quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:14 schreef Dagonet het volgende:
Onweer
Dan ga je toch ook niet achter de pc zitten, voor het raam genieten van de lichtshow met geluidseffecten?
Pak een beker thee, ga genieten!
Jij wordt met de dag enger.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:14 schreef Dagonet het volgende:
Pak een beker thee, chocolademelk, glas wijn of mok soep en ga genieten!
Nee, weet je wat je zou moeten proberen? In een harnas met een lange koperen lans bovenop een heuvel gaan staan en alle goden die je kan bedenken luidkeels vervloeken. De tinteling die je dan voelt is er één om nooit te vergeten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij wordt met de dag enger.
Bij onweer ga je met je laptop op schoot zitten, je huistelefoon in een hand en een fles BIER in de andere hand. Tv er bij aan en dan hopen dat de bliksem inslaat.
Je kan ook een satelietschotel vastpakkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, weet je wat je zou moeten proberen? In een harnas met een lange koperen lans bovenop een heuvel gaan staan en alle goden die je kan bedenken luidkeels vervloeken. De tinteling die je dan voelt is er één om nooit te vergeten!
* cyberbull heb dan ongeveer hetzelfde te meldenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:40 schreef FrankS het volgende:
I love onweer. hier begon het net ook ff flink te donderen. Maarja dat is allemaal maar van zeer korte duur hier in Emmen, want hier gebeurd immers nooit wat. Hier moet je het laten gebeuren, maar een flinke donder bui is nogal moeilijk na te bootsen.
Mijn moeder wordt altijd helemaal panisch dat de computer en alles uitmoetquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet dat nou echt, je PC uitzetten? Ik heb een of ander speciale contactdoos voor m'n PC [afbeelding].
Ja de mijne ook, vandaar dat ik het vraagquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:48 schreef Avani het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt altijd helemaal panisch dat de computer en alles uitmoetIs volgens mij niet echt nodig hier.
![]()
Idd, 't donderde maar een klein beetje hier in Emm.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:40 schreef FrankS het volgende:
I love onweer. hier begon het net ook ff flink te donderen. Maarja dat is allemaal maar van zeer korte duur hier in Emmen, want hier gebeurd immers nooit wat. Hier moet je het laten gebeuren, maar een flinke donder bui is nogal moeilijk na te bootsen.
Heb er hier een bliksem beveiliger inzitten en zelfs met stroomuitval kan ik hem netjes afsluiten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:48 schreef Avani het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt altijd helemaal panisch dat de computer en alles uitmoetIs volgens mij niet echt nodig hier.
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet dat nou echt, je PC uitzetten? Ik heb een of ander speciale contactdoos voor m'n PC [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |