en bij toenadering van het einde van een ronde 10x zeggen "ik ben the allmighty administrator en ik gooi een slotje op deze round"quote:Op woensdag 17 november 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Dark_Killah speelt ook met [FOK!] naam op het moment. Zijn heir nog bepaalde rechten aan verbonden, of is het alleen zodat je elkaar kunt herkennen?
Om met de FOK-naam te mogen spelen moet je natuurlijk wel gevatter uit de hoek kunnen komen. Doe je best eens, ik weet dat je het kanquote:Op donderdag 18 november 2004 06:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja, en dan als ze toch killen ze bannen
Fijn dat je het even komt melden, als volgende week je fiets gejat wordt moet je ook niet huilen aangezien de dief waarschijnlijk ook het geld niet op z'n rug had groeienquote:Op donderdag 18 november 2004 20:35 schreef cygnusx het volgende:
-
sukkelquote:Op donderdag 18 november 2004 20:35 schreef cygnusx het volgende:
-
add_bot_ctquote:Op donderdag 18 november 2004 18:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Zijn er al AI bots te krijgen voor CS Source?
mooiquote:Op dinsdag 23 november 2004 07:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
add_bot_ct
add_bot_t
Die zaten er standaard in..
Dát of je drukt op f1, dan krijg je automagisch wapens..quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef Deviant1nl het volgende:
Je zou natuurlijk bij options kunnen kijken
Maar wanneer je een nieuwe ronde begint, druk je op B waarna je verschillende dingen kan kiezen
jah ik ben een ET'erquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:17 schreef MajesticZ het volgende:
als cser sinds de begin beta's schrik ik er altijd weer van dat er mensen zijn die het spel nog moeten ontdekken
Was wel te verwachten dat dit zou gaan gebeuren.quote:Valve bant 20.000 cheaters van Steam
In een poging misbruik af te straffen heeft ontwikkelaar 20.000 accounts van hun onlineservice Steam gesloten. Allemaal accounts die illegaal aangemaakt waren.
Ontwikkelaar Valve heeft eerder deze week zo'n 20.000 accounts van hun onlineservice Steam afgesloten. Daarmee heeft men afgerekend met 20.000 cheaters die probeerder op illegale wijze Half-Life 2 te spelen of andere games van Valve, zoals Counter-Strike: Source.
Zoals je inmiddels ongetwijfeld weet heeft Valve een online registratie via Steam ingebouwd in al beide games. Je kunt ze dus pas spelen nadat je via Steam geregistreerd bent. Dat vraagt om misbruik en die was er dan ook. Volgens Valve was het misbruik echter zeer eenvoudig te ontdekken en men heeft dan ook geen enkele twijfel over het eventueel straffen van rechtmatige gebruikers. Een illegale account op Steam is aantrekkelijk omdat de site niet alleen dient ter registratie, je kunt er games, dus ook het complete Half-Life 2, ook downloaden. Hoe het mogelijk was dat er 20.000 illegale accounts aangemaakt konden worden, vertelt Valve er niet bij.
In dezelfde forumpost (voor wie niet geregistreerd is hier na te lezen) helpt Valve gelijk een ander gerucht de wereld uit dat afgelopen week opdook. Valve heeft geen gekraakte versie van Half-Life 2 laten lekken om illegale gebruikers te vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |