abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 04:52:58 #251
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24405472
Alles wat met sv_cheats kan worden gebruikt (god, noclip, whatever), hebben ik en andere spelers niet zozeer een probleem mee. Het is aan de admin of 'ie de server met of zonder start.

Het probleem met CS:Source momenteel (en ook HL2:DM en de oudere CS, DOD, de hele reutemeteut), is het enorme scala aan wallhacks, aimbots en ander ongein die er tegenwoordig te krijgen zijn. Echter wordt het probleem onnodig groter gemaakt door VALVe zelf, door a) niet hun VAC systeem bij te werken (laatste update dateert vanaf ergens September, zelf zeg ik 1 April toen hun befaamde 'misser' het levenslicht zag en voor enkele uren vrijwel iedereen als cheater zag) en b) hun technische gegevens niet door te spelen naar United Admins, Punkbuster en/of andere gevestigde anti-cheat systemen waardoor zij ook geen doeltreffend 'third party' anti-cheat systeem kunnen ontwikkelen.

VALVe's beleid hierover spreekt boekdelen. Voorheen had je nog Nick Shaffer die op hun eigen forums nog wel eens te zien in de VAC sectie, inmiddels is het al maanden geleden sinds hij wat plaatste (vermoedelijk is hij of ontslagen of heeft zelf ontslag genomen, wat ik in het laatste geval best kan indenken) en voor een korte tijd werden alle "VAC werkt niet, waar blijft de update?" posts aldaar voorzien van een slotje of in totaliteit verwijdered (als mensen hier klagen over de moderatie, moeten ze effetjes voor de gein daar naartoe gaan).

Het typische struisvogel politiek wordt hier toegepast (niet alleen voor de anti-cheat systeem, maar ook voor andere dingen willen ze doof en blind voor worden) met de onderliggende gedachte(n): Wat wij niet kunnen zien, bestaat simpelweg niet! En wij maar denken dat Donner nog in de jaren '50 leeft, het kan dus erger . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24405763
Vraagje; is dit cheaten of slim gebruik maken van sprays:

We'll keep on whispering our mantras.
  Lieve Belg woensdag 5 januari 2005 @ 12:10:51 #253
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_24408902
het is gewon slim gebruik van de sprays
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_24409656
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:10 schreef Jump het volgende:
het is gewon slim gebruik van de sprays
!
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 5 januari 2005 @ 14:51:36 #255
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_24411702
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 04:52 schreef ThunderChild het volgende:
Alles wat met sv_cheats kan worden gebruikt (god, noclip, whatever), hebben ik en andere spelers niet zozeer een probleem mee. Het is aan de admin of 'ie de server met of zonder start.

Het probleem met CS:Source momenteel (en ook HL2:DM en de oudere CS, DOD, de hele reutemeteut), is het enorme scala aan wallhacks, aimbots en ander ongein die er tegenwoordig te krijgen zijn. Echter wordt het probleem onnodig groter gemaakt door VALVe zelf, door a) niet hun VAC systeem bij te werken (laatste update dateert vanaf ergens September, zelf zeg ik 1 April toen hun befaamde 'misser' het levenslicht zag en voor enkele uren vrijwel iedereen als cheater zag) en b) hun technische gegevens niet door te spelen naar United Admins, Punkbuster en/of andere gevestigde anti-cheat systemen waardoor zij ook geen doeltreffend 'third party' anti-cheat systeem kunnen ontwikkelen.

VALVe's beleid hierover spreekt boekdelen. Voorheen had je nog Nick Shaffer die op hun eigen forums nog wel eens te zien in de VAC sectie, inmiddels is het al maanden geleden sinds hij wat plaatste (vermoedelijk is hij of ontslagen of heeft zelf ontslag genomen, wat ik in het laatste geval best kan indenken) en voor een korte tijd werden alle "VAC werkt niet, waar blijft de update?" posts aldaar voorzien van een slotje of in totaliteit verwijdered (als mensen hier klagen over de moderatie, moeten ze effetjes voor de gein daar naartoe gaan).

Het typische struisvogel politiek wordt hier toegepast (niet alleen voor de anti-cheat systeem, maar ook voor andere dingen willen ze doof en blind voor worden) met de onderliggende gedachte(n): Wat wij niet kunnen zien, bestaat simpelweg niet! En wij maar denken dat Donner nog in de jaren '50 leeft, het kan dus erger . . .
precies
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:07:05 #256
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_24414019
Ben net begonnen met CS: Source.. net ff ook CS classic gedaan.. jeetje wat is dat ugly zeg...
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_24426912
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 06:53 schreef NiteSpeed het volgende:

[IMG]]
Jep zeker slim,
gister maakte ik hete zelf ook mee, ik vond het al zo vreemd dat die terrorist maar niet dood ging .
Maar het is wel erg grappig muhaha beter gaat niet iedereen dat gebruiken
oud account
pi_24427315
Valve heeft nog steeds niks gedaan aan de stotterproblemen, de grafische bugs, cheats en hacks en er zijn nog steeds geen nieuwe models, maps, etc. Komen ze straks met één grote update of zijn ze gewoon lui?
pi_24428109
Met mijn nieuwe muis haal ik eindelijk meer kills dan deaths. Hulde aan Trust
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:24:12 #260
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_24428351
waarom heeft valve eigk maar 1 playermodel per team gemaakt, en niet zoals bij cs 1.6 vier per team?
pi_24429049
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:24 schreef peejdorie het volgende:
waarom heeft valve eigk maar 1 playermodel per team gemaakt, en niet zoals bij cs 1.6 vier per team?
Dit moet nog toegevoegd worden aan het spel. Zover ik weet is Valve nog steeds bezig met het omzetten van de oude maps / models naar source.
  donderdag 6 januari 2005 @ 15:11:02 #262
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_24432994
Hoe import je gif files of animatiefiles in source, het lukt me maar niet
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_24435306

I told ya! Stop touching yourself!
pi_24453454
Ik ben na lange tijd van afwezigheid ook weer actief , khad gewoon moeten blijven spelen, nu word ik steeds geownd door gassies van 12
pi_24456104
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:44 schreef Fr3nK3L het volgende:
Ik ben na lange tijd van afwezigheid ook weer actief , khad gewoon moeten blijven spelen, nu word ik steeds geownd door gassies van 12
sorry
pi_24457514
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:44 schreef Fr3nK3L het volgende:
Het ergste is als ze microfoons hebben Dáár wordt je pas agressief van, die adhd kutstemmetjes!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:33:06 #267
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24457949
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:11 schreef Mazora het volgende:
Het ergste is als ze microfoons hebben Dáár wordt je pas agressief van, die adhd kutstemmetjes!
Dat kutgezeik de hele tijd wat nergens over gaat en veels te hard is . . .

Ik zet altijd die schreeuwlelijkerds uit. Alleen jammer dat het zo omslachtig is geworden sinds Steam . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:48:37 #268
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_24458203
quote:

[..]

hehe ja, herkenbaar.. piepstemmetjes
pi_24462128
quote:

[..]

Omg, dood, i totally owned you, omg omg!
pi_24464274
Zo zwaar irritant is dat ja!

Achja, mijn tijd is voorbij, de 16jarige hebben het overgenomen
pi_24519434
http://www.pwned.nl/

alleen wel een beetje grof einde, maar hoe die reageert achter zijn comp.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:31:24 #272
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_24524644
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:51 schreef Deviant1nl het volgende:
http://www.pwned.nl/

alleen wel een beetje grof einde, maar hoe die reageert achter zijn comp.
hehe die kende ik al een tijdje, maarhij blijft gewoon meesterlijk
'oh my god! I know you hack!'
pi_24584587
hebben jullie ook xfire? een messenger en dan kan je elkaar zo joinen
mijn account is linuxje, see you on the map
pi_24594855
op welke servers spelen jullie?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zondag 16 januari 2005 @ 12:39:19 #275
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24595409
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 06:53 schreef NiteSpeed het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
pass mij die spray
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')