Wat vind jij zo leuk aan het werken bij de post dan? Ik wil er eigenlijk juist weg.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:26 schreef Elusive het volgende:
Werk nu sinds een paar weken weer bij de post, heb het wel gemist zeg, heb hier veeeel meer plecier in dan dat bagger kantoor baantje dat ik had.![]()
tvp
Leuk, de kerstborrel! Maar ik ga mij dit jaar toch een beetje matigen, denk ik. Vorig jaar was ik zo bezopen dat ik nauwelijks nog naar huis kon fietsen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
De kerstdrukte is begonnen
Op naar de kerstborrel
Tsja... was even "onder de wapenen" om het zo te zeggen... afzetting langs de route van de stoet in Delftquote:
Fantastisch, met een hele stoet dronken lui, waarvan iedereen die mooi rode fietstassen heeft en een gedeelte nog bedrijfskleding aan... goed voor het imago!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuk, de kerstborrel! Maar ik ga mij dit jaar toch een beetje matigen, denk ik. Vorig jaar was ik zo bezopen dat ik nauwelijks nog naar huis kon fietsen.
Hier was es een kroeg die met kerst na 5 uur altijd vol zat met postbodes allemaalfietsen voor de deur met rode fietstassen. Zie je iedereen echt zo kijkenquote:Op zondag 12 december 2004 00:48 schreef Jaeder het volgende:
[..]
Fantastisch, met een hele stoet dronken lui, waarvan iedereen die mooi rode fietstassen heeft en een gedeelte nog bedrijfskleding aan... goed voor het imago!
Ja dat hoor je altijd maar als ze buiten zijn is het altijd de postbode waar die als eerste heen loopt.quote:Op maandag 13 december 2004 13:35 schreef Showtime het volgende:
* Showtime meldt
ja maar hij doet niks hoor
'k ben niet bang voor honden... Ook niet als ze blaffend in de tuin staan... Dan zeg ik: "Stel je niet zo aan, schreeuwlelijk"... en dat helpt.quote:Op maandag 13 december 2004 13:35 schreef Showtime het volgende:
* Showtime meldt
sinds ik bij de TPG op zaterdagen werk heb ik een gruwelijke hekel gekregen aan hondenbezitters, altijd hetzelfde gezeik met dat gegrom en geblaf van zo een rottweiler, ja maar hij doet niks hoor
Dat denk jij alleen het mee terug nemen is meer werk. De rest van de afhandeling doet me collega. Het is eerder voor jou meer werk jij mag namelijk de volgende dag naar het postkantoor hem afhelenquote:Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef existenz het volgende:
Anders had je het weer mee terug moeten nemen naar het postkantoor, nog meer werk voor je
Dat mag ik toch al, omdat ze voor 70% vd pakketjes meteen een briefje in de brievenbus duwen, zonder ook maar aangebeld te hebben. Dus zoveel extra werk is dat nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:25 schreef nexcro het volgende:
[..]
Dat denk jij alleen het mee terug nemen is meer werk. De rest van de afhandeling doet me collega. Het is eerder voor jou meer werk jij mag namelijk de volgende dag naar het postkantoor hem afhelen.
En hoe kom je aan die cijfers?quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch al, omdat ze voor 70% vd pakketjes meteen een briefje in de brievenbus duwen, zonder ook maar aangebeld te hebben. Dus zoveel extra werk is dat niet![]()
Ik heb goede herinneringen aan de kerstborrelquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Leuk, de kerstborrel! Maar ik ga mij dit jaar toch een beetje matigen, denk ik. Vorig jaar was ik zo bezopen dat ik nauwelijks nog naar huis kon fietsen.
Da's niet zo moeilijk als ik gewoon in de woonkamer op de bank zit en iemand iets in de brievenbus zie douwen en vervolgens een briefje aantref dat er geen gehoor was. Tja dat is er idd niet, als er niet wordt aangebeld!quote:
Shit he ben jij 70% van de bevolking. Blij dat ik dan niet bij jou post loop! Dan red ik het met 20 nabrengzakjes nog nietquote:Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk als ik gewoon in de woonkamer op de bank zit en iemand iets in de brievenbus zie douwen en vervolgens een briefje aantref dat er geen gehoor was. Tja dat is er idd niet, als er niet wordt aangebeld!
Ik bestel redelijk veel dvds en via internet, daardoor komen er nog al veel pakketjes binnen. Daarnaast is ons huisadres ook het postadres van een aantal stichtingen. Wij ontvangen dus idd redelijk veel pakketten.quote:Op maandag 13 december 2004 22:39 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Shit he ben jij 70% van de bevolking. Blij dat ik dan niet bij jou post loop! Dan red ik het met 20 nabrengzakjes nog niet
Jeej...quote:Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk als ik gewoon in de woonkamer op de bank zit en iemand iets in de brievenbus zie douwen en vervolgens een briefje aantref dat er geen gehoor was. Tja dat is er idd niet, als er niet wordt aangebeld!
Ik kijk al uit naar zaterdag met het HAH. Mafkezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag is officieel de KNJ-periode begonnen. Morgen zal de eerste 'echte' zware dag zijn.
Het zal ongetwijfeld weer een chaotisch zooitje worden met een hoop stress (bij de leidinggevenden), maar ik vind het ook altijd wel gezellig die weken voor kerst.
Kom je van wintersportvakantie? Zeggen dat je je been gebroken hebtquote:Op woensdag 15 december 2004 12:48 schreef Cart_man het volgende:
Vandaag eventjes gewerkt vanaf 6.30 tot 12.00. Vond het nog vrij rustig. Vrees dat de echte drukte volgende week gaat komen.
Zaterdag wordt inderdaad de dag van de dood. Vrijdagavond vertyft uit Zwitserland komen en zaterdag weer gewoon werken.
Breng nou geen mensen op ideeën.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef mark_03 het volgende:
Gelukkig stroomt er een kanaal langs m'n dienst dus van m'n huis aan huis kom ik wel af
Nee, fussball. De tyfus geslagen door het tuig moet ik dus zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:57 schreef Carport het volgende:
[..]
Kom je van wintersportvakantie? Zeggen dat je je been gebroken hebt
[..]
Breng nou geen mensen op ideeën.
Komende tijd mag ik ook in de winkel helpen ivm de kerstdrukte. Mensen kunnen daar komen als ze hun pakje willen ophalen, (zakelijke) post afgeven en postzegels kopen. Op zich wel relaxt. Iedereen op de werkvloer aan het stressen en klagen over de kou![]()
Komende zaterdag hebben we hier om 7 uur kerstontbijt met het kantoor en daarna gaat iedereen helpen ingooien en samenvoegen. Dus op zich moet het wel te doen zijn denk ik. Aan het einde van de dag zal ik wel behoorlijk moe zijn, maar gewoon doorgaan zaterdagavond!![]()
Vragen of ze flink willen inhakken op je enkelquote:Op woensdag 15 december 2004 13:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, fussball. De tyfus geslagen door het tuig moet ik dus zeggen.![]()
Wij hebben geen kerstontbijt...bezuinigingen.![]()
Ik denk dat kerstontbijt hier aanzienlijk goedkoper is dan een kerstborrel...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wij hebben nooit een kerstontbijt
Maar wel een kerstborrel
Ik moet toch wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Carport > hoe kun je in hemelsnaam ontevreden zijn met 6 graden. Tis al twee weken lang elke dag tegen het vriespunt..... en dat heb ik trouwens liever dan 6 graden en regen
.
Ik kan me nog goed de opmerking van de VM herinneren bij een avondje uit met de post:quote:Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat kerstontbijt hier aanzienlijk goedkoper is dan een kerstborrel...
Wij vrijdag!quote:Op woensdag 15 december 2004 23:26 schreef sannydude het volgende:
krijgen we eigenlijk nog een kerstpakket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |