Haha!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:38 schreef El-Rico het volgende:
Mourinho is een arrogante kuthond! oprotten
Wel een winnende klootzakquote:
Een oscar nominatie zou hij wel verdienenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou van Mourinho, hij is één grote act....briljant!
En hij gaat dit jaar tenminste weer EEN grote prijs pakkenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wint al 3 jaar alles Doc.
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:08 schreef Doc het volgende:
De enige reden waarom-ie nu door gasten leuk gevonden wordt is omdat-ie wint. Voor de rest is het een een beetje een proleetje.
Heerlijk, hij brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij. Daar schrikt de voetbalwereld, die van cliches aan mekaar hangt, van. Nou ik vind het geweldig. FFde opstelling van de tegenstander bekend makenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou van Mourinho, hij is één grote act....briljant!
Je ziet vooral aan die vent dat (zoals hij beweerde in een interview in een Engelse krant toen Chelsea hem net aangetrokken had) hij naar eigen zeggen "dweepte" met het Marseille van Raymond Goethals van zowat 10 jaar terug.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
Je ziet gewoon dat hij goed heeft opgelet toen hij assistent van van Gaal was
Grappig dat PSV-fans 'm geweldig vinden terwijl hun grootste probleem met Ajax de arrogantioe is...quote:Op woensdag 9 maart 2005 06:52 schreef Zapper het volgende:
Grappig dat alle ajacieden hem arrogant noemen. Jongens, jullie hadden Van Gaal hoor
Dat zeg ik toch. Dat is de enige reden waarom-ie leuk gevonden wordt. Want hij gerdaagt zich als een proleet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij wint al 3 jaar alles Doc.
maar niet met een Porto zoals van vorig jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Dat kan Fritz Korbach ook met zo'n team.
quote:oor de coach van Chelsea, Jose Mourinho, kwam de 4-2 overwinning van zijn club woensdagavond op Barcelona niet als een verrassing. Na afloop van de Champions League wedstrijd had de trainer zijn woorden dan ook al klaar.
"Alle mensen hadden ongelijk behalve ik. Ik wist dat Chelsea het zou redden, ik had vertrouwen en het is uitgekomen. Er was de laatste tijd veel kritiek op mij en op mijn ploeg maar wij hebben vandaag bewezen dat we de beste van Europa zijn", legde de succescoach uit die op weg lijkt naar zijn tweede Champions League beker op rij.
"Als je de wedstrijd goed analiseert dan zie je dat wij een veel betere ploeg hebben en verdiend gewonnen hebben. Barcelona kwam nog terug maar ik heb geen moment gedacht dat we het niet zouden halen. Ik denk dat wij de grootste kanshebbers zijn op de uiteindelijke zege", aldus Mourinho tegenover de Portugese televisie.
Wat een afgunst weer...........quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies
"Are you Fergie in disguise?"
Rainieri niet........quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Dat kan Fritz Korbach ook met zo'n team.
Cruijff is gewoon een simpele randdebiel die het hele spelletje van Mourinho niet begrijpt. Het is allemaal show, iedereen ergert er zich kapot aan en hij komt er ook nog eens mee weg, schitterendquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:47 schreef Doc het volgende:
Cruijff zei het net mooi: "Die Mourinho is natuurlijk een Portugees, en die kut-Portugezen die deugen niet. Maar da's logisch"
misschien omdat hij bijna assitstent bij ons was gewordenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappig dat PSV-fans 'm geweldig vinden terwijl hun grootste probleem met Ajax de arrogantioe is...
Ik vind persoonlijk zijn arrogantie geen probleem - wel zijn proletengedrag.
Heeft niets met afgunst te maken aangezien ik niets tegen Chelsea heb,wel alles tegen Mourinhoquote:
Feit blijft dat twee van de grootste tegenstanders van Mourinho voor Arsenal respectievelijk Liverpool zijn. Puur toeval....quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft niets met afgunst te maken aangezien ik niets tegen Chelsea heb,wel alles tegen Mourinho
Het kan misschien aan mij liggen maar kan het zijn dat ik je zin niet snap?quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Feit blijft dat twee van de grootste tegenstanders van Mourinho voor Arsenal respectievelijk Liverpool zijn. Puur toeval....
Ik snap hem ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het kan misschien aan mij liggen maar kan het zijn dat ik je zin niet snap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |