nee tommy had zijn express toch verkocht ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had alfa niet z'n eigen connect/ mobiliteits service?
morguh
Ja... hij was van de Toyota mobiliteitsdienst... maar bleef werkloosquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee tommy had zijn express toch verkocht ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja... hij was van de Toyota mobiliteitsdienst... maar bleef werkloos
bij een hummer zouden ze ook een tankwagen in het pakket moeten doen vind ikquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:09 schreef D-Devil het volgende:
Ze kunnen het beter standaard in het pakket stoppen vind ik, krijg je meer waar voor je geld.
Ja, dus klik nou maar gewoonquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed... ik zit in de bieb... vind je het erg als ik NIET klik op de bovenste?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
kende em al, hij is nasty
die gast helemaal flippen, en die ander echt zo van oop?!
Damn, hij trapt af en toe dat je denkt van "Kut, dat moet pijn doen" Die gast wat hem in zijn nek krijgt vliegt eerst 40 centimeter een richting op en stort dan ter aardequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:34 schreef Hugster het volgende:Hoost
wat een benen heeft die gast hehquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Damn, hij trapt af en toe dat je denkt van "Kut, dat moet pijn doen" Die gast wat hem in zijn nek krijgt vliegt eerst 40 centimeter een richting op en stort dan ter aarde. Heerlijk om te zien man.
ehm.. neequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:47 schreef Fugie het volgende:
hmm, dat is niet zo goed hoor als je zo hard kan schoppen
maar wel een eenzijdig filmpje he, die gozer zal ook wel vaak genoeg harde klappen hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |