Vandaar staan ze nu ook derde (vorig jaar tiende geeindigd)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:25 schreef NatteKip het volgende:
Utrecht heeft veel spelers verkocht afglopen zomer maar kijk een snaar de competitie...duzz 1-1
Hij is wel gezellig met Utrecht meegereisd ja...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Poepoog het volgende:
Via via gehoord dat Leo Beenhakker volgend jaar coach wordt
Die is toch ook al zo seniel als een goudvisquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Poepoog het volgende:
Via via gehoord dat Leo Beenhakker volgend jaar coach wordt
4-0 dus over twee helftenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die is toch ook al zo seniel als een goudvis?
Zaragoza wint met 3-0 en 1-0
Ipv dat ze het over de wedstrijd hebben gaan ze het alleen over Leo hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:26 schreef Doekes het volgende:
[..]
Hij is wel gezellig met Utrecht meegereisd ja...
Apart ja, aangezien ze maar 1 keer tegen elkaar spelen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die is toch ook al zo seniel als een goudvis?
Zaragoza wint met 3-0 en 1-0
Pss niet vertellen hij heeft net kaartjes gekocht via via voor het tienluikquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Apart ja, aangezien ze maar 1 keer tegen elkaar spelen...
Tssk, de uefacup is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Apart ja, aangezien ze maar 1 keer tegen elkaar spelen...
Kont in eigen 16 schiet ook niet op denk ik, daar weet Zaragoza wel raad mee....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:29 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zeg kont in eigen 16 en misschien een 1-1 met veel geluk. Maar Utrecht kennende, zal ze aan proberen te vallen en wordt het 3-1, of 2-0...jammer genoeg.
Wel een zware poule by the way...
Ik stem voor iigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:43 schreef Poepoog het volgende:
Misschien weer zo'n doelpunt als toen met Dave met zijn chocolade been
Gewoon Van de Haar op Savio zettenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:47 schreef zjroentje het volgende:
Kansloze missie lijkt me. Savio zal denk ik niet te houden zijn.
Ik heb meer angst voor David Villa.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:47 schreef zjroentje het volgende:
Kansloze missie lijkt me. Savio zal denk ik niet te houden zijn.
Welk been wanneer interesseert me niks, als het de winnende maar isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:44 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik stem voor iig![]()
Neequote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
Wordt de wedstrijd eigenlijk uitgezonden op RTV Utrecht???
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Om 00:10 uur is de samenvatting op Ned. 2...
Speelt AZ niet thuis vanavond ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Het zou toch niet... Ik hoorde trouwens niet zeggen dat ze een samenvatting van AZ zouden gaan uitzenden dus dit keer hebben we zelfs nog geluk
Dat verklaart het ontbreken van een samenvattingquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ speelt volgende week pas.
Tuurlijk is dat veel meer waard dan bv de Uefacup winst van Feyenoordquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
een zege zou de beste prestatie van een Nederlandse club sinds jaren zijn!
Tja... Als Utrecht vandaag wint is dat denk ik meer een combinatie van geluk en de vorm van de dag. Want Voetbal is nu eenmaal Voetbal en het is zeker niet zo dat één winst meteen dé prestatie van de afgelopen jaren zal worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, die komt er een beetje in de buurt, maar daar lagen de verhoudingen toch anders hoor.
Zaragoza de betere ploeg, maar geen grote problemen tot dusver.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:40 schreef Nyluzzz het volgende:
Gaat het goed met Utrecht? Lijkt me wel![]()
o nee, nog een kwartierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:16 schreef The_Hives het volgende:
staan ze nog veel onder druk?
iig nog 0-0 bijna tijd dus
Werklust en mentaliteit gekoppeld aan klassequote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
Dat gaat opeens wel erg snel.
edit door golfer: nog 1 zo'n opmerking en je kunt vertrekken.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2-0
Tjah, het was wel te verwachten. De hoop was gelijk spel bij de meeste Utreggers. Thuis moet je 2x winnen, en dan beetje geluk hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
Dat gaat opeens wel erg snel.
Tijd voor je medicijnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:26 schreef thaduck het volgende:
edit
Pff hou toch op zeg.. Altijd die achterlijke gladiolen die in topics van andere clubs gaan zitten gallen. Doe ik toch ook niet? Als ik bij andere ploeg post dan is dat 99,9999% van de keren positief..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
edit door golfer: nog 1 zo'n opmerking en je kunt vertrekken.
Moe je ff hierkomen, krijg je van mij een medicijn....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tijd voor je medicijnen.
Lees de FAQ van voetbal even over het deel ziektes toewensenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:31 schreef thaduck het volgende:
Ik blijf achter me opmerking staan.. En ik begrijp andere dingen dankzij jouw edit nu ook beter..
Man man man, stel je toch niet aanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees de FAQ van voetbal even over het deel ziektes toewensen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Man man man, stel je toch niet aan![]()
Als Arsenal speelt kan ik moeilijk voor de Nederlandse ploeg zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:34 schreef Chadi het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je tijdens internationale wedstrijden niet voor een Nederlandse club bent .
geweldig resultaat iid. Europa is in shock van deze prestatie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:37 schreef thaduck het volgende:
Zow. 2-0 helaas.
Maar ben niet ontevreden
En jij krijgt je *piep* wat je verdient...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
Iedere club krijgt de verslaggever die het verdient.
Ach, Utreg heb zich 75 minuten goed geweerd tegen een ontzettend sterke en machtige ploeg. Waarom zou je dan niet positief kijken, liever dat het zo gaat dan afgelopen zondag hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef pfaf het volgende:
Positivisme na een 2-0 nederlaag?
Realisme heet dat. Als je lang stand houdt tegen een ploeg die gewoon een maatje te groot is en de schade beperkt weet te houden heb je het niet slecht gedaan. Kunnen mensen wel cynisch gaan reageren en lacherig doen maar dat toont alleen maar het gebrek aan inzicht in de gedachte van die positieve reacties.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:00 schreef pfaf het volgende:
Positivisme na een 2-0 nederlaag?
Dit slaat dan vooral op de Cl-avondenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:34 schreef Chadi het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat je tijdens internationale wedstrijden niet voor een Nederlandse club bent .
Zaragoza is geen kleintje hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verschil: de subtop in Nederland en de middenmoot in Spanje. Wat de invloed van geld al niet is, jammer.
Geweldig inhoudelijke reactiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
geweldig resultaat iid. Europa is in shock van deze prestatie.
In principe hopen we dat niet, omdat we dan minder punten krijgen voor volgend jaar voor CL en EUFAquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet rouwig om dat die utreggers verliezen, net zomin als dat utreggers er rouwig om zijn als ajax verliest
Als je uit tegen een ploeg als Zaragoza vol op de aanval gaat spelen, word je weggecounterd, dat hebben we de afgelopen jaren wel geleerd tegen ploegen als Auxerre, Parma en Legia Warschau....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:08 schreef pfaf het volgende:
Maar als je van te voren kon tekenen voor een 2-0 zou je dat toch ook niet doen? Je voetbalt toch om te winnen?
dat lijkt me inderdaad de juiste instellingquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:08 schreef pfaf het volgende:
Maar als je van te voren kon tekenen voor een 2-0 zou je dat toch ook niet doen? Je voetbalt toch om te winnen?
Wat hij zegt...als je je normale spel gespeeld had, was je met 5-1 het veld afgestapt, een fatsoenlijk doelsaldo kan je wellicht nog wat opleveren...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je uit tegen een ploeg als Zaragoza vol op de aanval gaat spelen, word je weggecounterd, dat hebben we de afgelopen jaren wel geleerd tegen ploegen als Auxerre, Parma en Legia Warschau....
Het verschil in kwaliteit tussen beide clubs is ZO groot, dat ik inderdaad niet ontevreden ben met die 2-0.... we moeten het toch hebben van beide thuiswedstrijden in de poule...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:41 schreef pfaf het volgende:
Dat begrijp ik ook wel. En ik begrijp ook zeker wel dat je niet blind naar voor moet stormen bij Zaragoza uit, maar ik vind het gewoon vreemd en een Belgische instelling dat je na een 2-0 nederlaag terugkijkt en blij bent dat je niet bent ingemaakt. Tuurlijk heb je vrij lang stand gehouden, maar ik voetbal liever met de instelling dat je deze wedstrijd óók kan winnen ( vooral als Nederlandse reuzendoder )
OK. Dan laten we het hier bij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit tussen beide clubs is ZO groot, dat ik inderdaad niet ontevreden ben met die 2-0.... we moeten het toch hebben van beide thuiswedstrijden in de poule...
Zonde dat je gelijk kreeg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb meer angst voor David Villa.
Yep, voor deze keer had ik best geen gelijk willen hebben...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zonde dat je gelijk kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |