Nee ik zie die dollar nog wel ff zakken , kan me nog wel herinneren van vorig jaar , dat de dollar aan het zakken was , toen steeg hij opeens weer , en daarna zakte hij nog verder dan voorheen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was even grote paniek op de beurzen toen de euro een forse duikeling maakte tov de dollar , je zag meteen dat de handelaren de schrik o het hart sloeg. Gelukkig is er weer herstel opgetreden en gaan we weer richting 1.33 .. dit neemt niet weg dat er een deuk is in het vertrouwen, laten we hopen dat het herstel definitief is en dat de koers richting 1.40-1.50 weer is ingezet!
hij moet omhoog zakkenquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef Enchanter het volgende:
En hij is weer wat gezakt vandaag , zo mag ik het graag zien
hehe.. omzet, winst of inkomen? (dat laatste lijkt me niet.. maar je weet nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beetje socialer mag ook wel hoor
1 cent verschil scheelt me toch al zo'n ¤250
lucky bastardquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:21 schreef Libris het volgende:
Hehe, net even uitgerekend...
Ik krijg betaald in euro's, geef uit in Singapore dollars. In juni 2003 was de koers 1 euro = 1.70 S$, op dit moment zo'n 1 euro 2.10 S$, mijn koopkracht is er dus met ruim 20% op vooruit gegaan in 1.5 jaar. Stijgt u maar vooral verder lieve euro
Zoals in de OP te lezen staat ben ik van plan in de USA een auto te gaan kopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:17 schreef nikao het volgende:
[..]
hehe.. omzet, winst of inkomen? (dat laatste lijkt me niet.. maar je weet nooit) en per jaar maand week?
$25000 is een heel bedrag
ik wil m niet stabiel, ik wil m zien dalenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef Toodles het volgende:
't-is errug rustig met de dollar, lekker stabiel rond de 1,30, zeer aangenaam
hmm, ik had rond deze tijd al wel op 1,40 gehoopt!quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef Toodles het volgende:
't-is errug rustig met de dollar, lekker stabiel rond de 1,30, zeer aangenaam
Leg dat eens uit dan:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
In principe is een lage dollarkoers voor ons veel beter dan een hoge,..
In theorie klinkt het allemaal heel leuk, praktijk is toch echt wat anders.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als bedrijf mag je niet afhankelijk zijn van koersfluctuaties, dat is een slechte basis.. wat meer, of minder winst maakt niks uit.. voordeel van een lage dollarkoers is dat bedrijven gedwongen worden efficient te werken, waardoor de basis onder het bedrijf veel steviger wordt.
Verder zullen de Amerikanen niet om een devaluatie van de dollar uit kunnen komen als de schulden zich op blijven stapelen en men dit alleen nog maar compenseert door de drukpers harder te zetten. Dit tijdelijk negatieve herstelt zichzelf op den duur en dan zul je zien dat de europese bedrijven eerder baat hebben bij een solide financieel beleid.
Klopt, maar iedere keer als de dollar zakt wordt het budget groter en wil ik de lat verleggen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:01 schreef Toodles het volgende:
Jij moet gewoon dat stuk plastic gaan halen in de US, en ietsje extra afdingen, je hebt tenslotte geen inruil
Gelijk heb je, zou ik ook doenquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar iedere keer als de dollar zakt wordt het budget groter en wil ik de lat verleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |