Dit zijn inderdaad legitimatie-zendingen. Als je op de achterkant kijkt zie je het adres van de afzender. Dit is meestal uit leeuwarden wat betekent dat het giropassen van de Postbank zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat ik ook veel merk is dat ik van die "dagzendingen:" of zo krijg. Tis een legitimatie zending maar dan gewoon van de TPGWeet iemand wat het is. Tis een brief , die wat dikker is door vulling ofzo....
Wees blij dat banken als Postbank en Rabobank deze service hebben. Dit levert voor de TPG heeel veel geld op. En dus voor jou...quote:Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef sannydude het volgende:
Ik haat die passenKunnen die mensen dat niet gewoon zelf bij de bank ophalen ofzo. Kracht van de postbank
![]()
![]()
Flikker op met die rommel en laat die mensen iets doen voor hun pasje.
Naam zegt 't al...quote:Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef sannydude het volgende:
Ik haat die passenKunnen die mensen dat niet gewoon zelf bij de bank ophalen ofzo. Kracht van de postbank
![]()
![]()
Flikker op met die rommel en laat die mensen iets doen voor hun pasje.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Werken In Teams! Breek me de bek niet open. Afschuiven in teams is het. De teamcoach laat alles waarvoor hij geen oplossing heeft "aan het team over"....
Stemde je tegen dan werd er op je ingepraat, zodat je bij de 2e stemming voor zou zijn. Na een tweede negatieve draagvlakmeting werd WIT alsnog doorgevoerd.
Het is net de Oekraine, er wordt gedaan alsof alles heel democratisch verloopt,
maar ondertussen weet iedereen wel beter. Zeg dan gewoon "We gaan WIT invoeren", maar doe dan niet net alsof de medewerkers nog iets in te brengen hebben. Dat is zo schijnheilig.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:44 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Het is net de Oekraine, er wordt gedaan alsof alles heel democratisch verloopt.
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag weer een mooie stunt. Komt er een man naar buiten die zich bij mij beklaagd dat ik niet netjes over z'n tuinpad ben gelopen. Op zich een begrijpelijke klacht als ik bijv. door planten of struiken was heengestampt. Maar die waren in deze tuin niet te bekennen. De hele tuin lag vol met grind en het pad was een soort zebra van langwerpige stenen. En net zoals je bij een zebra niet alleen op het wit loopt (tenzij je een dwangneurose hebt) zo had ik kennelijk het grind in zijn tuin beroerd. En nu stond er dus een voetafdruk in zijn grind, en dat vond meneer heel erg, want nu moest hij het grind gaan harken. Om eventuele vooroordelen bij voorbaat weg te nemen, dit was geen gepensioneerde bejaarde met teveel vrije tijd, maar een jonge knul van ongeveer 30.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Carport het volgende:
En dan nog een leuke mededeling:
Zaterdag 18 december komt er een mailing van AH, juist ja, op de drukste zaterdag van het jaar!
hoezo "achter de post moet zetten"quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker dan wij zullen dan ook wel die HAH krijgen. Ik vrees trouwens dat in het nieuwe jaar nog vaker HAH op zaterdag gaat komen. Ik heb zo'n hekel aan HAH zeker als je het achter de post moet zetten. Hoewel het kost meer tijd dus krijg je ook weer meer betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |