quote:als ik er aan denk dan denk ik bij me eigen een touw we hebben geen touwen waar moet ik het aan vast maken polsen doorsnijden is pijnlijk pillen ga je niet snel genoeg en ook nog eens hebben we geen dodelijke pillen in huis en net als herman brood is kei eng en dan denk ik van dan is polsen doorsnijden nog de beste maar waar haal je scherp mes vandaan het gaat neit zo makkelijk net als bij gtst terra
Op maandag 10 september 2001 17:57 schreef Evil het volgende:[..]
[..]Maar blijkbaar intepreteer ik het weer eens op de verkeerde manier....
quote:Nee, je leest niet goed. Je zegt dat mensen soms gewoon niet meer kunnen en er daarom mee op willen houden. Nou, da's toch een van mijn categorieën of niet?
Op maandag 10 september 2001 17:57 schreef Evil het volgende:Maar blijkbaar intepreteer ik het weer eens op de verkeerde manier....
quote:Het makkelijkste en "comfortabelste" is met medicijnen of door CO vergiftiging. Je polsen doorsnijden lijkt mij niet zo erg fijn hoor. Ten eerste het snijden als niet (jak!) en dan nog die liters bloed die eruit spuiten.... bah!
Op maandag 10 september 2001 19:08 schreef Riann het volgende:als ik er aan denk dan denk ik bij me eigen een touw we hebben geen touwen waar moet ik het aan vast maken polsen doorsnijden is pijnlijk pillen ga je niet snel genoeg en ook nog eens hebben we geen dodelijke pillen in huis en net als herman brood is kei eng en dan denk ik van dan is polsen doorsnijden nog de beste maar waar haal je scherp mes vandaan het gaat neit zo makkelijk net als bij gtst terra
quote:co vergiftiging duurt toch ook kei lang dat heeft harmsen toch ook ooit gedaan in gtst en dat kun je niet even vlug doen kijk als pubertje ben je toch nooit zo allang alleen thuis dan gaat het niet zo makkelijk
Op maandag 10 september 2001 19:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het makkelijkste en "comfortabelste" is met medicijnen of door CO vergiftiging. Je polsen doorsnijden lijkt mij niet zo erg fijn hoor. Ten eerste het snijden als niet (jak!) en dan nog die liters bloed die eruit spuiten.... bah!
quote:Ja kom nou, je kan GTST nou niet echt als volwaardig referentiepunt gebruiken. Het is maar een soap hoor. Allemaal overdreven gedoe.
Op maandag 10 september 2001 19:16 schreef Riann het volgende:[..]
co vergiftiging duurt toch ook kei lang dat heeft harmsen toch ook ooit gedaan in gtst en dat kun je niet even vlug doen kijk als pubertje ben je toch nooit zo allang alleen thuis dan gaat het niet zo makkelijk
quote:Daar heb ik het lef ook niet voor op de herman brood manier.
Op maandag 10 september 2001 20:19 schreef bierglas het volgende:
Och als je het snel en pijnloos wilt doen moet je gewoon van een hoog gebouw afspringen.. Gewoon van een flat van 10 etages hoog ofzo en dan jump.. maar ik zou daar denk ik het lef niet voor hebben om dat te doen
Persoonlijk zou ik springen of verzuipen, lijkt me de "mooiste" manier. Qua gemak kun je beter door onderkoeling sterven, val je eerst in slaap, daarna zak je langzaam weg...
Levert niet zo'n rotzooi op als een mes en je weet zeker dat het beter gaat als met een touw. Met een touw heb je nl. 2 mogelijkheden: verstikking of een gebroken nek. De laatste is het meest pijnloos, maar ook het moeilijkst te bereiken. De knoop van de strop moet dan op een goeie plek geplaatst worden, en je moet met voldoende kracht "vallen".
Wat IllOgical in ieder geval niet aanraadt is de trein. In zijn studententijd heeft IllOgical, samen met zijn medepassagiers in de lente, herfst en rond de kerst mogen genieten van een "explosie" van bloed, ledematen, botten en ingewanden. Vervolgens mogen conducteur en machinist dat allemaal oprapen.
quote:Ik wil wel met je mailen of sms rian_92@hotmail.com
Op maandag 10 september 2001 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:
doet pijn en daarom moet je echt een behoorlijk eind weg zijn om door te zetten, gezien niet iedereen een flitsende set scalpels thuis heeft liggen.Persoonlijk zou ik springen of verzuipen, lijkt me de "mooiste" manier. Qua gemak kun je beter door onderkoeling sterven, val je eerst in slaap, daarna zak je langzaam weg...
quote:Snij met de aderen mee, en niet loodrecht erop (dwars over de pols). Anders bestaat de kans dat het bloed stolt, en de wond dicht gaat.
Op maandag 10 september 2001 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:
doet pijn en daarom moet je echt een behoorlijk eind weg zijn om door te zetten, gezien niet iedereen een flitsende set scalpels thuis heeft liggen.
BTW, als je goed hebt doorgesneden, snij je je pezen door, en dan wordt het bijzonder moeilijk om de andere pols door te snijden.
Tot zover de Hubo tips... neem het allemaal ter kennisgeving aan, en probeer het leven op een positieve manier te zien. Please!
quote:ja bah dit lijkt me ook eng om zoeits te zien en ziet ook goor uit lijkt me
Op maandag 10 september 2001 21:25 schreef IllOgical het volgende:
Wat IllOgical in ieder geval niet aanraadt is de trein. In zijn studententijd heeft IllOgical, samen met zijn medepassagiers in de lente, herfst en rond de kerst mogen genieten van een "explosie" van bloed, ledematen, botten en ingewanden. Vervolgens mogen conducteur en machinist dat allemaal oprapen.
quote:Ik denk dat het gemakelijkste nog altijd pilletjes is. Dan ga je gewoon slapen
Op maandag 10 september 2001 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:Persoonlijk zou ik springen of verzuipen, lijkt me de "mooiste" manier. Qua gemak kun je beter door onderkoeling sterven, val je eerst in slaap, daarna zak je langzaam weg...
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Quit ya Bitchin...
Hou op?
quote:huh mag ik niet eens meer replyen op dit topic
Op maandag 10 september 2001 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
cut the bullshit, stop talking trash.Hou op?
quote:Hoe weet jij nou of ik niet goed lees???!!!!!!!! Ik lees gewoon wat er staat, maar waarschijnlijk bedoel jij er andere dingen mee, die bij mij in mn gedachten komen als ik jou opmerking lees!!!!!!
Op maandag 10 september 2001 19:13 schreef Witchfynder het volgende:Nee, je leest niet goed. Je zegt dat mensen soms gewoon niet meer kunnen en er daarom mee op willen houden. Nou, da's toch een van mijn categorieën of niet?
Maar ik zal ophouden mn gedachtes op papier te zetten, ben er totaal niet goed in, en haal alleen maar dingen in mn kop die andere nie zo bedoelen maar wel zo bij mij overkomen......
quote:gewoon 40 paracetamolletjes slikken, kost niet duur, 3 piek bij t kruitvat, en binnen een uurtje slaap je diep en diep in.......................
Op maandag 10 september 2001 19:08 schreef Riann het volgende:[..]
als ik er aan denk dan denk ik bij me eigen een touw we hebben geen touwen waar moet ik het aan vast maken polsen doorsnijden is pijnlijk pillen ga je niet snel genoeg en ook nog eens hebben we geen dodelijke pillen in huis en net als herman brood is kei eng en dan denk ik van dan is polsen doorsnijden nog de beste maar waar haal je scherp mes vandaan het gaat neit zo makkelijk net als bij gtst terra
quote:Ben je eigenlijk zielig zeg...
Op maandag 10 september 2001 22:54 schreef knakkie het volgende:[..]
gewoon 40 paracetamolletjes slikken, kost niet duur, 3 piek bij t kruitvat, en binnen een uurtje slaap je diep en diep in.......................
quote:Fout...na een uurtje kots je alles weer uit.
Op maandag 10 september 2001 22:54 schreef knakkie het volgende:[..]
gewoon 40 paracetamolletjes slikken, kost niet duur, 3 piek bij t kruitvat, en binnen een uurtje slaap je diep en diep in.......................
quote:dat is wel lullig moet je naar een zielenknijpen en zo daar heb je dan echt geen zin in en van 10 paracetamollen moet je al braken.
Op dinsdag 11 september 2001 03:24 schreef StrayDog het volgende:[..]
Fout...na een uurtje kots je alles weer uit.
Je moet nl eerst antibraakmiddel slikken voor je die pilletjes gaat slikken.
En dan nog: pillen zijn zeer onbetrouwbaar, en als je gevonden wordt voor je dood bent, gaan ze lekker je maag leegpompen.
Is niet fijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |