jammer alleen dat ze geen enkele fatsoenlijke versie ervan kunnen maken...quote:
GRMBLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:57 schreef AntiChrist het volgende:
jammer alleen dat ze geen enkele fatsoenlijke versie ervan kunnen maken...
bij deel 1 klopt de muziek op de R2-Uk en de R1 niet.
bij deel 2 R1 klopt de soundtrack al helemaal niet.
bij deel 3 is de uncut versie Full-screen (R2-UK), en de cut versie Widescreen (R1)
hehe die heb ik zelf ook al 100den keren gezien.. evenals return of the living dead part 1quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:30 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
GRMBL
Nou ja, het is maar goed dat ik die films niet zo vaak heb gezien als The Lost Boys, die film ken ik uit m'n hoofd. Dus ook waar de muziek zit. Als het daar zou zijn gebeurd zou ik wel heel pissed zijn geweest.
is ie mooi? is die buste van Hellboy n beetje van redelijk formaat? heb m zelf nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ontopic:
vandaag binnen:
[afbeelding]
20 copies, nou dan zal hetw el een kut DVD zijnquote:
en ja hoor t busje van de TPG rijdt gewoon voorbijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb m zelf nog steeds niet binnen
hahahahaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en ja hoor t busje van de TPG rijdt gewoon voorbij![]()
![]()
komt dat niet gewoon doordat de film nagesynchroniceerd is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef Atreidez het volgende:
Alleen bij de GBU loopt op sommige stukken de audio asynchroon met t beeld, al valt t niet echt heel erg opIemand die m ook heeft en kan bevestigen of dit op elke versie zo is?
De lippen maken wel de goeie bewegingen, alleen doen ze dat dus op sommige plaatsen 0.3 sec eerder.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef mooiegek het volgende:
komt dat niet gewoon doordat de film nagesynchroniceerd is?
Dat zou eigenlijk niet mogen bij een DVD release...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De lippen maken wel de goeie bewegingen, alleen doen ze dat dus op sommige plaatsen 0.3 sec eerder.
Ik ook. Leuke extra's.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
binnen van cdwow, niet van yesasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |