Is dat zo? Ik heb er niet aan gerokenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
wat meurt die groene, plastic wikkel van de univé...
Wat een zeikwijf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:02 schreef Foxxy het volgende:
Ik moet altijd voor een postbestelster een wijk ingooien+zetten en ze heeft altijd wat te zeiken op me. Ik maak een fout/ben te laat klaar/maak de bundels te groot, er is altijd wat fout. Vandaag belde ze boos op: ze was twee bundels kwijt.
Wat bleek nou: ik had 1 bundel opgedeeld in drie kleine omdat het anders een te grote bundel was, maar mevrouw had dat niet door en dacht dat ik twee bundels was vergeten. Eerst kijken en dan pas bellen, stomme muts.
Ja idd.. naar azijn ofzo... stinkdingquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
wat meurt die groene, plastic wikkel van de univé...
Die agrarische weekbladen kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja idd.. naar azijn ofzo... stinkding
Die heb ik opvallend weinig, hier in m'n buitenwijk van Assen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die agrarische weekbladen kunnen er ook wat van
1.) Hoi meneer kankerleierquote:Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
KUT TPG
[blaat]
Kankerleiers
1) hoi kut TPG erquote:Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
1.) Hoi meneer kankerleier.
2.) Je zit in het verkeerde topic.
3.) Zit niet zo te mauwen.
4.) Gewoon niks terugsturen dan hoor je er na 2 aanmaningen nooit meer iets over.
2.) Jawel hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
De zin van dit topic is dat TPG medewerkers (bestelling, chauffeurs etc...) hier kunnen klagen over hun werk, met name over zeikerige klanten
Dus niet andersom, dan opent je maar een topic klanten vs kutTPG
quote:Op maandag 1 november 2004 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
* Nerdmans kwoot even de OP:
[..]
2.) Jawel hoor
---------------------------------quote:Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
KUT TPG
ik stuur een brief schijnbaar onvoldoende gefrankeerd de deur uit.
Krijg een kaart met de mededeling dat ik 50 cent moet vanwege dat feit.
Ik stuur die kaart terug met 2 ostzegels van 39 cnt erop klaar....
2 Weken later krig ik herinnering van TPG
ik denk voor die 78 cent ga ik niet lopen bellen schrijven en moeilijk allemaal
ik stuur weer die kaart terug met 78 cent erop.
Nou krijg potdomme vandaag weer die kaart met een maning.
Dat ze kapot vallen ik betaal dus echt niet nog een keer 78 cent.
Kankerleiers
Hé, werk jij soms op mijn kantoor??quote:Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef acorn het volgende:
[verhaal over leidinggevenden]
Uiteraard, goeie afleiding van het postbestellenquote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nerdmans het volgende:
ik heb, om t goed te maken met jullie vandaag de postbode een kopje koffie aangeboden!
Tot mijn grote verbazing ging hij er nog serieus op in en heb ik dus een half uur met de postbode zitten koffie drinken......
Hear hear.quote:Op maandag 1 november 2004 20:12 schreef acorn het volgende:
Leidinggevenden
Volgens mij snappen ze het woord niet.
Ze weten zelf niet hoe de planning werkt.
1 van de 2 leidinggevenden is, ze snappen er allebij geen drol van.
Als ik alles wil opnoemen ist meteen vol, dus daar begin ik niet aan
Is dat zo verbazend? Altijd als mij koffie aangeboden word ga ik er op in. Heb op zaterdag zelf 't winkelcentrum... soms bij 2 winkels achterelkaar koffie lopen drinken... moet natuurlijk niet te gek worden, maar 't gaat er altijd wel inquote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nerdmans het volgende:
ik heb, om t goed te maken met jullie vandaag de postbode een kopje koffie aangeboden!
Tot mijn grote verbazing ging hij er nog serieus op in en heb ik dus een half uur met de postbode zitten koffie drinken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |