Er gaat nu een invite naar je email adres uit je profiel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:29 schreef MrTinux het volgende:
TVP
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar zo'n Gmail account...
Kijk in de post van Oblivion,daar staan er nog 2quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:18 schreef Josse het volgende:
Heeft er iemand een accountje voor mij?
pragak83@hotmail.com
Alvast bedankt!
Wie wil een invite? lolquote:Ernstige veiligheidsgaten gevonden in Google Gmail
De Israëlische site Nana komt met het verontrustende nieuws dat mailaccounts bij Googles GMail niet veilig blijken te zijn. Een behoorlijk veiligheidslek zou voor volledige toegang tot de accounts zorgen, zonder dat er een password benodigd is. Een Israëlische hacker genaamd Nir Goldshlagger heeft dit tegenover Nana verklaard in een interview. Via een aparte link naar de Gmail-site was het mogelijk om een cookie van de gebruiker te stelen en zodoende toegang te krijgen tot de mailbox van die gebruiker. Zelfs als het slachtoffer z'n password zou veranderen, zou de hacker nog toegang hebben tot de mailbox met de gestolen cookie. Ondertussen is het veiligheidslek opgelost volgens Google en is Gmail weer veilig voor de gebruikers.
Deze is er nog, wel snel wezen!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef ErikN het volgende:
eriknijland@home.nl en ik zal je eeuwig dankbaar zijn
quote:Op zondag 31 oktober 2004 07:27 schreef Eitjes het volgende:
To accept this invitation and register for your account, visit
http://gmail.google.com/gmail/a-6651b79f54-3d45b8958f-6213b4dfe9
ik zou er graag 2 willen voor de volgende adressen:quote:Op maandag 1 november 2004 10:12 schreef Josse het volgende:
Iemand nog een invite?
pragak83@hotmail.com
naar welke heb je de invite gestuurd?quote:Op maandag 1 november 2004 10:34 schreef perezoso het volgende:
Josse 1 gegeven en doopy ook 1.
tnxquote:Op maandag 1 november 2004 11:12 schreef perezoso het volgende:
Joost ook voorzien als het goed is,
Doopy, de bovenste heb ik gepakt, zijn ze niet beide van jouw ?
Joehoequote:Op maandag 1 november 2004 11:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
tnx
Nee, ikzelf heb al gmail, deze zijn voor collega's.
harstikke bedanktquote:Op maandag 1 november 2004 11:12 schreef perezoso het volgende:
Joost ook voorzien als het goed is,
Doopy, de bovenste heb ik gepakt, zijn ze niet beide van jouw ?
Geen last van..quote:Op maandag 1 november 2004 13:20 schreef Verbal het volgende:
Gmail plat?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |