Ook echt DIE versie van Se7en in de drie voor 33?!quote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wordt gek van die 3 voor 33,- actie...![]()
De basic versie kost maar 4.99 bij de FRS, en de dubbeldisc zit idd in de actiequote:Op maandag 1 november 2004 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook echt DIE versie van Se7en in de drie voor 33?!
Bagger, wilde hem meteen bestellen, maar hij is niet meer leverbaar volgens frs.nlquote:Op maandag 1 november 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De basic versie kost maar 4.99 bij de FRS, en de dubbeldisc zit idd in de actie
Ik denk dat het hier om de 3 voor 33-actie bij vanleest.nl gaat.quote:Op maandag 1 november 2004 22:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bagger, wilde hem meteen bestellen, maar hij is niet meer leverbaar volgens frs.nl
kon hem alleen maar op ebay vinden, verder volgens mij zo goed als OOP, heb er 15 dollar voor betaaldquote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef California het volgende:
[..]. Goedkoop? Waar?
Ontopic dan maar: The Limey, Nederlandse editie. 4:3 en geen extra's. Dus die mag de FRS houden, als ik nog kan ruilen.
Ik ben totaal niet wegwijs op ebayquote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Motoko het volgende:
kon hem alleen maar op ebay vinden, verder volgens mij zo goed als OOP, heb er 15 dollar voor betaald
zag hem op ebay, en ook gelijk maar gekochtquote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Motoko het volgende:
[afbeelding]
gozer, die site die je me toestraks gaf, wil m maar niet afrekenenquote:
Vergeten te vermelden idd.quote:Op maandag 1 november 2004 22:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier om de 3 voor 33-actie bij vanleest.nl gaat.
Daar zit deze versie van Se7en nog wel in namelijk.
Die kun je eraf halen hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt gaaf, en de 2e disc met de soundtrack is ook topIk heb alleen een witte band om de onderkant van me doosje..
Oh thnx, ik zag wel dat ie los zat langs de bovenrand, maar aan de onderkant lijkt ie vast te zitten. Vanavond ff proberenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:46 schreef Hare het volgende:
Die kun je eraf halen hoor
Dada nee wat doe je?quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Dada het volgende:
Welcome to the Jungle
[afbeelding]
Maar dan de gewone Nederlandse uitgave.
dat is anders een behoorlijk amusante filmquote:Op donderdag 4 november 2004 01:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dada nee wat doe je?
Je hebt een film met "The Rock' erin
Welke versie heb je dan en wat heeft ie voor op de NL release?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:08 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
Maar dan zonder de Japanse tekens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |