abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25443801
quote:
Het was knap dat hij destijds enkele spelers naar Porto heeft gehaald die onbekend waren en weinig geld hebben gekost, kopen bij Chelsea kan iedereen.
Zijn voorganger kon het niet en gearriveerde topspelers willen niet komen
quote:
Jij denkt dat Real spelers als Figo, Ronaldo e.d. koopt vanwege hun kwaliteiten?
Figo en Zidane waren gewoon de beste spelers die beschikbaar waren en Ronaldo is Ronaldo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25443833
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou nou, alsof dat een slechte ploeg was. Zijn aandeel was groot, maar uiteindelijk hebben de spelers dat gedaan. Als je Ricardo Carvalho en Deco hebt, kom je al een heel eind hoor.
Deco was gisteren anders heel matig.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25444496
Die was helemaal niet matig, probeerde er wat van te maken en was steeds aanspeelbaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:28:41 #229
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25444647
wat een eikel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_25444649
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou nou, alsof dat een slechte ploeg was. Zijn aandeel was groot, maar uiteindelijk hebben de spelers dat gedaan. Als je Ricardo Carvalho en Deco hebt, kom je al een heel eind hoor.
ik zeg niet dat dat een slechte ploeg was (nu hebben ze ook weer 2e ronde CL) maar er waren echt wel betere ploegen dan Porto
pi_25444782
Ik denk dat dat meeviel. Porto was een hecht team, dat hadden anderen minder.
www.thuisuiteten.nl
pi_25444823
oke en door wie kwam dat? meestal is dat door de coach
pi_25445093
Nou, ik ken Mourinho al sinds zijn start bij Porto en ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat hij een zeer wezenlijk aandeel in de recente successen van de club heeft gehad, maar het is overdreven om te stellen dat hij daar voor het grootste deel verantwoordelijk voor was. De belangrijkste spelers van de ploeg liepen al bij Porto, bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_25450149
En hoeveel succes hadden ze toen?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25451356
Ik heb gisteren alleen de laatste twintig minuten kunnen zien, maar wat een frustratie bij die Barcelonakneusjes na afloop. Heerlijk.

En redelijk spannend natuurlijk, al kwam Chelsea niet echt meer in gevaar na de goal van Lampard. Prachtig voetbal. Mourinho ziet dat een beetje scherpe verhouding tussen de tegenstanders goed is voor het voetbal. Niets mis met fair play, integendeel, maar zo langzamerhand is het bijna taboe om een wedstrijd als een strijd te zien.

De oorzaak dat Chelsea tegen Barça zo fantastisch, en het hoogtepunt van de voetbalweek, zijn de rel, de grote ego's en de grote spanning omtrent de wedstrijd. Manchester-Milan en Juventus-Real Madrid zijn gelijkwaardige affiches, maar op voorhand niet zo boeiend als twee teams met lef die elkaar kostte wat kost willen verslaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25459179
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
En hoeveel succes hadden ze toen?
Ook toen werden ze regelmatig kampioen. Europees presteerden ze minder, maar dat had meer te maken met jeugdigheid.
www.thuisuiteten.nl
pi_25459751
Mourinho heeft een boete gekregen van de FA
pi_25460374
quote:
Ook toen werden ze regelmatig kampioen. Europees presteerden ze minder, maar dat had meer te maken met jeugdigheid.
Welke dragende spelers van het seizoen 2003-2004 speelden al voor Mourinho bij Porto?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25460559
Deco, Ricardo Carvalho, Vitor Baía, Jorge Costa, Costinha, Hélder Postiga, Dmitriy Alenichev...
www.thuisuiteten.nl
pi_25462979
Maar Mourinho heeft ze geleidt naar het succes
  vrijdag 11 maart 2005 @ 01:09:50 #241
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25467486

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:50:13 #242
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25469851
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mourinho heeft een boete gekregen van de FA
Sja...leuk om zo even te stoken zoals hij deed, maar een beetje slap dat hij 2 keer hetzelfde deed (barcelona en man utd)..zo'n man kan dan toch wel weer wat beters verzinnen
  vrijdag 11 maart 2005 @ 11:34:05 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25471318
Hoe heet die geweldige middenvelder ook alweer die tegen Nederland scoorde? Ik zit al 2 dagen aan z'n naam te denken..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25472013
Maniche
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:30:59 #245
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25473804
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
Maniche
Die vind ik echt zo goed hé Zou ik wel eens bij een topclub aan het werk willen zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25475703
Die speelt na dit seizoen vermoedelijk ook ergens anders. Veel interesse weer, net als afgelopen zomer.

Overigens gaf Deco zelf aan dat Fernando Santos wellicht belangrijker was als coach dan Mourinho.
www.thuisuiteten.nl
pi_25492324
Mede dankzij het opruiende gedrag van Mourinho ziet 1 van de beste scheidsrechters van de wereld (imo) zich genoodzaakt te stoppen met fluiten..
quote:
STOCKHOLM - Anders Frisk heeft zijn carrière als scheidsrechter per direct beëindigd. De Zweedse arbiter kwam tot dit besluit, nadat hij en zijn familie diverse malen zijn bedreigd. Frisk stond twee weken geleden in het middelpunt van een verbale ruzie tussen Chelsea-coach Jose Mourinho en Barcelona-trainer Frank Rijkaard.
nu.nl
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25492376
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Mede dankzij het opruiende gedrag van Mourinho ziet 1 van de beste scheidsrechters van de wereld (imo) zich genoodzaakt te stoppen met fluiten..
[..]

nu.nl
Ach, kom op. Ik begrijp het best als je die man niet mag, maar hem de schuld geven van bedreigingen die anderen doen is echt onzin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 12 maart 2005 @ 18:46:20 #249
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_25492442
Frisk is weg .
Eindelijk is die kerel weg .
pi_25492529
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 18:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ach, kom op. Ik begrijp het best als je die man niet mag, maar hem de schuld geven van bedreigingen die anderen doen is echt onzin.
Doe ik dat?
'mede dankzij' is al niet de schuld geven en 'opruiende gedrag' zegt ook niet veel.
Maar je moet 't met me eens zijn dat hij gewoon de hele zaak opgeblazen heeft. Lijkt me sterk als die Chelsea-'supporters' Frisk ook bedreigd hadden als Mourinho niks gezegd had.. Dat is ook niet zo. Mourinho is mede verantwoordelijk voor het negetieve denken over Frisk en indirect dus ook voor de bedreigingen. Dat Frisk ermee stopt is natuurlijk z'n eigen beslissing..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')