quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:32 schreef GinaG het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gebukt, met een rokje aan, gezicht van de camera af gedraaid?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
we kunnen wel wat foto's sturen hoe ze erop moet staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Teleurgesteld dat jij z'n kop niet wil zien. Moet ik je wel gelijk in geven overigensquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er ?
je lijkt op die zanger van keanequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:35 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
ook gelijk even pimpen met mijn cameraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was trouwens een leuke vakantie, rayman!
Het zal wel wederzijds zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat jij z'n kop niet wil zien. Moet ik je wel gelijk in geven overigensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ken ik niet... even opzoeken...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
je lijkt op die zanger van keane
Die ziet er een stuk lekkerder uit moet ik zggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
je lijkt op die zanger van keane
Niks hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er ?
yupquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:38 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
is die middelste dewd de zanger?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die ziet er een stuk lekkerder uit moet ik zggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezien Rayman's sexuele voorkeur denk ik ook dat hij daar geen behoefte aan heeftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het zal wel wederzijds zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
psssssst capibar, ik zou die foto maar even weghalen........straks valt ie nog op jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie slaat je? is het je mammie of pappie?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:35 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
ook gelijk even pimpen met mijn cameraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was trouwens een leuke vakantie, rayman!
of je zusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wie slaat je? is het je mammie of pappie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wie slaat je? is het je mammie of pappie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gezien Rayman's sexuele voorkeur denk ik ook dat hij daar geen behoefte aan heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
psssssst capibar, ik zou die foto maar even weghalen........straks valt ie nog op jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop