abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23159096
Oke, ze weten alles we hebben lang gepraat. Mijn vader had zoiets al wel verwacht, het kwam als een grote klap. Me vriendin zat er dus ook bij. Maargoed ik ben het huis niet uit gezet, niet dat ik daar ooit aan gedacht heb. En me'n ouders willen me ook graag helpen.

pi_23159249
Dus als ik het goed begrijpen zou je liever een meisje zijn, omdat die kleding dan beter tot zijn recht komt

Dan word je een konstant vreemdgaande lesbo dus, want je ik herinner me niets anders dan topics over je vele vriendinnejtjes, exen, msn miepjes waar je mee liep te kutten.

Vrouwen kleding leuk vinden maakt je geen transseksueel, hoor, daar moet je toch wat meer dingen voelen behalve die voorkeur voor kleding.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23161117
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef milagro het volgende:
Dus als ik het goed begrijpen zou je liever een meisje zijn, omdat die kleding dan beter tot zijn recht komt

Dan word je een konstant vreemdgaande lesbo dus, want je ik herinner me niets anders dan topics over je vele vriendinnejtjes, exen, msn miepjes waar je mee liep te kutten.

Vrouwen kleding leuk vinden maakt je geen transseksueel, hoor, daar moet je toch wat meer dingen voelen behalve die voorkeur voor kleding.
Nee weet ik, maar het is dus echt niet aleen vrouwen kleding. Ik val niet op jongens, dus dan word je inderdaat een constant vreemdgaande lesbo.. Maargoed daar zit ik niet mee. Leuk idee.
pi_23161660
omg, te fuckin ernstig dit
pi_23161891
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:42 schreef Salvad0R het volgende:
omg, te fuckin ernstig dit
pi_23162208
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:14 schreef Doagere het volgende:

[..]

Nee weet ik, maar het is dus echt niet aleen vrouwen kleding. Ik val niet op jongens, dus dan word je inderdaat een constant vreemdgaande lesbo.. Maargoed daar zit ik niet mee. Leuk idee.
je komt me niet over als iemand die in een identiteitscrisis zit, dus ik neem het allemaal maar niet te serieus of zelfs helemaal niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24106721
En we zijn weer een tijdje verder..

Mijn ouders lijken het wel te accepteren dat ik me van binnen vrouw voel, en me op geen enkele manier 'man' voel. Ik heb ze veel proberen uit te leggen, en dat lukt me aardig. Paar weekjes geleden vroeg me'n vader hoe ik het dan deed met sex. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet klaar kan komen, en dat ik een gevoel heb van 'waar ben ik mee bezig' als ik het doe.

Morgen ben ik van plan het VU in Amsterdam te bellen, dan kom ik op een wacht lijst en kan ik aan het traject beginnen.
pi_24106848
goed dat je het je ouders verteld hebt en goed dat ze geluisterd hebben en zelfs geinteresseerd zijn.

heel veel succes verder.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:05:03 #109
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_24110988
doagere, heb je ook contact met danielle die kan je met een hele hoop helpen
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_24113662
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:21 schreef Doagere het volgende:
En we zijn weer een tijdje verder..

Mijn ouders lijken het wel te accepteren dat ik me van binnen vrouw voel, en me op geen enkele manier 'man' voel. Ik heb ze veel proberen uit te leggen, en dat lukt me aardig. Paar weekjes geleden vroeg me'n vader hoe ik het dan deed met sex. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet klaar kan komen, en dat ik een gevoel heb van 'waar ben ik mee bezig' als ik het doe.

Morgen ben ik van plan het VU in Amsterdam te bellen, dan kom ik op een wacht lijst en kan ik aan het traject beginnen.
Is het oprechte acceptatie en berusting, of verwachten/hopen ze stikum dat je "gewoon normaal" gaat doen?

Overigens zijn de wachtlijsten bij het VUMC hiervoor momenteel verschrikkelijk lang.. Ik meen iets van 4 a 5 maanden..
pi_24138824
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:03 schreef BetaWolf het volgende:

[..]

Is het oprechte acceptatie en berusting, of verwachten/hopen ze stikum dat je "gewoon normaal" gaat doen?

Overigens zijn de wachtlijsten bij het VUMC hiervoor momenteel verschrikkelijk lang.. Ik meen iets van 4 a 5 maanden..
Tuurlijk hopen ze dat ik normaal ga doen, ze halen er allerlei dingen bij uit het verleden waaraan het kan liggen. Maar het word ze allemaal wel duidelijk..
quote:
doagere, heb je ook contact met danielle die kan je met een hele hoop helpen
Ja.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:22:02 #112
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_24140084
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:03 schreef BetaWolf het volgende:

[..]

na je telefoontje duurt het meestal nog dikke 4 maande voor je op intake kan, en na de intake kan het ook weer 4 maande duren voor je met de screening kan gaan beginnen

gelukkig ging het bij mij allemaal wat sneller, aangezien ik een spoed geval was. en nu maar wachten op de operatie, nog zeker 1,5 jr te gaan, waarvan nu nog 12 maanden RLT (real life test) en dan op de wachtlijst voor de operatie
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_24140158
Ligt het nou aan mij of is de titel van dit topic verkeerd
  woensdag 22 december 2004 @ 16:26:58 #114
57690 danielluh
pi_24140190
wat is er mis met die titel?
pi_24140329
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef danielluh het volgende:
wat is er mis met die titel?
Oops, ik ben volgen mij een beetje in de war ofzo... Titel klopt wel, verkeerd gelezen.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:37:11 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24140413
Uhm... TS is (nog) een man, met het bijpassende mannenlichaam... maar voelt zich vrouw. Topictitel dekt de lading mi dus perfect.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 december 2004 @ 16:37:26 #117
57690 danielluh
pi_24140418
De TS is echt wel een man hoor en hoort een vrouw te zijn voor zijn gevoel
heb de TS in mijn msn zitte. dus de titel is wel goed

zijn geest is vrouwelijk en heeft een mannelichaam dus te titel is goed
  donderdag 23 december 2004 @ 13:40:38 #118
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_24157818
quote:
quote:doagere, heb je ook contact met danielle die kan je met een hele hoop helpen
Ja.
(Y)
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_24158163
Misschien kun je cowboylaarzen kopen!
pi_24158429
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef FidelCastro het volgende:
Misschien kun je cowboylaarzen kopen!
Laarzen draag ik al veel langer.
pi_24159664
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef Doagere het volgende:

[..]

Laarzen draag ik al veel langer.
Er zat een jongen op mijn school die zich graag als gothic verkleedde. Ook meisjesjassen, zwarte make-up, lang haar, laarzen. Misschien iets voor jou? Gothic worden?
  donderdag 23 december 2004 @ 15:08:11 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24159704
Nu weten we het wel, FidelCastro.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')