Ik zit meestal op:quote:Op zondag 16 januari 2005 11:57 schreef Mad-Matt het volgende:
op welke servers spelen jullie?
Ik zoek hem binnenkort wel op voor je ::P.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:48 schreef Mazora het volgende:
[..]
Nee ff serieus, ik wil die spray ook!
pff zeik niet, bij jou update ie tenminste, bij mij zegt ie alleen maar dat de Steam servers te druk bezet zijn en ik over een paar minuten opnieuw moet proberen, dat is nu 4 uur en 7 pogingen geleden...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:49 schreef Mazora het volgende:
Het erge is dat steam hier gewoon de complete cpu voor zichzelf neemt bij het updaten.
ik had er deze ochtend echt geen problemen mee met update hoor. op 5 minuutjes volledig binnen. maar nu worden ze ergens anders op aarde ook wakker waar ze de patch ook willen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:35 schreef Mad-Matt het volgende:
fucking hell...
Looking for steam updates.....
Kut steam
Edit:
OOOOOOHHHH maar 145 minuten nodig, wat een tyfus mongolen daaro, begint op battlenet te lijken
dat is maar een paar keer dat dit gebeurd. Voor die 2 dagen dat ze een extra load hebben gaan ze niet zoveel servers bijzetten hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:17 schreef jdmorpheus het volgende:
bah, en nu is de steamserver te druk bezet door die updates en kan ik niet eens meer CSS spelen
ipv dat ze daar nou ff REKENING mee houden, hetzelfde gezeik als met de launch...
nou ik ben anders nog STEEDS niet doorgekomen hoor; en ik ben ongeveer iedere 10-15 minuten minstens 1x aant proberen sinds 13:00 vanmiddag!! KutSteam! dát moet niet mogen, of dan op zn minst zo, zodat ik wél nog kan CounterStriken, ik hoef die stomme map en die klotebots al niet meer, ik wil gewoon mijn spel spelen, waar ik voor betaald heb!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef Jump het volgende:
[..]
dat is maar een paar keer dat dit gebeurd. Voor die 2 dagen dat ze een extra load hebben gaan ze niet zoveel servers bijzetten hoor
ik snap dr echt geen flikker meer van, ik krijg alleen maar deze melding... terwijl de site op de achtergrond de status van de europese steamservers zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:35 schreef Jump het volgende:
ik heb zojuist eens getest en heb nergens last van. connecten duurt evenlang, niks abnormaals hier
van mij wel , als je ook even zegt waar ik die bestanden moet dumpen ben je helemaal een schatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Kan ik die sprays ondertussen van mijn webserver weghalen of wat.
ik zal even helpen, je moet even in de map van steam eventjes het bestandje Clientregistry.blob verwijderen steam opnieuw starten cs s aanklikken dan gaat hij eventjes rommelen en dan doet hij het weerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:29 schreef Kamphuys het volgende:
Kutsteam, ook nog geen update gefixed hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |