abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23673436
Het werken in teams hebben wij eigenlijk zelf al uitgevonden voor dat het er was. Werken in een ploeg met leeftijdsgenoten is toch wel fijn maar dwangmatig met die oude doordeweekse krachten is niet leuk nee.
pi_23675270
Werken In Teams! Breek me de bek niet open. Afschuiven in teams is het. De teamcoach laat alles waarvoor hij geen oplossing heeft "aan het team over" en ook de teamleden onderling verschuilen zich achter "dat is niet mijn regeltaak." En dan de invoering van WIT, met die idiote draagvlakmeting. Je kon voor of tegen stemmen. Stemde je tegen dan werd er op je ingepraat, zodat je bij de 2e stemming voor zou zijn. Na een tweede negatieve draagvlakmeting werd WIT alsnog doorgevoerd. Het is net de Oekraine, er wordt gedaan alsof alles heel democratisch verloopt, maar ondertussen weet iedereen wel beter. Zeg dan gewoon "We gaan WIT invoeren", maar doe dan niet net alsof de medewerkers nog iets in te brengen hebben. Dat is zo schijnheilig.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23676216
Mochten jullie stemmen?
Bij ons was het zo "Vanaf die en die datum gaan we werken in teams" Er werd verteld wat de gevolgen waren en wat er anders ging, maar stemmen mochten we niet.

Overigens ben ik van mening dat werken per vestiging of kantoor veel beter werkt dan werken in teams. Maargoed, om daar nou over in discussie te gaan met mijn leidinggevenden.... het antwoord wat er uit komt weet ik toch al.
pi_23687892
Het ene team werkt ook beter dan het andere team. Met de zaterdagwerkers in mijn team was het prima. Nooit gezeik of gezeur, alleen met de meeste vaste medewerkers in het team was het drama, constant gedram over niks en gescheld op alles en dan nog als eerste de straat op gaan en weer vroeg in huis. En allemaal te beroerd om eens een keer iemand te helpen (Een collega uitgezonderd, met wie ik uitstekend overweg kon). Ik heb regelmatig jaloers om de hoek gekeken naar een ander team waar ze wel collegiaal konden werken en waar wel een goede sfeer hing.
A mind with a heart of it's own
pi_23688158
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Wat ik ook veel merk is dat ik van die "dagzendingen:" of zo krijg. Tis een legitimatie zending maar dan gewoon van de TPG Weet iemand wat het is. Tis een brief , die wat dikker is door vulling ofzo....
Dit zijn inderdaad legitimatie-zendingen. Als je op de achterkant kijkt zie je het adres van de afzender. Dit is meestal uit leeuwarden wat betekent dat het giropassen van de Postbank zijn.
pi_23688302
Ik haat die passen Kunnen die mensen dat niet gewoon zelf bij de bank ophalen ofzo. Kracht van de postbank Flikker op met die rommel en laat die mensen iets doen voor hun pasje.
pi_23688412
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in een TPG-busje reed op een vroege zaterdagmorgen en daar rustig mee 50 km/uur langs het kanaal reed. Komt er op een gegeven moment iemand van de parkeerplaats van de Praxis afrijden, zo de weg op! Hij snijdt me dus af en ik moet VOL op de rem. Ik was me helemaal lam geschrokken en ik keek die man in die auto aan of ie helemaal gek is geworden! ( bekende blik )

Kom ik 2 uurtjes later weer terug op kantoor, komt mijn leidinggevende naar me toe. Ja Henkie, we hebben net een klacht gehad dat jij met je auto kei hard langs het kanaal reed en dat je daar iemand hebt afgesneden en dat je daarna nog eens je middelvinger naar hem op stak!

Nou ik werd me toen een partij kwaad! Ik stond erop om die man terug te bellen en hem eens goed de waarheid te vertellen! Dat was helaas niet mogelijk omdat die man via klantenservice had gebeld, maar gelukkig geloofde mijn baas mij, dus het had verder ook geen gevolgen.

Maar je vraagt je toch af waarom iemand in staat is om helemaal naar de TPG te bellen en dan zo'n onzin-verhaal af te steken... BAHBAH
pi_23688461
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef sannydude het volgende:
Ik haat die passen Kunnen die mensen dat niet gewoon zelf bij de bank ophalen ofzo. Kracht van de postbank Flikker op met die rommel en laat die mensen iets doen voor hun pasje.
Wees blij dat banken als Postbank en Rabobank deze service hebben. Dit levert voor de TPG heeel veel geld op. En dus voor jou...
  woensdag 1 december 2004 @ 10:12:55 #209
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_23688596
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef sannydude het volgende:
Naam zegt 't al...
  woensdag 1 december 2004 @ 15:44:39 #210
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23695531
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Werken In Teams! Breek me de bek niet open. Afschuiven in teams is het. De teamcoach laat alles waarvoor hij geen oplossing heeft "aan het team over"....
Stemde je tegen dan werd er op je ingepraat, zodat je bij de 2e stemming voor zou zijn. Na een tweede negatieve draagvlakmeting werd WIT alsnog doorgevoerd.
Het is net de Oekraine, er wordt gedaan alsof alles heel democratisch verloopt,
maar ondertussen weet iedereen wel beter. Zeg dan gewoon "We gaan WIT invoeren", maar doe dan niet net alsof de medewerkers nog iets in te brengen hebben. Dat is zo schijnheilig.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_23695656
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:44 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]
Het is net de Oekraine, er wordt gedaan alsof alles heel democratisch verloopt.
[..]
pi_23741198
Vandaag weer een mooie stunt. Komt er een man naar buiten die zich bij mij beklaagd dat ik niet netjes over z'n tuinpad ben gelopen. Op zich een begrijpelijke klacht als ik bijv. door planten of struiken was heengestampt. Maar die waren in deze tuin niet te bekennen. De hele tuin lag vol met grind en het pad was een soort zebra van langwerpige stenen. En net zoals je bij een zebra niet alleen op het wit loopt (tenzij je een dwangneurose hebt) zo had ik kennelijk het grind in zijn tuin beroerd. En nu stond er dus een voetafdruk in zijn grind, en dat vond meneer heel erg, want nu moest hij het grind gaan harken. Om eventuele vooroordelen bij voorbaat weg te nemen, dit was geen gepensioneerde bejaarde met teveel vrije tijd, maar een jonge knul van ongeveer 30.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23742591
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag weer een mooie stunt. Komt er een man naar buiten die zich bij mij beklaagd dat ik niet netjes over z'n tuinpad ben gelopen. Op zich een begrijpelijke klacht als ik bijv. door planten of struiken was heengestampt. Maar die waren in deze tuin niet te bekennen. De hele tuin lag vol met grind en het pad was een soort zebra van langwerpige stenen. En net zoals je bij een zebra niet alleen op het wit loopt (tenzij je een dwangneurose hebt) zo had ik kennelijk het grind in zijn tuin beroerd. En nu stond er dus een voetafdruk in zijn grind, en dat vond meneer heel erg, want nu moest hij het grind gaan harken. Om eventuele vooroordelen bij voorbaat weg te nemen, dit was geen gepensioneerde bejaarde met teveel vrije tijd, maar een jonge knul van ongeveer 30.

Grasvelden en Grindpaden werden mij in de opleiding al als verkorte weg aangewezen. Me collega die met me mee liep ging me zelfs voor
pi_23742802
Was vandaag erg druk hier bij ons. Hadden iets van de rabobank en dat was zowat HAH verder postcodeloterij ofzo ook zowat HAH. En verder best veel grote stukken dus veel tijd om ertussen te zetten met Sammy V.
pi_23743865
We hadden voor het eerst sinds weken eens geen HaH, maar wat denk je? Juist, ook hier die gvdse Postcodeloterij-zooi waardoor we elke huis langs moesten....
pi_23744404
Hoop dat het morgen dan rustig is
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:43:38 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23744741
Zaterdag is de drukste dag van de week, hoorde ik onze afdelingshoofd vorige week, zeggen. Dus denk niet dat het morgen rustig is.
A.M.A.B
pi_23744977
Vandaag ook gewerkt. Ik ben wat eerder er naar toe gegaan, omdat ik toch vrij was. Gelukkig maar, want toen ik onderweg was naar kantoor belde mn teamcoach al op, of ik gelijk door kon naar een bepaalde straat. Daar was een collega die ik kon helpen en dat hij mij belde scheelde ongeveer een kwartier fietsen. Bij haar aangekomen geholpen en samen naar kantoor gefietst. Daar aangekomen moesten we nog 3 wijken wegbrengen. Beetje haasten was het wel, want het was inmiddels twee uur. Ook hier hadden we 2-3 stuks HAH (afhankelijk van welke wijk ik liep) en ook de mailing van de PostcodeLoterij. Lekker druk dagje dus. Aan het einde van de wijken nog gebeld door een collega die in tijdnood kwam met de haalrit. Daar nog even snel naar toegegaan en daarna wat nagedronken op kantoor. Vandaag vijf verschillende grote wijken in vijf uur gelopen. Toch netjes...

En dan nog een leuke mededeling:
Zaterdag 18 december komt er een mailing van AH, juist ja, op de drukste zaterdag van het jaar!
pi_23746995
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Carport het volgende:
En dan nog een leuke mededeling:
Zaterdag 18 december komt er een mailing van AH, juist ja, op de drukste zaterdag van het jaar!

Gelukkig hebben wij die hier niet. Omdat er geen AH is hier .
Maar ik hoop dat et morgen idd rustig is. Heb al een wijk met heel veel post en dus heel veel binnen werk. Gelukkig wel hulp maar goed. Zoals elke keer lijkt het of er nooit een einde aan komt
pi_23747211
Lekker dan wij zullen dan ook wel die HAH krijgen. Ik vrees trouwens dat in het nieuwe jaar nog vaker HAH op zaterdag gaat komen. Ik heb zo'n hekel aan HAH zeker als je het achter de post moet zetten. Hoewel het kost meer tijd dus krijg je ook weer meer betaald
pi_23747746
Ja, je krijgt er wel meer voor betaald inderdaad. Ik hoop wel dat de HAH die we meekrijgen een beetje van die stevige dingen zijn. Van die flutblaadjes van de Domino wordt je helemaal gek. Die moet je drie keer door een bus proppen en dan nog is het gevouwen. Nee, geef mij maar een wat dikkere HAH die je gewoon normaal kan bestellen.
pi_23750820
Dan wordt het maar eens tijd voor een nieuwe baan. K wordt het ondertussen wel een beetje zat. HaH op zaterdag Verder hoop gezeur om geld wat ik de hele tijd maar niet uitbetaald krijg Kerstpakket halen en meteen daarna ontslag indienen Naja je krijgt niet slecht betaald, tenzij je dus niet alles krijgt Morgen vast weer gesprek daarover met groepsleider. Zegt de hele tijd dat we zo goed zijn omdat wij als enige van het kantoor in teams werken en verder zijn we een voorbeeld, toch jammer dat we er dan niet beter voor betaald krijgen Eerst maar gewoon normaal salaris, dit mag gewoon niet hoor
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:21:41 #223
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23757159
HaH op zaterdag gaat standaard worden op zaterdag, let maar op.
A.M.A.B
pi_23757593
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker dan wij zullen dan ook wel die HAH krijgen. Ik vrees trouwens dat in het nieuwe jaar nog vaker HAH op zaterdag gaat komen. Ik heb zo'n hekel aan HAH zeker als je het achter de post moet zetten. Hoewel het kost meer tijd dus krijg je ook weer meer betaald
hoezo "achter de post moet zetten" HAH achter de hand is geen slechte methode, ofzo... Hier in Assen is het de standaard... al jaren.

Ik geloof trouwens dat we daar slechts een extra verlofuur per wijk voor krijgen... voor de HAH op zaterdag.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23757620
Ik heb vrijdag 17 december een feest, maar de volgende dag ga ik gewoon werken.

Brak werken op de drukste dag van het jaar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')