Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Zondag 24 oktober zal de band Seether optreden op de Melkweg in Amsterdam. Voordat zij het podium beklimmen zullen zij geïnterviewd worden door FOK! Voor de echte Seether fans: zijn er speciale vragen die jullie beantwoord willen hebben: reageer! We houden jullie op de hoogte!
[ Bericht 0% gewijzigd door Bo81 op 21-10-2004 18:12:40 (toevoeging Posticon) ]
Seether komen uit Zuid-Afrika, als ik het goed begrepen heb, ik zou wel willen weten of er in de muziekscene van dat land nog een duidelijke afsplitsing tussen zwarte en blanke muzikanten is, ook al omdat volgens mij alle Seether-leden blank zijn.
Oh ja, en of de zanger het erg vind om in de schaduw van zijn vriendin, Amy Lee, te opereren of denken ze ervan te kunnen profiteren op publicitair vlak.
The secret of success is sincerity. Once you can fake that you've got it made. Vote for the Dutch Aowe Kino All Time Hot 100: http://www.aowekino.nl/new/page00205.asp
Of hun familie ook rijk is geworden met de uitbuiting van de zwarte medemens aldaar.
THE FUTURE BELONGS TO THE FREE SPIRIT OF THE OUTLAW! [br] Nothing could be more tragic, and more ridiculous, than to live out a whole life in reach of heaven without ever stretching out your arms.
Nou, ik hoor het al, Nederland kent aardige veel grote Seether fans! Dat doet me goed, want ik ga nu naar ze toe. Jullie kunnen mijn review een dezer dagen terug vinden bij Fok!