Ja die kregen wij ook, van die waterschapsverkiezing brieven. 6 ofzo, waarvan 3 voor mijn vader. Meteen bij oud papier gegooit (sorry postbode).quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig niet hoeven werken vandaag, er zijn binnenkort waterschapsverkiezingen bij ons (ik wist niet eens dat die bestonden), en daar brachten ze gisteren even 2 pallets met stembiljetten voor, wat dus nog boven op de gewone post komt.
3 mensen extra opgeroepen om mee te komen, en daar zat ik dus eens een keer niet bij. Dus toen mijn collega's om 06.00 uit hun bed konden kruipen draaide ik me nog eens om met mijn dronken hoofd en bleef lekker liggen tot een uur of 12.
Mooi is dat, hè?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Vandaag een abnormale dag gehad. Niet te geloven.
Kom rustig aankachelen om 6.20 en zie me toch een zooi containers staan. Blijkt dat de Etos een mailing heeft gestuurd, omdat ze tegenwoordig ook als apotheek aan de slag gaan of zo. 53 (!)containers post plus 8 karren met dagverwerking. Hebben tot 8.45 staan vossen.![]()
De Etos is mij als klant verloren vandaag.
Tja, die groepsleiders bij ons stonden niet vooraan bij het uitdelen van intelligentie.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè?
Dat de groepsleider dan niet even op vrijdagmiddag een paar extra mensen belt voor de vos... Ze weten dan wel al dat die mailing eraan komt, namelijk.
Mwehequote:Op zaterdag 6 november 2004 16:11 schreef Morgil het volgende:
[..]
Ja die kregen wij ook, van die waterschapsverkiezing brieven. 6 ofzo, waarvan 3 voor mijn vader. Meteen bij oud papier gegooit (sorry postbode).
Hoe is het hier eigenlijk mee afgelopen. Nog wat van gehoord? ben eigenlijk best benieuwdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:09 schreef zjroentje het volgende:
Hier heeft een klant een rechtszaak (!!!!) tegen ons aangespannen, omdat zijn post vaker bij de buren kwam.
waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:11 schreef Mrs_Bush het volgende:
Gelukkig... was ik vandaag vrij.Scheelt weer een dag ergernis. "Wil je je fiets daar niet neerzetten!?" Vertelt u mij dan maar eens waar wel!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:02 schreef Jordy-B het volgende:
waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Mrs_Bush het volgende:
Ik erger me de laatste weken ook steeds meer aan mensen die het niet eens over hun lippen kunnen krijgen goedemorgen/middag tegen je te zeggen. Probeer jij klantvriendelijk te zijn, en krijg je zo'n blik van 'hoepel lekker op'. Zeg je dan de volgende keer niks, dan is het ook weer niet goed.![]()
Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.quote:Op zondag 7 november 2004 07:29 schreef dp81 het volgende:
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijn
Ook maar ff in je fotoboek kijkenquote:Op zondag 7 november 2004 11:28 schreef Mrs_Bush het volgende:
[..]
Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.![]()
Helaas hé, ik had ook al gekekenquote:Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ook maar ff in je fotoboek kijken
Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordtquote:Op donderdag 11 november 2004 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja ik kreeg ook een brief daarover. maar niets besteld. Ik hou niet van het circus
Daar zit ik ook over te denken jaquote:Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |