Daar streven we naarquote:Op maandag 14 februari 2005 08:22 schreef Toodles het volgende:
Handig, zo'n koers-poster, scheelt mij weer wat sites bezoeken,en het is nog ON-topic ook
![]()
jij bent ook zo'n expert op het gebied van monetaire zakenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
omdat de fed de rente heeft verhoogd. Europa loopt nu uit de pas, de ECB moet reageren om de vrije val van de euro in toom te houden!!! Ik pleit voor een renteverhoging van 3 procent om de Amerikanen de loef af te steken! !!!
Nee BHFH is meer expert op het verslinden van vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:06 schreef Landmass het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n expert op het gebied van monetaire zaken
Gewoon dollars kopen als je denk dat ie op zijn dieptepunt isquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Hoe kan ik trouwens verdienen aan een stijging van de dollar, zijn daar ook soortement van opties voor
Je bent me idd voorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:36 schreef Toodles het volgende:
Ik zal D.Rose eens voor zijn met de melding vandaag
1,3175 [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent me idd voor![]()
Maar ik wilde iets anders posten
Waar komt jouw info vandaan?
Nee, ik heb ze vrijdagmiddag gekocht (geloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef Toodles het volgende:
Ik haal de info bij iex.nl vandaan. Is niet 100% nauwkeurig i.v.m. tijdsvertraging, maar in de praktijk blijkt dat dit redelijk de koers is waartegen je spot kan handelen. (mits je een goede relatie hebt met je bank)
Gekocht op 1,3020 vandaag? Zal gisteren geweest zijn, denk ik. Ach, een koersverliesje, 't-is maar net hoe je het wil zien, je hebt nu het koersrisico afgedekt, ik neem aan dat je de dollars voor je crediteuren gebruikt. En dan is afdekken wel zo prettig, ongeacht wat de koers daarna doet.
Ik kijk het RTL journaal, hier meldde ze 1.3140 vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef Toodles het volgende:
Ik haal de info bij iex.nl vandaan. Is niet 100% nauwkeurig i.v.m. tijdsvertraging, maar in de praktijk blijkt dat dit redelijk de koers is waartegen je spot kan handelen. (mits je een goede relatie hebt met je bank)
waarvan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 03:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je koopt een huis of onroerend goed in een Dollar land.
Als je huis meer waard wordt en de dollarkoers stijgt is het dubbel feest
quote:Korea dumpt dollar
De centrale bank van Korea heeft bekend gemaakt dat het zijn dollarreserves om gaat zetten in Australische en Canadese dollars. Op het nieuws kelderde de dollarkoers met 1,5%. Korea staat op de vierde plaats, gerekend naar dollarreserves. Trend is dat centrale banken hun reserves in toenemende mate als beleggers gaan beheren
mag ik vragen welk land je heengaat? ik heb de laatste tijd ervaren dat tegenwoordig de euro eigenlijk overal ter wereld net zo goed geaccepteerd wordt als de dollar. Ik zou geen land meer weten waar je je euro's niet kwijt kunt eigenlijk. Je kan als het niet persé nodig is beter de exorbitant hoge commissies van de banken in je zak houden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:08 schreef jmac het volgende:
'Misschien' een domme vraag maar ik ga volgende week 800euro wisselen in dollars voor een reis die ik eind mei ga maken. Maar waar is dit nu het beste te wisselen? Maakt het verschil als ik het bij een GWK wissel of bij een postkantoor/bank? Of zijn er andere mogelijkheden waar je 'goedkoper' uit kan zijn? (lees: meer krijgt).
Hmm. Nou ja, de koers kan straks over 3 maanden stukken lager zijn dus ik dacht daarom maar vast rond de 1000 dollar contant mee te nemen. De rest pin ik dan wel ja als ik nodig heb. Maar goed, misschien moet ik het dan nog maar even bewaren en dan evt. daar alles pinnen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dan ga je toch geen contant geld mee nemen?? je kan in de VS met je gewone pinpas overal pinnen tegen een minimale commissie en een veel betere koers!! Je bent imho echt gek als je mey zon berg contante dollars op zak naar de vs gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |