abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:04:48 #61
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_22885642
Heb zaterdag eerst iemand moeten opleiden voor een wijk bij ons in het dorp en zou daarna mijn "eigen" wijk lopen. Ik die jongen dus opgeleid, wil ik mijn eigen wijk lopen. blijken de tassen in een keer pleite. Ik mijn wijk doorgefietst. Wat blijkt, had iemand zich verkeken op het planbord (omdat ons dorp een depot is werken we met bezorgers. En staan de diensten op een rooster op het prikbord). hij dacht dat hij deze wijk moest lopen i.p.v een andere. Heb zijn tassen op mijn fiets geladen. en hem naar het depot gestuurd, zodat hij zijn eigen wijk kon lopen.
Net efkes anges
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:09:01 #62
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_22933272
Morgen weer, hopelijk een beetje goed weer, zoals het nu is bijvoorbeeld... heerlijk hoor!

Vorige week ook weer iets leuks meegemaakt, er zit een chinees restaurant in de wijk waar ik liep en de eigenaren daarvan zijn ouders van iemand die bij mij op het vwo zat. Dus ik kom daar, komt net die moeder naar buiten en ze vraagt of ik nog post heb, ik geef die post en zeg doe maar de groeten aan je dochter, daar heb ik nog bij in de klas gezeten. Nou toen had je het moeten horen, o wat leuk enzo.. eindigde er dus maar mee dat ik mijn naam en telefoonnummer heb opgeschreven en dat ik maar eens koffie moest komen drinken, heel verhaal over wat die dochter nu doet, en dat er nog een andere dochte ook op de TUD studeert.. echt supervriendelijk... en zo goed kende ik die dochter nou ook weer niet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_22946203
Mensen, dit is een klaagbaak. Dus laten we alsjeblieft lekker blijven schelden op al die kloteklanten, en dus geen lieve/grappige/ontroerende verhalen. Ik wil woede en frustratie!!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 11:24:48 #64
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_22950959
Word er vandaag nog bezorgd eigenlijk?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_22954042
Ben net weer terug ... niks meegemaakt... wel veel mensen die niks terug zeggen als je netjes Goeiemorgen zegt ... vind ik altijd erg vervelend...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_22956477
Vorige week begaf mijn bagagedrager het . Mijn opa maar roepen: "Das een prima fiets om post mee te bezorgen."
Ik rij een stoepje af, knalt zo mijn bagagedrager naar achteren, met twee tassen vol post. Gelukkig woont er een vriend van me in die wijk, die mijn fiets even gemaakt had.

Vandaag niet zoveel boeiends. Ik moet altijd voor een postbestelster een wijk ingooien+zetten en ze heeft altijd wat te zeiken op me. Ik maak een fout/ben te laat klaar/maak de bundels te groot, er is altijd wat fout. Vandaag belde ze boos op: ze was twee bundels kwijt.
Wat bleek nou: ik had 1 bundel opgedeeld in drie kleine omdat het anders een te grote bundel was, maar mevrouw had dat niet door en dacht dat ik twee bundels was vergeten . Eerst kijken en dan pas bellen, stomme muts.
pi_22958261
wat meurt die groene, plastic wikkel van de univé...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:39:21 #68
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_22958597
tvptje lachen dit
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_22958949
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Is dat zo? Ik heb er niet aan geroken .
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:16:52 #70
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_22959356
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:02 schreef Foxxy het volgende:
Ik moet altijd voor een postbestelster een wijk ingooien+zetten en ze heeft altijd wat te zeiken op me. Ik maak een fout/ben te laat klaar/maak de bundels te groot, er is altijd wat fout. Vandaag belde ze boos op: ze was twee bundels kwijt.
Wat bleek nou: ik had 1 bundel opgedeeld in drie kleine omdat het anders een te grote bundel was, maar mevrouw had dat niet door en dacht dat ik twee bundels was vergeten . Eerst kijken en dan pas bellen, stomme muts.
Wat een zeikwijf.
Als je te laat klaar bent, is zij gewoon te vroeg. De zomerperiode is al lang voorbij. Wij hebben dan ook gezegd dat ze bij ons niet te vroeg meer hoeven te komen.
En ik snap uberhaupt niet dat iemand voor dat scharrelige loontje postbezorger wordt.
(wij hebben er dan ook maar 3 )
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 31 oktober 2004 @ 14:30:05 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_22974972
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ja idd.. naar azijn ofzo... stinkding
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_22979813
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:30 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ja idd.. naar azijn ofzo... stinkding
Die agrarische weekbladen kunnen er ook wat van
pi_22979929
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 18:22 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Die agrarische weekbladen kunnen er ook wat van
Die heb ik opvallend weinig, hier in m'n buitenwijk van Assen...

Maar het grootste agrarische weekblad hier in de buurt heeft een papieren wikkel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_22987721
Zo , gister mijn laatste dag gehad bij de tpg , naar 8 maanden dienst (is niet veel , i know)

Maar wel het befaamde zinnetje. "kom je de 100.000 brengen?" En hoe die kerel het ook zei , alsof ie het al jaren doet. Het was echt totaal niet spontaan

En diegene die mij gaat opvolgen moest ik opleidinge geven voor de 2e keer. Dus was lekker op tijd klaar. Verder niks bijzonders of vervelends meer.

Vaarwel tpg

* Boy_Snakeye blijft natuurlijk wel in dit topic neuzen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_22996818
Had zaterdag pakketje, mensen niet thuis dus ik ga dat bij de buren aanbieden, norse 50+ doet open en zegt ik neem geen pakketjes voor ze aan tot zover oke, dus ik zeg nou dan probeer ik de andere buren. Hij op norse toon die zijn niet thuis.
Next time als ik pakketje voor hem heb en hij is niet thuis, kan die het ophalen bij post kantoor
pi_22997006
De kerstperiode komt er weer aan, altijd leuke tijd

Koud en druk maar toch die ouderweste leuke kerstsfeer

Dit gaat mijn 6de kerstperiode worden. Volgend jaar maart werk ik alweer 6 jaar bij de post. Wat gaat de tijd toch snel
pi_22999048
KUT TPG

ik stuur een brief schijnbaar onvoldoende gefrankeerd de deur uit.
Krijg een kaart met de mededeling dat ik 50 cent moet vanwege dat feit.

Ik stuur die kaart terug met 2 ostzegels van 39 cnt erop klaar....
2 Weken later krig ik herinnering van TPG
ik denk voor die 78 cent ga ik niet lopen bellen schrijven en moeilijk allemaal
ik stuur weer die kaart terug met 78 cent erop.

Nou krijg potdomme vandaag weer die kaart met een maning.
Dat ze kapot vallen ik betaal dus echt niet nog een keer 78 cent.

Kankerleiers
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_22999114
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
KUT TPG

[blaat]

Kankerleiers
1.) Hoi meneer kankerleier .
2.) Je zit in het verkeerde topic .
3.) Zit niet zo te mauwen .
4.) Gewoon niks terugsturen dan hoor je er na 2 aanmaningen nooit meer iets over .
pi_22999291
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

1.) Hoi meneer kankerleier .
2.) Je zit in het verkeerde topic .
3.) Zit niet zo te mauwen .
4.) Gewoon niks terugsturen dan hoor je er na 2 aanmaningen nooit meer iets over .
1) hoi kut TPG er
2) nee hoor
3) maak ik zelf wel uit
4) zal ik zeker doen. ja niet dan he snappie

en bedankt voor de snelle en servicegerichte feedback
pi_22999542
* Yeahinho kwoot even de OP:
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:18 schreef SilentChaos het volgende:

De zin van dit topic is dat TPG medewerkers (bestelling, chauffeurs etc...) hier kunnen klagen over hun werk, met name over zeikerige klanten
Dus niet andersom, dan opent je maar een topic klanten vs kutTPG
2.) Jawel hoor
pi_23000439
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
* Nerdmans kwoot even de OP:
[..]

2.) Jawel hoor
dat bedoel ik nou
pi_23001471
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
KUT TPG

ik stuur een brief schijnbaar onvoldoende gefrankeerd de deur uit.
Krijg een kaart met de mededeling dat ik 50 cent moet vanwege dat feit.

Ik stuur die kaart terug met 2 ostzegels van 39 cnt erop klaar....
2 Weken later krig ik herinnering van TPG
ik denk voor die 78 cent ga ik niet lopen bellen schrijven en moeilijk allemaal
ik stuur weer die kaart terug met 78 cent erop.

Nou krijg potdomme vandaag weer die kaart met een maning.
Dat ze kapot vallen ik betaal dus echt niet nog een keer 78 cent.

Kankerleiers
---------------------------------
Hoi Nerdmans. Het is mogelijk dat de TPG een fout heeft gemaakt. Er staat dan ook op de portkaart dat als u het bedrag inmiddels voldaan heeft u deze aanmaning als niet verzonden kunt beschouwen. Maar u hoeft zich niet zo druk te maken hoor! De TPG stuurt echt geen incassoburea voor dat geld. Gooi die kaart lekker weg, en er zal niets gebeuren verder. U kunt ook de Klantenservice bellen, maar dan moet u wel uw taalgebruik aanpassen. Kankerlijer is trouwens met een lange ei.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_23001605
En vandaag weer een zo'n ouderwetse KUTKLANT tegen het lijf gelopen. Z'n voordeur staat open, dus ik mik z'n post op de mat. Begint íe gelijk te mekkeren of ik dat normaal vind, want er zit toch een bus in de deur. Dus ik reageer met: Als u de enige klant bij de bakker bent, dan trekt u toch ook geen nummertje? Maar deze analogie ontging hem kennelijk.
pi_23001683
Je zit trouwens ook nog s in 't verkeerde topic. Hier mogen TPG'ers gaan kankeren op mensen als jij
  maandag 1 november 2004 @ 20:12:06 #85
68373 acorn
Wees nog even stil...
pi_23005138
Leidinggevenden

Volgens mij snappen ze het woord niet.
Ze weten zelf niet hoe de planning werkt.
Ik moet zaterdags om 8 uur beginnen, een vriend van me om half 11.
Ik kom binnen lopen, de leidinggevende komt op me af "Waar is je vriend"
ik: "Die moet om half 11 beginnin"
"Oh waarom dat dan!"

Daar kan ik met mn verstand nou niet bijkomen, jij bent tog de leidinggevende. Wat een Hans worst (laat ie ook nog Hans heten..)

Btw: vergeten erbij tezetten dat dit 1 van de 2 leidinggevenden is, ze snappen er allebij geen drol van.
Als ik alles wil opnoemen ist meteen vol, dus daar begin ik niet aan

Nerdmans = drol. Mafkaas ga je moeder uitschelden voor kankerlijer joh generaliserende aap

[ Bericht 13% gewijzigd door acorn op 01-11-2004 20:21:19 ]
Voor de rest heb ik zo'n beetje lak aan alles...
pi_23006541
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef acorn het volgende:
[verhaal over leidinggevenden]
Hé, werk jij soms op mijn kantoor??
pi_23006635
ik heb, om t goed te maken met jullie vandaag de postbode een kopje koffie aangeboden!
Tot mijn grote verbazing ging hij er nog serieus op in en heb ik dus een half uur met de postbode zitten koffie drinken......
pi_23006968
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nerdmans het volgende:
ik heb, om t goed te maken met jullie vandaag de postbode een kopje koffie aangeboden!
Tot mijn grote verbazing ging hij er nog serieus op in en heb ik dus een half uur met de postbode zitten koffie drinken......
Uiteraard, goeie afleiding van het postbestellen .
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:37:10 #89
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23017610
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef acorn het volgende:
Leidinggevenden

Volgens mij snappen ze het woord niet.
Ze weten zelf niet hoe de planning werkt.
1 van de 2 leidinggevenden is, ze snappen er allebij geen drol van.
Als ik alles wil opnoemen ist meteen vol, dus daar begin ik niet aan
Hear hear.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_23021233
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nerdmans het volgende:
Is dat zo verbazend? Altijd als mij koffie aangeboden word ga ik er op in. Heb op zaterdag zelf 't winkelcentrum... soms bij 2 winkels achterelkaar koffie lopen drinken... moet natuurlijk niet te gek worden, maar 't gaat er altijd wel in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')