quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef Xrenity het volgende:
bogus
Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salarisquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmmz, net ergens in brief gelezen die bij me salaris zat, dat half life 2 pas 10 december uitkomt.
Het is niet te hopen![]()
Als iets weer eens fake was werd er vaak door Valve gereageerd met het woordje 'bogus'quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
mis ik iets, of vat ik hem niet
Is een gewoon een bulletin waarin allemaal informatie staat over nieuwe dingen enzo. die over de winkel staan. Staat dus ook een stukje in dat November game maand wordt, en dan lijst met grote releases. En daarbij staat half life 2 op 10 december. Zelf geloof ik er niet zoveel van, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salaris
Maar nee, is onzin.
que?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:50 schreef Freel het volgende:
Gordon vs. Alien vs. Predator
de 15e dude, lees het topic even, het staat er maar 16 keer inquote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef apengek het volgende:
over hoelang komt ie?
En wat kan je winnen? Een nvidea kaartquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:34 schreef Mazora het volgende:
Het zal wel allang besproken zijn enzo, maar ik heb geen zin om alle topics door te speuren.
Op bol.com heb je 2 soorten hl2 packs, en niet de 3 waar 'iedereen' het over heeft. Welke moet ik nou kopen om ook cs2-source mee te krijgen? Bij de pack van 49,99 staat alleen hl2, maar ik had bij fok!games ergens gelezen dat de goedkoopste pack ook cs-source bevat. Wat is het nou?hl2 op bol
En het leuke is dat het nog een PCI-Express kaart is ook. Hoeveel mensen hebben er nou PCI-Express op dit moment?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat kan je winnen? Een nvidea kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |