quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:44 schreef Nadientje het volgende:
en wat een lekkere papa
Dankjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:44 schreef Nadientje het volgende:
en wat een lekkere papa
ik kijk door je kleren heenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]ben daar net wakker
en in een t-shirt !
Ik vind jou lekkerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dankje![]()
psst, Sjo weet van niks dus mondje dicht he
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dankje![]()
psst, Sjo weet van niks dus mondje dicht he
Ik deed Quinny ook alleen maar om dicht bij jou in de buurt te komenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind jou lekker
Het was in de Efteling dus je had erbij gepastquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:54 schreef theborg het volgende:
[..]
Ik sta er niet op...Onee, ben ook geen man, maar een kereltje
![]()
Jezelf 'lekker' noemen is van het padquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij vind je eigen lekker wa?![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:04 schreef Quinny het volgende:
Haaaaaalllllooooooooo
Bedankt voor het halen van de spulletjesquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Je bureaustoel stinkt trouwens ook naar schetenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Damn zeg,.... denk ik laat even een windje hier, komt er me toch een scheet uit![]()
Arme MuPu
Wacht maar totdat je even goed op de zitting gaat slaan !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je bureaustoel stinkt trouwens ook naar scheten
Jaaaa Keplerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:20 schreef kepler het volgende:
ff berichtje uit Egypte
supermooi hotel, veeeeel vrouwen in bikini's en gratis eten en drinken
hele grote kamer die elke dag opgeruimd wordt
veel plezier met Black arrow
Ga je scoren Gijsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:20 schreef kepler het volgende:
ff berichtje uit Egypte
supermooi hotel, veeeeel vrouwen in bikini's en gratis eten en drinken
hele grote kamer die elke dag opgeruimd wordt
veel plezier met Black arrow
2 secondenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Raad eens hoe lang hij die koptelefoon heeft opgehouden?
ik ga mn best doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je scoren Gijs![]()
En Black Arrow
Newbiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:23 schreef Chocobo het volgende:
En Black Arrow
quote:
Soos Nexium is playing Rainbow Six 3: Black Arrow.
Zeus Nexium is playing Rainbow Six 3: Black Arrow.
Dat ze dat nog spelen !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Newbie
[..]
Beetje opwarmen voor Halo 2 misschienquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ze dat nog spelen !
Lekker aan het werk gijsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ze dat nog spelen !
Oplichter !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Lekker aan het werk gijs![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oplichter !![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Band of Brothers kijken
Herkenbaarequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Stress, nee hoor![]()
Is het gezellig gijsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEST
Rain manquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Is het gezellig gijs
Lekkere pikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
Daan was trouwens vandaag een klein boefje. Hij was ontsnapt uit het speellokaaltje van de creche
Heb je m niet op dvd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rain man
Ikea A'dam ? Die zuigt zwaaaaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ikea...voorportaal van de hel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:48 schreef Chocobo het volgende:
Ikea A'dam ? Die zuigt zwaaaaar
En dat is een Zweedse naam voor bank, stoel, tafel of la ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Heb wel een Omar gekocht.
Dat is een moslim-naam voor een lullig klein ijzeren kastje voor in de bijkeuken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:52 schreef Chocobo het volgende:
En dat is een Zweedse naam voor bank, stoel, tafel of la ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je m niet op dvd?![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef Chocobo het volgende:
Ben net gestopt met roken !
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respect als je het volhoud.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:48 schreef Chocobo het volgende:
Voor Brown [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef Chocobo het volgende:
Ben net gestopt met roken !
ik geef hem minder dan een weekquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Respect als je het volhoud.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
morgen weer aan die arbeit neger?
Ren !!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:20 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een heerlijk ventje!![]()
En zijn papa mag er ook zijn!![]()
Maar de looks van mama![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Hij is echt zo stoerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ren !!!!Wat een mannetje he !
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
laat maar
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:25 schreef Chocobo het volgende:
Ben de laatste weken wat spullen kwijtgeraakt in huis en ik ben bang dat ik nu weet waar ze gebleven zijn. Ik heb Daantje laatst gevolgd op zijn avonturen in het huis. Hij deed een la open,.... pakte daar iets uit,... deed de la dicht en kroop vervolgens naar de prullebak waar die het voorwerp in stopte.....
Ik wil niet WETEN hoe lang hij dat al doet![]()
WHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:25 schreef Chocobo het volgende:
Ben de laatste weken wat spullen kwijtgeraakt in huis en ik ben bang dat ik nu weet waar ze gebleven zijn. Ik heb Daantje laatst gevolgd op zijn avonturen in het huis. Hij deed een la open,.... pakte daar iets uit,... deed de la dicht en kroop vervolgens naar de prullebak waar die het voorwerp in stopte.....
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:25 schreef Chocobo het volgende:
oeps toch maar lades Daan proof gaan maken danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:25 schreef Chocobo het volgende:
Was een edit, had een plaatje van een gaye neger gevonden maar de link werkt niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken ze zelf niet ! Was het leuk ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:29 schreef Magneet het volgende:
gtvp, Rooyacker Kamps & Kamps waren geweldig , alleen een beetje kort
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Zoiets wat Brown bij de buren doet zeg maar
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja vreselijk dit. Ik moet nu 's avonds even door de prullebak heen om te kijken of ik niks waardevols weggooi. Zoiets wat Brown bij de buren doet zeg maar
Ik vroeg me al af hoe we aan al die spullen kwamenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja vreselijk dit. Ik moet nu 's avonds even door de prullebak heen om te kijken of ik niks waardevols weggooi. Zoiets wat Brown bij de buren doet zeg maar
Viel je die rotte geur dan niet op?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:35 schreef O-Ren het volgende:
Ik vroeg me al af hoe we aan al die spullen kwamen![]()
Ja sorry hij stinkt wel eens meerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel je die rotte geur dan niet op?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef O-Ren het volgende:
Ja sorry hij stinkt wel eens meer![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja sorry hij stinkt wel eens meer![]()
ja sorry hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:48 schreef Nadientje het volgende:
renske![]()
haaai je moet je fotoboek es maken zodat we ook kunnen reageren want er zit een slotje op
![]()
Stuur maar wat spannende foto's naar mij toe, dan regel ik het wel voor je.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:58 schreef O-Ren het volgende:
Sorryheb geen idee hoe het werkt......
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:07 schreef Nadientje het volgende:
gelukt
yeah right gijsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur maar wat spannende foto's naar mij toe, dan regel ik het wel voor je.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken ze zelf niet ! Was het leuk ?
28x in een week zei je toch ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:44 schreef Nadientje het volgende:
en wat een lekkere papa
Ok,.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je mij negeert wel![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:53 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik Remi vanavond ?
Sorry Gijsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry GijsIk ben bezig met een DQ8 nieuwsbericht
Ja, het lijkt mij ook wel ok. De DQ serie is op zich aan mij voorbijgegaan, maar het ziet er wel tof uit en alles ligt in goede handen (character design door Akira Toriyama bijvquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws ! DQ8 lijkt me cool !!
Daar heb ik nou nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:52 schreef chibibo het volgende:
Dukes of Hazzard
Meld je eens aan al reviewer bij fok.games.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:52 schreef chibibo het volgende:
Dukes of Hazzard
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:18 schreef Magneet het volgende:
O-Ren
hoe is het nu met je O-Ren?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Niet zo best!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoe is het nu met je O-Ren?
al gemeld bij de huisarts? Ik had in het voorjaar een flinke omdat ik er te laat bij was, heb een paar dagen amper tot niet kunnen praten en slapen ging al helemaal niet omdat ik als ik ging liggen moest hoesten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Niet zo best!!!![]()
Lichte vorm van keelontsteking.
Nee maar heb het wel vaker. Ben er gevoelig voor. Dus weet wat ik moet doen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
al gemeld bij de huisarts? Ik had in het voorjaar een flinke omdat ik er te laat bij was, heb een paar dagen amper tot niet kunnen praten en slapen ging al helemaal niet omdat ik als ik ging liggen moest hoesten.
Jij gaat ook veels te vroeg slapen Gijsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
al gemeld bij de huisarts? Ik had in het voorjaar een flinke omdat ik er te laat bij was, heb een paar dagen amper tot niet kunnen praten en slapen ging al helemaal niet omdat ik als ik ging liggen moest hoesten.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Niet zo best!!!![]()
Lichte vorm van keelontsteking.
Nee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Meld je eens aan al reviewer bij fok.games.
(inside-grapje)
Ik snapte hem ook nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee.
(inside-grapje)
Krijg je dat he.. koud een maand weer in de crew, en nu al flauwe inside grappen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet
Limburgse humor, denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik snapte hem ook niet
Ja maar er is niks inside's aan voor zover ik weetquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg je dat he.. koud een maand weer in de crew, en nu al flauwe inside grappen.
Gijs ik heb toen in een week tijd misschien 8 uur geskapen dus dat viel wel tegenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij gaat ook veels te vroeg slapen Gijs
Is niet fijn als je daar vaker last van hebtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee maar heb het wel vaker. Ben er gevoelig voor. Dus weet wat ik moet doen.
Sorry nu werken!![]()
![]()
nope ook nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:57 schreef chibibo het volgende:
[..]
Limburgse humor, denk ik.
Dat sowieso. Maar ik begreep de grap welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Dus Strol sucked ?
Teveel Gijsjes in de games-crew ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik begreep de grap wel
GTA en Halo zijn echt gelekt zeg maar. Die zijn nog nergens officieel uit. De meeste games zijn wel illegaal te krijgen voor de EU release, maar dan issie al wel uit in de US bijv.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Snap niet waarom er nog aandacht aan gegeven wordt. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56984 Hier hebben ze het over GTA die op Inet gelekt is net als Halo 2 vorige week.
Serieus,.....Dit is toch niet nieuw ! Dit gebeurd met ELK spel en altijd voor de release. Waarom nu ineens die aandacht. Je houd het toch niet tegen. Collega op mijn werk speelde al Fable en Ninja Gaiden dik 3 weken voor release. Het is niks nieuws !
Bovendien gaat het om GTA, een van de slechtste spellenseries ooit gemaakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Snap niet waarom er nog aandacht aan gegeven wordt. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56984 Hier hebben ze het over GTA die op Inet gelekt is net als Halo 2 vorige week.
Is zijn Xbox gecrashed? Ik hoop het!quote:Serieus,.....Dit is toch niet nieuw ! Dit gebeurd met ELK spel en altijd voor de release. Waarom nu ineens die aandacht. Je houd het toch niet tegen. Collega op mijn werk speelde al Fable en Ninja Gaiden dik 3 weken voor release. Het is niks nieuws !
Echt serieus nemen kan ik je niet meer!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bovendien gaat het om GTA, een van de slechtste spellenseries ooit gemaakt.
collega koopt er ook 1 omgebouwd en al, ben benieuwd hoelang dat ding het overleefdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bovendien gaat het om GTA, een van de slechtste spellenseries ooit gemaakt.
[..]
Is zijn Xbox gecrashed? Ik hoop het!
Een collega van me heeft een Xbox gekocht, puur en alleen omdat deze omgebouwd kon worden. Nu klaagt hij dat zijn Xbox elke keer hangt, zelfs bij het spelen van originele spellen. Heerlijk!
Ik vond deel 1 tof, deel 2 hetzelfde, deel 3 en VC enorm kut. Tis dat SA negers als thema heeftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt serieus nemen kan ik je niet meer!![]()
Lang,.... die Xboxxen gemod met die nieuwe chips doen het prima. Die gozer had er alles op. Pc en PSone en Snes emulators, skins, mediaplayers, honderden games op zijn schijf etc etc....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
collega koopt er ook 1 omgebouwd en al, ben benieuwd hoelang dat ding het overleefd
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan die kutspellen. Dat hele Rockstar mogen ze van mij vandaag nog opdoeken, er komt toch niks anders uit dan bagger.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Echt serieus nemen kan ik je niet meer!![]()
Deel 3 en VC enorm kut oooooookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 tof, deel 2 hetzelfde, deel 3 en VC enorm kut. Tis dat SA negers als thema heeft
Heb je een hamer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Magneet het volgende:
collega koopt er ook 1 omgebouwd en al, ben benieuwd hoelang dat ding het overleefd
Serieusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 3 en VC enorm kut oooooook
Bijna 6 miljoen gamers wereldwijd delen die mening niet Gijsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan die kutspellen. Dat hele Rockstar mogen ze van mij vandaag nog opdoeken, er komt toch niks anders uit dan bagger.
Betekent dat dat ik Top 40 muziek dan ook mooi moet gaan vinden?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Bijna 6 miljoen gamers wereldwijd delen die mening niet GijsDe games-bladen / sites ook niet echt met een gemiddelde review van 95.1 %
Dan wil ik ook geen commentaar horen over Sunshine.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bijna 6 miljoen gamers wereldwijd delen die mening niet GijsDe games-bladen / sites ook niet echt met een gemiddelde review van 95.1 %
Nee,... dat sucked. Ik geef je alleen even de feitenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik Top 40 muziek dan ook mooi moet gaan vinden?
Zeldzaam slecht spel.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan wil ik ook geen commentaar horen over Sunshine.
Na jaaaa zeg!!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 tof, deel 2 hetzelfde, deel 3 en VC enorm kut. Tis dat SA negers als thema heeft
Zeg het maar Bquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na jaaaa zeg!!!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg het maar B
Staan hele coole tussen op die sitequote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog wel dat wij filmpjes van GTA III downde en bekeken op KS (Den Haag). Gek werden we van de vrijheid en mogelijkheden en de oneindige gameplay !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]%##%$@**^#@
Ja precies..... echt maanden gespeeld ook.. gek werden we van de vrijheid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat wij filmpjes van GTA III downde en bekeken op KS (Den Haag). Gek werden we van de vrijheid en mogelijkheden en de oneindige gameplay !![]()
Dat gillen achter die pc'squote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies..... echt maanden gespeeld ook.. gek werden we van de vrijheid.
Ik weet nog dat we filmpjes van GT3 downde, en MGS, en HALO![]()
Allemaal kutgames ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies..... echt maanden gespeeld ook.. gek werden we van de vrijheid.
Ik weet nog dat we filmpjes van GT3 downde, en MGS, en HALO![]()
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/roykonga.movquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal kutgames ook
Tja, it's a way of life.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/roykonga.mov![]()
Hey. Nadine.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:08 schreef Nadientje het volgende:
Ja, dat wordt leukquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Christus te paard
Metroid Prime 2: Echoes (26 nov)
Prince of Persia 2 - Warrior Within (15 nov)
Paper Mario 2: The Thousand Year Door (12 nov)
Halo 2 (11 nov)
Grand Theft Auto: San Andreas (29 okt)
Baten Kaitos (16 nov)
Zo cool om te zien dat je 2 Nintendo-only games schrapt en de 2 games waar je het meest hekel aan hebt haaltquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt leuk
Ja, Metroid Prime vind ik niet leuk en Paper Mario 2 moet even wachten omdat ik Baten Kaitos importeerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo cool om te zien dat je 2 Nintendo-only games schrapt en de 2 games waar je het meest hekel aan hebt haalt
Ik heb hem niet meer. Als deze link niet werkt kan ik er ook niets aan doenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Nadientje het volgende:
roy ik wil ook je filmpje zien
Ik heb hem in een map op mijn werk... mail hem vanavond wel !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:15 schreef Nadientje het volgende:
roy ik wil ook je filmpje zien
wederomquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hem in een map op mijn werk... mail hem vanavond wel !
En bedankt, Cho. Had ik eindelijk een excuus om Nadine toe te voegen op MSN, verpest jij het weer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem in een map op mijn werk... mail hem vanavond wel !
guntquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
En bedankt, Cho. Had ik eindelijk een excuus om Nadine toe te voegen op MSN, verpest jij het weer.![]()
ik wil je graag op msnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
En bedankt, Cho. Had ik eindelijk een excuus om Nadine toe te voegen op MSN, verpest jij het weer.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:55 schreef Nadientje het volgende:
ik wil je graag op msn![]()
gezellie
Gelukkig zijn merendeel van de gamers wel bij zinnen. In ieder geval genoeg om de genoemde spellen niet als kut games te bestempelen, ook al zijn het niet hun soort spellen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allemaal kutgames ook
Nadine denkt niet over iedereen zoals ze over jou denkt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef Magneet het volgende:
gunt
Mooie tijd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gillen achter die pc's![]()
MGS met die regen en die boot. We konden niet wachten !
Dat moment toen ik FFX onder je neus schoof..... je was er stil van !
nadinerobberts@hotmail.comquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik voeg je vanavond wel even toe, als ik je adres kan achterhalen.
Dat weet ik ook wel Gijsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig zijn merendeel van de gamers wel bij zinnen. In ieder geval genoeg om de genoemde spellen niet als kut games te bestempelen, ook al zijn het niet hun soort spellen.
Want kut games zijn het echt niet, hoe je het ook bekijkt.![]()
Ik weet het, maar ik trek bijna mn haren uit de kop bij die opmerkingen van jequote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel GijsJe kent me
De meest geniale games vind ik niets
Wat denk je hoe ik me voel als jij weer een opmerking maakt over de Cubequote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik trek bijna mn haren uit de kop bij die opmerkingen van je
Hier komt nooit iemand aan de deurquote:Oh ja wat denk je dan.. 11 november komen er kutkoters met lampionen langs de deur natuurlijk, dan zit ik net met HALO 2 als het goed is.. niet verstandig van die kinds
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je hoe ik me voel als jij weer een opmerking maakt over de Cube![]()
snuik?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:36 schreef Magneet het volgende:
hier doen ze niet aan die lampionnenshit gelukkig maar doen ze op oudjaarsdag rondgaan, liedje zingen en snuik eisen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
snuik?
quote:U hebt gezocht op snuik:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Te nieuw is ook... nooit gedacht dat Magneet een trendsetter wasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Alphenaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Haaaaaaaai![]()
hmm jij was de enige van wie ik dacht dat hij het wel zou weten : Snuik is Budels Buuls voor snoepquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
snuik?
het woord is ouder dan/als ik ben hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Te nieuw is ook... nooit gedacht dat Magneet een trendsetter was
Dat is me dan denk ik te lang geleden, het woord zegt me echt niksquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
hmm jij was de enige van wie ik dacht dat hij het wel zou weten : Snuik is Budels Buuls voor snoep
maakt niet uit hoor, was maar een gokquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is me dan denk ik te lang geleden, het woord zegt me echt niks
quote:Ken wel Budelsbier trouwens
Uhhuh, ik heb maar ff de laatste 3 gaming life in Japan edities gelezen op IGN Insiderquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Saaie dag
Die babesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uhhuh, ik heb maar ff de laatste 3 gaming life in Japan edities gelezen op IGN Insider
Die ads van Square-Enixquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die babes![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Fable niet meer dan aardig eigenlijkHet is best tof, maar heeft wel veel mindere punten.
*zucht*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*niet wil geloven*
*nog eens leest*
*filmpje van trommelende Roy nog eens kijkt*
Ik vond het best een goed spelquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Zeldzaam slecht spel.....maar idd,.. best goed ontvangen wereldwijd !
Mario Sunshine…wat een baggerspel was dat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef chibibo het volgende:
Ik vond het best een goed spel, alleen was het jammer dat het een vrijwel exacte kopie was van Super Mario 64. Totaal gebrek aan originaliteit dus.
Laten we het af doen voortaan als [royuitspraken]quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*zucht*
Soms word ik best moe van jullie. Accepteer nou eens dat iemand een game gewoon niet zo bijzonder vind.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Die babes![]()
Vanavond weer MSN?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ads van Square-Enix
Wat ik vreemd vind is dat veel mensen die Sunshine een baggerspel vinden, Super Mario 64 de hemel in prijzen. De gameplay is bij beiden vrijwel gelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
Mario Sunshine…wat een baggerspel was dat.
Ik vind er gewoon helemaal niks aanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*zucht*
Soms word ik best moe van jullie. Accepteer nou eens dat iemand een game gewoon niet zo bijzonder vind.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:40 schreef Bastard het volgende:
Laten we het af doen voortaan als [royuitspraken]
Omdat je er niet kunt campen, zeker.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
Ik vind er gewoon helemaal niks aan
Jij bent geen gamer, jouw mening doet me niets.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon helemaal niks aan
LOLquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Omdat je er niet kunt campen, zeker.
Want je ziet in dat je een flutverhaal er van zou maken, met vele valkuilen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dat doe ik niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent geen gamer, jouw mening doet me niets.
volgens mij heb ik nog nooit met jou samen gegamed dus alsjeblieft hou op met meepratenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Omdat je er niet kunt campen, zeker.
Brown.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brown.
Ben je alweer aan het werk?
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ook niet
Schatjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ook niet
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog nooit met jou samen gegamed dus alsjeblieft hou op met meepraten
Ja,... het blijft platforming hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is dat veel mensen die Sunshine een baggerspel vinden, Super Mario 64 de hemel in prijzen. De gameplay is bij beiden vrijwel gelijk.
Gaastquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:26 schreef Gaaaast het volgende:
Sjo
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn, he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:57 schreef mr_Brown het volgende:
volgens mij heb ik nog nooit met jou samen gegamed dus alsjeblieft hou op met meepraten
'quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn, he?
In het begin wel, nu niet meer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:40 schreef Gaaaast het volgende:
Brown die klaarkomt in jou reet, DAT doet pas pijn
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn, he?
PROESTquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]denk na, alsof ik jouw opmerkingen serieus ga nemen
![]()
als Bastard/ Strol/ Cho of iemand anders met wie ik ooit gegamed heb, het nou zei ja danmaar jij hebt geen flauw idee
en wil alleen maar meepraten
dus alsjeblieft
ehumquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
als Bastard/ Strol/ Cho of iemand anders met wie ik ooit gegamed heb, het nou zei ja danmaar jij hebt geen flauw idee
dus alsjeblieft
Alsof mijn opmerking serieus bedoeld was.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:denk na, alsof ik jouw opmerkingen serieus ga nemen
![]()
Heh, jij weerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:45 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ehumik heb ook met jou gegamed ja
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef Nadientje het volgende:
man heb zon lieve konijntjes gezien in de dierenwinkel net
was nieuw geopend, echt super veel vissen, was eentje helemaal gek aan het doen enzo die lag op zijjn rug, en sven en ik zo es aan het kijken .. kwam die baas van de winkel hup.. vis pakken en in de prullenbak
en op 2 reservoirs hing een briefje, wij zijn ziek u kunt ons nog niet kopen
Nog 3 weken.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis alweer veel te lang geleden dat we met z'n allen gegamed hebben
Ben ook echt vrij de 12dequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog 3 weken.
Denk na oooookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
dus alsjeblieft
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog 3 weken.
Ik schrijf me vast in op 'slechtste gamer in Halo 2'quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog 3 weken.
Kheb me gister ingeschreven bij dat Bungie/Microsoft/Halo2 jetser dingquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik schrijf me vast in op 'slechtste gamer in Halo 2'
Choco, wat was daar ook weer de url van?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:09 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Kheb me gister ingeschreven bij dat Bungie/Microsoft/Halo2 jetser ding
Tussen Halo en de ruwe sex in dan ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast! Vanavond laat ik je wel Katamari Damacy zien!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
Je bent het zat héquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:31 schreef Bastard het volgende:
Ben het zat
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:34 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Je bent het zat hé![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://bungie.net/fanclub/nexiumbrothers/GroupHome.aspxquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Choco, wat was daar ook weer de url van?
Das voor de Nexiumbrothersquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://bungie.net/fanclub/nexiumbrothers/GroupHome.aspx
Nee Gijsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das voor de Nexiumbrothers
Vechtspellen !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:02 schreef Gaaaast het volgende:![]()
Bitchfight
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had me ook aangemeldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Alleen jij had je aangemeld !![]()
quote:Database Error
Member does not have permission to view this item. [TopicRepeater]
We were not able to complete this operation due to a database failure. The failure has been logged. We suggest trying again after waiting a few minutes, database problems are usually repaired quickly.
If you believe you have received this message in error, or that this message is indicative of a more serious problem, please report this issue to bnetbugs@microsoft.com. Include the day and time (include your timezone), your Bungie.net user name, what you were doing at the time, and what you expected to happen instead of this error message. We apologize for the inconvenience, and hope to have your issue resolved as soon as possible.
Onder de groepsnaam staat 'joinquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik had me ook aangemeld
mhh ben benieuwd waar m`n acount dan is geplaatst![]()
hoe kan ik joinen Sjo ?
'quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:08 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ja tsss, je moet me wel approvenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Onder de groepsnaam staat 'join
Ik zeg maar wat joh.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee GijsNexiums en Gijsjes
Maar als je wilt maken we een Gijs World aan ofzo
Maar dat kan ik dan niet meer. Kan iemand anders dat doen ?
Ja gewoon lachen enzo,.......quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat joh.
Zie het wel tegen die tijd denk ik.. lijkt me wel cool hoor zon clanachtig iets, als het maar niet te serieus word.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga die Nexiumsite stoppen... die sucked gewoon. Ik maak een Bungie Gijs site aanIemand een idee voor een leuke naam ?
Gemaakt,... straks veel meer info er in,.... stats kunnen bekeken worden en al je online friends zijn heel cool te zien. Heb een 'Gijsjes' Halo 2 clan gemaakt ! IEDEREEN aanmelden aub !!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
eeehhhh gewoon gijs??
nee.... niet gijs....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
eeehhhh gewoon gijs??
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:37 schreef Magneet het volgende:
gejoined
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:37 schreef Magneet het volgende:
gejoined
quote:Member Name: Magneet
GamerTag: [Not Available]
is 100% goed gegaan hoor alleen hangt me gamertag nog niet aan dat passport accountquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:56 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
[..]
wat kan je wel
We zijn gestopt met de Nexium site... het is een Gijsjes clan gewordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er ook weer uit ofzo nu?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen doet die link het bij mij niet.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kom heel bungie.net niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |