Zijn voorganger kon het niet en gearriveerde topspelers willen niet komenquote:Het was knap dat hij destijds enkele spelers naar Porto heeft gehaald die onbekend waren en weinig geld hebben gekost, kopen bij Chelsea kan iedereen.
Figo en Zidane waren gewoon de beste spelers die beschikbaar waren en Ronaldo is Ronaldoquote:Jij denkt dat Real spelers als Figo, Ronaldo e.d. koopt vanwege hun kwaliteiten?
Deco was gisteren anders heel matig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou nou, alsof dat een slechte ploeg was. Zijn aandeel was groot, maar uiteindelijk hebben de spelers dat gedaan. Als je Ricardo Carvalho en Deco hebt, kom je al een heel eind hoor.
ik zeg niet dat dat een slechte ploeg was (nu hebben ze ook weer 2e ronde CL) maar er waren echt wel betere ploegen dan Portoquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou nou, alsof dat een slechte ploeg was. Zijn aandeel was groot, maar uiteindelijk hebben de spelers dat gedaan. Als je Ricardo Carvalho en Deco hebt, kom je al een heel eind hoor.
Ook toen werden ze regelmatig kampioen. Europees presteerden ze minder, maar dat had meer te maken met jeugdigheid.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
En hoeveel succes hadden ze toen?
Welke dragende spelers van het seizoen 2003-2004 speelden al voor Mourinho bij Porto?quote:Ook toen werden ze regelmatig kampioen. Europees presteerden ze minder, maar dat had meer te maken met jeugdigheid.
Sja...leuk om zo even te stoken zoals hij deed, maar een beetje slap dat hij 2 keer hetzelfde deed (barcelona en man utd)..zo'n man kan dan toch wel weer wat beters verzinnenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Mourinho heeft een boete gekregen van de FA
Die vind ik echt zo goed héquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:28 schreef aldostuta het volgende:
Maniche
nu.nlquote:STOCKHOLM - Anders Frisk heeft zijn carrière als scheidsrechter per direct beëindigd. De Zweedse arbiter kwam tot dit besluit, nadat hij en zijn familie diverse malen zijn bedreigd. Frisk stond twee weken geleden in het middelpunt van een verbale ruzie tussen Chelsea-coach Jose Mourinho en Barcelona-trainer Frank Rijkaard.
Ach, kom op. Ik begrijp het best als je die man niet mag, maar hem de schuld geven van bedreigingen die anderen doen is echt onzin.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Mede dankzij het opruiende gedrag van Mourinho ziet 1 van de beste scheidsrechters van de wereld (imo) zich genoodzaakt te stoppen met fluiten..![]()
[..]
nu.nl
Doe ik dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, kom op. Ik begrijp het best als je die man niet mag, maar hem de schuld geven van bedreigingen die anderen doen is echt onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |