Nee weet ik, maar het is dus echt niet aleen vrouwen kleding.quote:Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef milagro het volgende:
Dus als ik het goed begrijpen zou je liever een meisje zijn, omdat die kleding dan beter tot zijn recht komt
Dan word je een konstant vreemdgaande lesbo dus, want je ik herinner me niets anders dan topics over je vele vriendinnejtjes, exen, msn miepjes waar je mee liep te kutten.
Vrouwen kleding leuk vinden maakt je geen transseksueel, hoor, daar moet je toch wat meer dingen voelen behalve die voorkeur voor kleding.
je komt me niet over als iemand die in een identiteitscrisis zit, dus ik neem het allemaal maar niet te serieus of zelfs helemaal niet.quote:Op maandag 8 november 2004 11:14 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar het is dus echt niet aleen vrouwen kleding.Ik val niet op jongens, dus dan word je inderdaat een constant vreemdgaande lesbo..
Maargoed daar zit ik niet mee. Leuk idee.
![]()
Is het oprechte acceptatie en berusting, of verwachten/hopen ze stikum dat je "gewoon normaal" gaat doen?quote:Op maandag 20 december 2004 19:21 schreef Doagere het volgende:
En we zijn weer een tijdje verder..
Mijn ouders lijken het wel te accepteren dat ik me van binnen vrouw voel, en me op geen enkele manier 'man' voel. Ik heb ze veel proberen uit te leggen, en dat lukt me aardig. Paar weekjes geleden vroeg me'n vader hoe ik het dan deed met sex. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet klaar kan komen, en dat ik een gevoel heb van 'waar ben ik mee bezig' als ik het doe.
Morgen ben ik van plan het VU in Amsterdam te bellen, dan kom ik op een wacht lijst en kan ik aan het traject beginnen.
Tuurlijk hopen ze dat ik normaal ga doen, ze halen er allerlei dingen bij uit het verleden waaraan het kan liggen. Maar het word ze allemaal wel duidelijk..quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:03 schreef BetaWolf het volgende:
[..]
Is het oprechte acceptatie en berusting, of verwachten/hopen ze stikum dat je "gewoon normaal" gaat doen?
Overigens zijn de wachtlijsten bij het VUMC hiervoor momenteel verschrikkelijk lang.. Ik meen iets van 4 a 5 maanden..
Ja.quote:doagere, heb je ook contact met danielle die kan je met een hele hoop helpen
na je telefoontje duurt het meestal nog dikke 4 maande voor je op intake kan, en na de intake kan het ook weer 4 maande duren voor je met de screening kan gaan beginnenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:03 schreef BetaWolf het volgende:
[..]
Is het oprechte acceptatie en berusting, of verwachten/hopen ze stikum dat je "gewoon normaal" gaat doen?
Overigens zijn de wachtlijsten bij het VUMC hiervoor momenteel verschrikkelijk lang.. Ik meen iets van 4 a 5 maanden..
Oops, ik ben volgen mij een beetje in de war ofzo... Titel klopt wel, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef danielluh het volgende:
wat is er mis met die titel?
(Y)quote:quote:doagere, heb je ook contact met danielle die kan je met een hele hoop helpen
Ja.
Laarzen draag ik al veel langer.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef FidelCastro het volgende:
Misschien kun je cowboylaarzen kopen!
Er zat een jongen op mijn school die zich graag als gothic verkleedde. Ook meisjesjassen, zwarte make-up, lang haar, laarzen. Misschien iets voor jou? Gothic worden?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef Doagere het volgende:
[..]
Laarzen draag ik al veel langer.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |