Oh dat vind ik altijd zo erg als ze 'based on a true story' zo pontificaal erop zetten. Alsof het een kwaliteitsmerk is waar de film beter van wordt. En het krijgt ook meteen zo'n RTL4 karakter.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:51 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Mooi rijtje.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
()
ja als ze ook doen wellicht wel jaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik ook. Leuke extra's..
Dan vind je deze misschien ook wel interessant:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef Verbal het volgende:
Sorry MikeyMo
[afbeelding]
O, en nog een linkse rakker-docu:
[afbeelding]
V.
Och, die wil ik wel een keer zien, maar niet voor die prijs...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 03:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan vind je deze misschien ook wel interessant:
http://www.playusa.com/pl(...)rol+room&page=search
als Kerry wint zijn die DVD's gelijk al outdated. Waste of money dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef Verbal het volgende:
Sorry MikeyMo
[afbeelding]
O, en nog een linkse rakker-docu:
[afbeelding]
V.
Neuh, dan heb ik nog steeds een stukje curieuze filmhistorie in huisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als Kerry wint zijn die DVD's gelijk al outdated. Waste of money dus
Ik vrees van niet. Maja, ik heb nog wel plaats in mijn kast voor Fahrenheit 11/3: Revenge of the Killer Ballotsquote:en ik hoop dat Kerry wint btw
]quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, dan heb ik nog steeds een stukje curieuze filmhistorie in huis
Soort Birth of a Nation, maar dan anders
quote:Ik vrees van niet. Maja, ik heb nog wel plaats in mijn kast voor Fahrenheit 11/3: Revenge of the Killer Ballots
V.
deze heb ik ook besteld 1,5 week geleden, maar hij staat nog op orderquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef FremantleDockers het volgende:
Deze kwam net binnen van dvdsoon.com, de quebec-versie van amelie (met wat anderen, maar daar gaat het nu even niet om):
[afbeelding]
Leuke box, groter dan verwacht. De buitenste doos is zeker twee keer de oppervlakte van een standaard dvd. De inhoud:
-Filmpostertje met (gedrukte) handtekening
-Boekje met bla over de makers en acteurs
-Postcards
-Enveloppe met kabouterfoto's
-Photo-malon foto
-Dubbeldvd (ZONDER engelse ondertitels) (niet op de foto)
-CD met de filmmuziek (niet op de foto)
-Een steen, zo'n ding die ze in haar zakken bewaart (niet op de foto)
-Een vino-flex (zilveren buigbaar schuifje zodat je wijnfles niet druppelt) (niet op de foto)
Al met al een leuke uitgave voor nog geen ¤20. Die vino-flex kan ik maar moeilijk plaatsen, waarschijnlijk is de uitgave op de een of andere manier gelieerd aan Vins de Bordeaux, dat merk staat zowel op de vino-flex als ergens op de doos. Beetje wazig.
De 2 DVDs zitten op een langwerpig stukje karton, dubbelgevouwen in een slipcase. In het midden steekt een klein boekje (Carnet de Amelie) waarin staat wat er op de dvds staat. Leuk gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |