abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:26:13 #251
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_23900142
Werk nu sinds een paar weken weer bij de post, heb het wel gemist zeg, heb hier veeeel meer plecier in dan dat bagger kantoor baantje dat ik had.
tvp
pi_23900379
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:26 schreef Elusive het volgende:
Werk nu sinds een paar weken weer bij de post, heb het wel gemist zeg, heb hier veeeel meer plecier in dan dat bagger kantoor baantje dat ik had.
tvp
Wat vind jij zo leuk aan het werken bij de post dan? Ik wil er eigenlijk juist weg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:40:37 #253
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23900389
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

belachelijk...
Hoezo?

Ik ben volgende week vrij.
A.M.A.B
pi_23901665
De kerstdrukte is begonnen

Op naar de kerstborrel
pi_23903465
Ook bij ons was het vandaag al lekker druk. De kerstkaartjes vielen nog wel mee, maar er was wel een hoop dik en dun. Totaal voor mijn twee middagwijkjes: Zes blauwe en 4 rode bakken. Maar volgende week de echte klapper op zaterdag: Naast alle kerstpost ook nog HAH. Mag er nu wel tussengezet gelukkig. Vandaag was ik omstreeks 16.00 uur klaar, maar ik vrees dat het volgende week toch wel weer richting 5-en gaat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23903557
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
De kerstdrukte is begonnen

Op naar de kerstborrel
Leuk, de kerstborrel! Maar ik ga mij dit jaar toch een beetje matigen, denk ik. Vorig jaar was ik zo bezopen dat ik nauwelijks nog naar huis kon fietsen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:10:53 #257
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23905075
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
belachelijk...
Tsja... was even "onder de wapenen" om het zo te zeggen... afzetting langs de route van de stoet in Delft
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_23908542
Zijn vandaag om 7 uur begonnen.. ware om 1 uur op de plaats van bestemming, en toe nog 2 wijken lopen.. hoezo latertje
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 12 december 2004 @ 00:48:10 #259
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_23911095
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuk, de kerstborrel! Maar ik ga mij dit jaar toch een beetje matigen, denk ik. Vorig jaar was ik zo bezopen dat ik nauwelijks nog naar huis kon fietsen.
Fantastisch, met een hele stoet dronken lui, waarvan iedereen die mooi rode fietstassen heeft en een gedeelte nog bedrijfskleding aan... goed voor het imago!
pi_23913000
Fuck em all, kutklanten!!
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_23917261
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:48 schreef Jaeder het volgende:

[..]

Fantastisch, met een hele stoet dronken lui, waarvan iedereen die mooi rode fietstassen heeft en een gedeelte nog bedrijfskleding aan... goed voor het imago!
Hier was es een kroeg die met kerst na 5 uur altijd vol zat met postbodes allemaalfietsen voor de deur met rode fietstassen. Zie je iedereen echt zo kijken .
pi_23940341
* Showtime meldt

sinds ik bij de TPG op zaterdagen werk heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan hondenbezitters, altijd hetzelfde gezeik met dat gegrom en geblaf van zo een rottweiler, ja maar hij doet niks hoor
Viper 4 life
pi_23941954
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:35 schreef Showtime het volgende:
* Showtime meldt
ja maar hij doet niks hoor
Ja dat hoor je altijd maar als ze buiten zijn is het altijd de postbode waar die als eerste heen loopt.
pi_23942971
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:35 schreef Showtime het volgende:
* Showtime meldt

sinds ik bij de TPG op zaterdagen werk heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan hondenbezitters, altijd hetzelfde gezeik met dat gegrom en geblaf van zo een rottweiler, ja maar hij doet niks hoor
'k ben niet bang voor honden... Ook niet als ze blaffend in de tuin staan... Dan zeg ik: "Stel je niet zo aan, schreeuwlelijk"... en dat helpt.

Maar oh wee als het baasje "Hij doet niets hoor!" zegt... Dan moet ik maken dat ik weg kom, omdat het beest me anders in no-time in m'n broek hangt.

Kleine kuthondjes zijn trouwens enger dan grote honden... Kleine kuthondjes zijn namelijk bang voor je... En bange hondjes bijten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23943593
Volgens mij werken er bij de TPG alleen maar mensen met ADHD. Onze postbodes als ze aanbellen om een pakketje af te geven, lukt ze het nooit om iets langer dan 10 seconde te wachten, na 5 seconde zijn ze alweer weg.....Hoe moeilijk is dat voor jullie?? 10 seconde wachten, als het nu keihard zou regenen geef ik ze wel gelijk, maar wij hebben een afdakje en daar sta je dus gewoon droog...

En het ergste, als ik dan na 15 seconde aan kom, lopen ze tegen mij te zeiken, wees blij dat ik de bel gehoord had als ik boven bezig ben. Anders had je het weer mee terug moeten nemen naar het postkantoor, nog meer werk voor je
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 13 december 2004 @ 16:19:04 #266
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23944087
zeg.... jij klinkt niet als een klagende postbode... ga jij eens snel naar het klaagbaak topic waar je mag klagen over de post... kutklant
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_23944258
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef existenz het volgende:
Anders had je het weer mee terug moeten nemen naar het postkantoor, nog meer werk voor je
Dat denk jij alleen het mee terug nemen is meer werk. De rest van de afhandeling doet me collega. Het is eerder voor jou meer werk jij mag namelijk de volgende dag naar het postkantoor hem afhelen .
pi_23944772
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:25 schreef nexcro het volgende:

[..]

Dat denk jij alleen het mee terug nemen is meer werk. De rest van de afhandeling doet me collega. Het is eerder voor jou meer werk jij mag namelijk de volgende dag naar het postkantoor hem afhelen .
Dat mag ik toch al, omdat ze voor 70% vd pakketjes meteen een briefje in de brievenbus duwen, zonder ook maar aangebeld te hebben. Dus zoveel extra werk is dat niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 13 december 2004 @ 16:53:46 #269
66485 Muis_84
Niet voor 1 gat te vangen...
pi_23944878
Heerlijke, volgende week mijn ontslagbrief afgeven! vanaf 1 februari postbode af!
Wat ik nu ga doen op zaterdag weet ik nog niet maar ik zal blij zijn als ik er eindelijk weg ben. Volgende week lekker drukste zaterdag van het jaar, lekker HAH van de AH erbij. Geen kerstontbijt en het kerstpakket zal gezien de steeds kleiner wordende formaten dit jaar wel in je binnenzak passen. TPG-Post ADIEU! En vooral kutklanten : krijg allemaal de scheit maar! :>
Vind ik dan...
pi_23945903
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat mag ik toch al, omdat ze voor 70% vd pakketjes meteen een briefje in de brievenbus duwen, zonder ook maar aangebeld te hebben. Dus zoveel extra werk is dat niet
En hoe kom je aan die cijfers?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23946665
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb goede herinneringen aan de kerstborrel

Vorig jaar was er ook een collega van me die iets te diep in het glaasje had gekeken. Hij is 1x op zijn bek gegaan toen hij naar huis fietste en een posttas kwijtgeraakt. En dat alles in zijn postkleding. Goede reclame voor de post
pi_23947124
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En hoe kom je aan die cijfers?
Da's niet zo moeilijk als ik gewoon in de woonkamer op de bank zit en iemand iets in de brievenbus zie douwen en vervolgens een briefje aantref dat er geen gehoor was. Tja dat is er idd niet, als er niet wordt aangebeld!
  maandag 13 december 2004 @ 22:39:00 #273
66485 Muis_84
pi_23954853
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef existenz het volgende:

[..]

Da's niet zo moeilijk als ik gewoon in de woonkamer op de bank zit en iemand iets in de brievenbus zie douwen en vervolgens een briefje aantref dat er geen gehoor was. Tja dat is er idd niet, als er niet wordt aangebeld!
Shit he ben jij 70% van de bevolking. Blij dat ik dan niet bij jou post loop! Dan red ik het met 20 nabrengzakjes nog niet
Vind ik dan...
pi_23956709
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:39 schreef Muis_84 het volgende:

[..]

Shit he ben jij 70% van de bevolking. Blij dat ik dan niet bij jou post loop! Dan red ik het met 20 nabrengzakjes nog niet
Ik bestel redelijk veel dvds en via internet, daardoor komen er nog al veel pakketjes binnen. Daarnaast is ons huisadres ook het postadres van een aantal stichtingen. Wij ontvangen dus idd redelijk veel pakketten.
pi_23956763
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef existenz het volgende:

[..]

Jeej...

wat een boel tekst om te zeggen dat je uit je nek lult...
pi_23957004
Vandaag is officieel de KNJ-periode begonnen. Morgen zal de eerste 'echte' zware dag zijn.

Het zal ongetwijfeld weer een chaotisch zooitje worden met een hoop stress (bij de leidinggevenden), maar ik vind het ook altijd wel gezellig die weken voor kerst .
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:01:26 #277
66485 Muis_84
pi_23971598
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag is officieel de KNJ-periode begonnen. Morgen zal de eerste 'echte' zware dag zijn.

Het zal ongetwijfeld weer een chaotisch zooitje worden met een hoop stress (bij de leidinggevenden), maar ik vind het ook altijd wel gezellig die weken voor kerst .
Ik kijk al uit naar zaterdag met het HAH. Mafkezen
Vind ik dan...
pi_23971822
ik werk sinds kort ook bij de TPG, gelukkig niks te klagen.. mijn baan is.... postcodes intypen!! bij VCP op sorteercentrum amsterdam, beetje postcodes intypen van briefen die de sorteermachine niet goed kon lezen. ongelooflijk saai, maar verdient wel lekker
pi_23977721
Zaterdag wordt een dag van de dood. 6 uur beginnen, dan hopelijk een beetje op tijd klaar, want daarna ook nog eens naar innercity de hele nacht doorhalen. Heb daar best wel zin in trouwens
  woensdag 15 december 2004 @ 12:48:03 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23987375
Vandaag eventjes gewerkt vanaf 6.30 tot 12.00. Vond het nog vrij rustig. Vrees dat de echte drukte volgende week gaat komen.

Zaterdag wordt inderdaad de dag van de dood. Vrijdagavond vertyft uit Zwitserland komen en zaterdag weer gewoon werken.
A.M.A.B
pi_23987826
Gelukkig stroomt er een kanaal langs m'n dienst dus van m'n huis aan huis kom ik wel af
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23988991
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:48 schreef Cart_man het volgende:
Vandaag eventjes gewerkt vanaf 6.30 tot 12.00. Vond het nog vrij rustig. Vrees dat de echte drukte volgende week gaat komen.

Zaterdag wordt inderdaad de dag van de dood. Vrijdagavond vertyft uit Zwitserland komen en zaterdag weer gewoon werken.
Kom je van wintersportvakantie? Zeggen dat je je been gebroken hebt
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef mark_03 het volgende:
Gelukkig stroomt er een kanaal langs m'n dienst dus van m'n huis aan huis kom ik wel af
Breng nou geen mensen op ideeën.

Komende tijd mag ik ook in de winkel helpen ivm de kerstdrukte. Mensen kunnen daar komen als ze hun pakje willen ophalen, (zakelijke) post afgeven en postzegels willen kopen. Op zich wel relaxt. Iedereen op de werkvloer aan het stressen en klagen over de kou

Komende zaterdag hebben we hier om 7 uur kerstontbijt met het kantoor en daarna gaat iedereen helpen ingooien en samenvoegen. Dus op zich moet het wel te doen zijn denk ik. Aan het einde van de dag zal ik wel behoorlijk moe zijn, maar gewoon doorgaan zaterdagavond!
  woensdag 15 december 2004 @ 13:59:57 #283
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23989046
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef Carport het volgende:

[..]

Kom je van wintersportvakantie? Zeggen dat je je been gebroken hebt
[..]

Breng nou geen mensen op ideeën.
Komende tijd mag ik ook in de winkel helpen ivm de kerstdrukte. Mensen kunnen daar komen als ze hun pakje willen ophalen, (zakelijke) post afgeven en postzegels kopen. Op zich wel relaxt. Iedereen op de werkvloer aan het stressen en klagen over de kou

Komende zaterdag hebben we hier om 7 uur kerstontbijt met het kantoor en daarna gaat iedereen helpen ingooien en samenvoegen. Dus op zich moet het wel te doen zijn denk ik. Aan het einde van de dag zal ik wel behoorlijk moe zijn, maar gewoon doorgaan zaterdagavond!
Nee, fussball. De tyfus geslagen door het tuig moet ik dus zeggen.

Wij hebben geen kerstontbijt...bezuinigingen.
A.M.A.B
pi_23989078
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, fussball. De tyfus geslagen door het tuig moet ik dus zeggen.

Wij hebben geen kerstontbijt...bezuinigingen.
Vragen of ze flink willen inhakken op je enkel
pi_23989203
Is er komende zaterdag HAH?

Zijn ze gek geworden bij de post ofzo.

Mijn rug wat doe je
pi_23989346
Ja, Albert Heijn.
Ik ga zo ff naar de post en als het goed is, is de HAH voor zaterdag vandaag aangekomen. Ik hoop dat het wat stevige dingen zijn, niet van die flutblaadjes die scheuren als je het alleen al beetpakt
pi_23989374
Ik twijfel nog of ik ff tijdelijk ga helpen bij de tpg. Maak bij mijn nieuwe baan te weinig uren. En mijn oude baas zei tegen mij dat ik zo kan beginnen.... maar ik denk er nog over na :p
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23989434

brrr, max 6 graden..
pi_23989531
Dat gaat zaterdag the hell worden. HAH, veel post en kut weer

Oh wat ik hou van de post

Ik moet straks nog werken bij post dus ga ook ff kijken of de HAH er al is.
pi_23990329
In Almere hebben we afgelopen zaterdag al het kerstonbijtje gehad, lading crossaints, verse broodjes, eieren, fruit en beleg. Oude tijden herleefde toen de kantine nog op zaterdag open was.

Huis aan huis aanstaande zaterdag, altijd leuk om de reacties van sommige collega's te zien die zich vergeten waren ziek te melden.
Viper 4 life
pi_23990514
Oh ja... kerstontbijt...

Da's dus HAH, veel post, kutweer en allemaal vrolijke (ahum) gezichtjes aan de ontbijttafel
pi_23990550
Wij hebben nooit een kerstontbijt

Maar wel een kerstborrel
pi_23991603
Carport > hoe kun je in hemelsnaam ontevreden zijn met 6 graden . Tis al twee weken lang elke dag tegen het vriespunt..... en dat heb ik trouwens liever dan 6 graden en regen .

Zaterdag inderdaad HaH van de Albert Heijn, maar je hoort mij niet klagen. Vandaag namelijk 358 van die 'Op Niveau'-dingen gehad in mijn wijk . Hopelijk weten jullie wat ik bedoel want beter dan 'van die doosjes' kan ik het niet uitleggen .

Was trouwens al voor de 3e week op rij dat ik die had . Eerst in code 41 (daar zat ik twee weken terug toevallig in), toen in 43 (vorige week), en nu was ik weer de klos in code 47 .
pi_23991663
Bij mij zit lekker geen AH dus geen HAH , maar wel f*cking veel post
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_23991749
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wij hebben nooit een kerstontbijt

Maar wel een kerstborrel
Ik denk dat kerstontbijt hier aanzienlijk goedkoper is dan een kerstborrel...
  woensdag 15 december 2004 @ 17:11:50 #296
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23993090
wij hebben altijd een kerstontbijt... maar weet niet of dat al geweest is.. heb vrijdagavond dus kerstdiner van vakgroep op uni, gelukkig kan ik met iemand meerijden terug naar huis.. dan kan ik toch zaterdag moe en met een houten kop aan komen kakken.
pi_23995552
Zaterdag idd een hel.. ik hoop dat ik niet weer 2 wijken heb...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_23996966
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Carport > hoe kun je in hemelsnaam ontevreden zijn met 6 graden . Tis al twee weken lang elke dag tegen het vriespunt..... en dat heb ik trouwens liever dan 6 graden en regen .
Ik moet toch wat te zeuren hebben
Maar je hebt gelijk, 6 graden is op zich best te doen. Storm en regen zijn veel irritanter.
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik denk dat kerstontbijt hier aanzienlijk goedkoper is dan een kerstborrel...
Ik kan me nog goed de opmerking van de VM herinneren bij een avondje uit met de post:
"Jongens, we moeten nog beginnen met het diner, maar ik ben nu al door m'n budget heen."
We gingen daarvoor bowlen en we hadden al behoorlijk doorgedronken

HAH van zaterdag heb ik nog niet zien liggen, even wachten tot morgen dan maar.
pi_24001807
krijgen we eigenlijk nog een kerstpakket?
pi_24001884
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:26 schreef sannydude het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een kerstpakket?
Wij vrijdag!

Maar zal wel weer niet veel soeps zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')