maar een lul van een ventquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:59 schreef rubbereend het volgende:José is een geweldige coach
Agreedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar een lul van een vent
Zal best maar tegenwoordig is hij arrogantquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij was vroeger aimabel hoor.
http://www.chelseafc.com/(...)s⊂=latest+newsquote:But he reserved his strongest admiration for four-goals-in four-games man Arjen Robben, who was simply sensational again today.
“The Premiership is always difficult and sometimes individual players can open the door for you, and Robben is that kind of player. It wasn’t my responsibility but I have to say it was a fantastic decision to buy him. If it was Ranieri, well done, you did your job well. If it was Mr Kenyon and Mr Abramovich, I think they should be football managers!”
quote:“It’s a hockey score, not a football result,” he smiled. “You can say the attackers on both team were great. I didn’t see the game but I can say the defenders were a disgrace. 4-5 is not football. If that happened in a training game I would send them to the dressing room and say, You are not playing well enough.”
Hij heeft gewoon gelijk , 4 of 5 goals tegenkrijgen is onvergeeflijk.quote:Op zondag 14 november 2004 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij vindt de uitslag van Spurs-Arsenal belachelijk:
[..]
Nee hoor,als je er 1tje meer scoort dan de tegenstander win je en doe je het goed.quote:Op zondag 14 november 2004 05:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk , 4 of 5 goals tegenkrijgen is onvergeeflijk.
Spektakelmatch voor het publiek absoluut ! , maar dit geeft aan dat er bij beide teams taktisch serieus een schroef los zat ...
Ron Jansquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:39 schreef PJORourke het volgende:
Je kan ook een Ron Jans topic openen, Frits.
Dat is ook niet juist , vind ik.quote:Op zondag 14 november 2004 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,als je er 1tje meer scoort dan de tegenstander win je en doe je het goed.
Alleen daar draait het om,blijkt wel weer dat Mourinho een jankerd is
Hij zat daar zo chill op zijn bankjequote:Op zondag 14 november 2004 21:32 schreef heiden6 het volgende:
Mourinho is echt een geinig figuur. Ik was ook de enige persoon voor zover ik weet die het juist mooi vond dat hij niet zo uitgebreid ging meegillen na het winnen van de CL. Hij ging lekker rustig zitten genieten denk ik, en dat zou ik ook doen.
Hij doet het in ieder geval prima tot dusver.
In de mist gegaan of niet op het 2e punt,het gaat nog altijd om de 3 punten.quote:Op zondag 14 november 2004 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ook niet juist , vind ik.
In voetbal draait het erom zelf zoveel mogelijk te scoren , en je tegenstander zoveel mogelijk het scoren proberen te beletten.
Als je 5-4 wint , dan ben je in het eerste geslaagd, maar ben je de mist in gegaan op het 2de punt.
Geen idee, maar iemand als pakweg Raymond Goethals , ook zo'n resultaattrainer met een gelijke visie , deed dat dus wél. Die schold zelfs zijn spelers de huid vol als ze zo'n overwinning binnenhaalden ...quote:Op zondag 14 november 2004 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de mist gegaan of niet op het 2e punt,het gaat nog altijd om de 3 punten.
Praat deze blaaskaak ook zo als ie zelf met 5-4 mocht winnen ooit?
Wat denk jezelf....
Mourinho niet,zo'n hypocriete lul is het wel,altijd afgeven op anderen maar o zo moeilijk zelf commentaar kunnen incasseren,aparte manquote:Op zondag 14 november 2004 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geen idee, maar iemand als pakweg Raymond Goethals , ook zo'n resultaattrainer met een gelijke visie , deed dat dus wél. Die schold zelfs zijn spelers de huid vol als ze zo'n overwinning binnenhaalden ...
Wenger geeft mij ook iets te vaak de schuld aan de tegenstander als Arsenal punten verspeelt. Zoals na die wedstrijd tegen Ajax, de schuld geven aan het verdedigende spel van de Amsterdammers. Kwam ook jankerig op me over.quote:Op zondag 14 november 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mourinho niet,zo'n hypocriete lul is het wel,altijd afgeven op anderen maar o zo moeilijk zelf commentaar kunnen incasseren,aparte man
Even terugkomend op deze nog.quote:Op zondag 14 november 2004 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij vindt de uitslag van Spurs-Arsenal belachelijk:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 02:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat krijg je nu eenmaal als je de voetbalintelligentie van iemand als Raymond Goethals in een soort portugees ijskonijn stopt ...
Het is toch gewoon zo ? Die denkbeelden van Mourinho , die speelwijze, ... quasi identiek aan die van Raymond ...quote:Op maandag 15 november 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |