Dat vraagteken stond in die topic titelquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat vraagteken kan weg, want de dollar was gisteren al op 1.26, je had het topic beter over $1.30 of $1.40 kunnen laten gaan.
Dan zit je idd goed daarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:46 schreef Libris het volgende:
Heerlijk, betaald krijgen in euro's en prijzen die gebaseerd zijn op US$, laat nog maar even stijgen
toen TS het topic opende was de euro nog minder waard dan de dollar en toen was pariteit in zicht ,daarom het vraagteken. Het was ook een mijlpaal. De 1.26 was vandaag al bereikt en is bovendien niet een alltime high. NIet echt de ideale topictitel dus.. 1.30 of 1.40 was mooier geweest... dat bedoelde ik.. maargoed maakt op zich voor de rest van de discussie niet echt natuurlik..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vraagteken stond in die topic titelVandaar dat die hier ook staat
Oeps sorry ik dacht dat je het vraagteken in de link naar dat andere topic bedoeldequote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
toen TS het topic opende was de euro nog minder waard dan de dollar en toen was pariteit in zicht ,daarom het vraagteken. Het was ook een mijlpaal. De 1.26 was vandaag al bereikt en is bovendien niet een alltime high. NIet echt de ideale topictitel dus.. 1.30 of 1.40 was mooier geweest... dat bedoelde ik.. maargoed maakt op zich voor de rest van de discussie niet echt natuurlik..
Ik zat me één ding af te vragen Die Greenspan die is al mega oud, dus die zal wel een keer de pijp uit aan. Als hij nu zou sterven zou dat een groot hefboom effect op de dollarkoers hebben? Of alleen een korte termijn schrikeffect.
van die mijlpaal wist ik niet en ook nietdat ie nog niet zo hoog was bij het openen van dit topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
toen TS het topic opende was de euro nog minder waard dan de dollar en toen was pariteit in zicht ,daarom het vraagteken. Het was ook een mijlpaal. De 1.26 was vandaag al bereikt en is bovendien niet een alltime high. NIet echt de ideale topictitel dus.. 1.30 of 1.40 was mooier geweest... dat bedoelde ik.. maargoed maakt op zich voor de rest van de discussie niet echt natuurlik..
merciquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:58 schreef _-rally-_ het volgende:
TT edit op verzoek TS
$1.2808 op dit moment zelfs al!!! , ik weet niet zeker of het nu al een record is, het record van begin dit jaar was ook iets in de $1.28quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:46 schreef D.Rose het volgende:
$1.2768
Omdat ze veelal gewoon met dollars betalen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:39 schreef bankrupcy het volgende:
Het opvallende is dat de VS blijven kopen in het buitenland, ondanks de goedkope dollar. Dit kan de positie van de dollar verder onder druk brengen.
Nee.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:21 schreef Oksel het volgende:
De australische dollar is toch verbonden met de amerikaanse dollar...!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |